folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Counter De Büyük Problem



Counter De Büyük Problem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlienOne
    AlienOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
    Stigma bunu yazdı:
    -----------------------------
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    Stigma bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fuzulli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Stigma bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fuzulli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Stigma bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ya konu açılmışken cs-source oynayan var mı?
    -----------------------------

    Ben oynuyom :D


    -----------------------------

    Hamachi kurulysa sende arada oynayalım o zaman :D Yalnız, botlarla tadı olmuoo oyunun :P


    -----------------------------

     

    Hamachi sarmıyo lag oluyo :)

    Steam varsa serverıma beklerim :)


    -----------------------------

    Steam yok :( .. Hamachiyle bağlanıp oynuyoduk arkadaşlarla 3-5 kişi olunca farketmiyo da, kişi sayısı artınca lag da artıyodu :)

    Neyse artık :)


    -----------------------------

    way be :D cs cisin he :D birazdan 3d i anlatacam :F herkes faydalansın :F


    -----------------------------

    Öle ya, cs ci sayılırım artık da :)

    Bu aralar oynamıorum, baya özledim, oynayacak eleman arıorm :) Hamachi ile ..


    -----------------------------

     

     Sende 1.6 varsa kapışalım :| 


    -
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    black_lord
    black_lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
    counteri torrentürkün 1.6  serverinde oynayın acaip zevkli oluyor
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XsyNcmast3r
    XsyNcmast3r's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    1.6 kasarım ben kendime güveniorm dien gelsin :p

    Yanlızlık bir ilaç mıdır?,Yoksa hastalığın ta kendisi mi ? Kusursuz işlediğin aşk cinayetlerinin kurbanı olmak zorundamıydı bu beden ? Yoksa yüzünde bir kartanesi kalınlığında ki beyaz düş kırıklıklarının ıslanmış halimi.. ? Bir başlangıcın son haykırışlarıyla can çekişip bittiği anda,hiç ummadığın bir birliktelik tekrar nasıl başlar? Başlarsa ne kadar sürer ? Sürse de tazeliğini nasıl saklar? << XsyNcmast3r >>
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    güzel bi server ipsi verin bakalım ya (: Tanıdık olsun şu Favories te
    Girdiğim serverin yarısından banlanıyorum. Normalde hep sXe ile girerim hayatımda bi kere bile hile yapmadım netten oynarken. Ama adam banlıyo habire aq

    sanılanın aksine...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlienOne
    AlienOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------
    güzel bi server ipsi verin bakalım ya (: Tanıdık olsun şu Favories te
    Girdiğim serverin yarısından banlanıyorum. Normalde hep sXe ile girerim hayatımda bi kere bile hile yapmadım netten oynarken. Ama adam banlıyo habire aq
    -----------------------------

       Ahanda buyur hocam ben ksk da takılıyorum,sağlam adamlar,nickim Jigolos # AlienOne, İP;

    212.175.42.62
    212.175.42.52
    212.175.42.72

    İplerden biri ama hangisi bilmiyorum :D Ekle hepsini biri çıkar :D


    -
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Fuzulli bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Hamachi sarmıyo lag oluyo :)

    Steam varsa serverıma beklerim :)


    -----------------------------

    ip versene oyunburadaya takılıyorum ben 


    :|
Toplam Hit: 3317 Toplam Mesaj: 27