Counter De Büyük Problem
-
Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Stigma bunu yazdı:
-----------------------------
Ya konu açılmışken cs-source oynayan var mı?
-----------------------------Ben oynuyom :D
-----------------------------Hamachi kurulysa sende arada oynayalım o zaman :D Yalnız, botlarla tadı olmuoo oyunun :P
-----------------------------Hamachi sarmıyo lag oluyo :)
Steam varsa serverıma beklerim :)
-----------------------------Steam yok :( .. Hamachiyle bağlanıp oynuyoduk arkadaşlarla 3-5 kişi olunca farketmiyo da, kişi sayısı artınca lag da artıyodu :)
Neyse artık :)
-----------------------------way be :D cs cisin he :D birazdan 3d i anlatacam :F herkes faydalansın :F
-----------------------------Öle ya, cs ci sayılırım artık da :)
Bu aralar oynamıorum, baya özledim, oynayacak eleman arıorm :) Hamachi ile ..
-----------------------------Sende 1.6 varsa kapışalım :|
-
counteri torrentürkün 1.6 serverinde oynayın acaip zevkli oluyor
-
1.6 kasarım ben kendime güveniorm dien gelsin :p
-
güzel bi server ipsi verin bakalım ya (: Tanıdık olsun şu Favories te
Girdiğim serverin yarısından banlanıyorum. Normalde hep sXe ile girerim hayatımda bi kere bile hile yapmadım netten oynarken. Ama adam banlıyo habire aq -
NighT-7 bunu yazdı:
Ahanda buyur hocam ben ksk da takılıyorum,sağlam adamlar,nickim Jigolos # AlienOne, İP;
-----------------------------
güzel bi server ipsi verin bakalım ya (: Tanıdık olsun şu Favories te
Girdiğim serverin yarısından banlanıyorum. Normalde hep sXe ile girerim hayatımda bi kere bile hile yapmadım netten oynarken. Ama adam banlıyo habire aq
-----------------------------
212.175.42.62
212.175.42.52
212.175.42.72
İplerden biri ama hangisi bilmiyorum :D Ekle hepsini biri çıkar :D
-
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Hamachi sarmıyo lag oluyo :)
Steam varsa serverıma beklerim :)
-----------------------------ip versene oyunburadaya takılıyorum ben
