folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Counter Strike 'Dan Anlayanlara Bir Sorum Var



Counter Strike 'Dan Anlayanlara Bir Sorum Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oturuyorum
    oturuyorum's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2011
    Erkek

    LinkinMeTiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu oyunu 4e 2 oynamak mümkün mü ? sürekli takımı eşitliyor ama ben 4e2 5e2 oynamak istiyorum


    -----------------------------

    "bot_kick"  bütün botları atarsın sonra "bot_add_ct" yada "bot_add_t" ile istediğin takıma mapin aldığı kadar eklersin 


    Ellerinde Pankartlar / Gidiyor Bu Çocuklar / Kalkın Ayağa, Kalkın / Gidiyor Bu Çocuklar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim soruma cevap varmı? :)

    hani yukartan kutu çağırıyolar ya zonbie serverda çamaşır makenisei gibi şeyler düşüyo

    izmenüdenmi oluyo nerden oluyo o ?


    -----------------------------

    direk zombie eklentisinde öyle şeyler mevcut değil  farklı eklentilerle yapmaları muhtemel. son dönemlerde cs ile ilgili olmadıgım için eklentileri takip etmedim yoksa sölerdim :|  amx in siteden bakmak lazım

    hiç kutu mutu görmedim en aızndan ben zombide :D 

    -----------------------------

    Ben de hiç görmedim hocam serverda adamlara sor :) admin de yapıyor olabilir.


    test 1 2
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1905
    1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    yıl olmuş 2012..........


    Ey Türk! Üstte mavi gök çökmedikçe, altta yağız yer delinmedikçe, senin ilini ve töreni kim bozabilir !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim soruma cevap varmı? :)

    hani yukartan kutu çağırıyolar ya zonbie serverda çamaşır makenisei gibi şeyler düşüyo

    izmenüdenmi oluyo nerden oluyo o ?


    -----------------------------

    direk zombie eklentisinde öyle şeyler mevcut değil  farklı eklentilerle yapmaları muhtemel. son dönemlerde cs ile ilgili olmadıgım için eklentileri takip etmedim yoksa sölerdim :|  amx in siteden bakmak lazım

    hiç kutu mutu görmedim en aızndan ben zombide :D 


    -----------------------------

    ya çamaşır makinesi feylan çağırıyosun yukardan düşüyo

    püf :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wakizashi
    Wakizashi's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2010
    Erkek

    :D biriside yil olmus 2012 diyor kopardi beni ya :D 

     

    cfg sine guvenen birileri varmi saglam cfg ? 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Wakizashi bunu yazdı:
    -----------------------------

    :D biriside yil olmus 2012 diyor kopardi beni ya :D 

     

    cfg sine guvenen birileri varmi saglam cfg ? 


    -----------------------------

    config takılıyoruz reyiz 250 fps :D sabit.

    bileğine güvenen varsa oynarız her türlü :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    sxe sayesinde cfg sine güvenen diye bir şey kalmadı nonsteam oynayanlar için. cl_bob bile artık yasak. şu anki cfg lerde sadece hızlı alma tuşları,mouse ve klavye ayarları bide rate ayarları  yetiyor dışına çıkamıyorsun.

    cCc Steam cCc

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    benim cfg bu:D

    http://pastebin.com/Xc9crT4g

    >hala düşünmekte olduğum şey ise cfg kullanırken bu kadar hs atmamam acaba ben mi güzel oynuyorum yoksa sv_aimin 1 olmasının etkisi gözardı edilemez mi

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    saqeslanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim cfg bu:D

    http://pastebin.com/Xc9crT4g

    >hala düşünmekte olduğum şey ise cfg kullanırken bu kadar hs atmamam acaba ben mi güzel oynuyorum yoksa sv_aimin 1 olmasının etkisi gözardı edilemez mi


    -----------------------------

    Default olarak server.cfg dosyalarında aim komutu her zaman 0 dır. O yüzden senin kendi configine onu yazman açılmasını sağlamaz. Zaten server.cfg de cheats olarak adlandırılıyor.

    Bu tür komutlar genelde sw tarafından kapalıdır bir cacığa yaramaz.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dewis33
    dewis33's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2012
    Erkek
    LinkinMeTiN bunu yazdı

    bu oyunu 4e 2 oynamak mümkün mü ? sürekli takımı eşitliyor ama ben 4e2 5e2 oynamak istiyorum

    Bunun için oyun içi plugin var otomatik plugin eşitle plugini bu şekilde ayarlayabilirsin.


    Geçmiş Tozdur, Üfle GitsiNN
Toplam Hit: 3231 Toplam Mesaj: 28