Counter Strike 'Dan Anlayanlara Bir Sorum Var
-
LinkinMeTiN bunu yazdı:
-----------------------------bu oyunu 4e 2 oynamak mümkün mü ? sürekli takımı eşitliyor ama ben 4e2 5e2 oynamak istiyorum
-----------------------------"bot_kick" bütün botları atarsın sonra "bot_add_ct" yada "bot_add_t" ile istediğin takıma mapin aldığı kadar eklersin
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------benim soruma cevap varmı? :)
hani yukartan kutu çağırıyolar ya zonbie serverda çamaşır makenisei gibi şeyler düşüyo
izmenüdenmi oluyo nerden oluyo o ?
-----------------------------direk zombie eklentisinde öyle şeyler mevcut değil farklı eklentilerle yapmaları muhtemel. son dönemlerde cs ile ilgili olmadıgım için eklentileri takip etmedim yoksa sölerdim :| amx in siteden bakmak lazım
hiç kutu mutu görmedim en aızndan ben zombide :D-----------------------------
Ben de hiç görmedim hocam serverda adamlara sor :) admin de yapıyor olabilir.
-
yıl olmuş 2012..........
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------benim soruma cevap varmı? :)
hani yukartan kutu çağırıyolar ya zonbie serverda çamaşır makenisei gibi şeyler düşüyo
izmenüdenmi oluyo nerden oluyo o ?
-----------------------------direk zombie eklentisinde öyle şeyler mevcut değil farklı eklentilerle yapmaları muhtemel. son dönemlerde cs ile ilgili olmadıgım için eklentileri takip etmedim yoksa sölerdim :| amx in siteden bakmak lazım
hiç kutu mutu görmedim en aızndan ben zombide :D
-----------------------------ya çamaşır makinesi feylan çağırıyosun yukardan düşüyo
püf :)
-
:D biriside yil olmus 2012 diyor kopardi beni ya :D
cfg sine guvenen birileri varmi saglam cfg ?
-
Wakizashi bunu yazdı:
-----------------------------:D biriside yil olmus 2012 diyor kopardi beni ya :D
cfg sine guvenen birileri varmi saglam cfg ?
-----------------------------config takılıyoruz reyiz 250 fps :D sabit.
bileğine güvenen varsa oynarız her türlü :)
-
sxe sayesinde cfg sine güvenen diye bir şey kalmadı nonsteam oynayanlar için. cl_bob bile artık yasak. şu anki cfg lerde sadece hızlı alma tuşları,mouse ve klavye ayarları bide rate ayarları yetiyor dışına çıkamıyorsun.
cCc Steam cCc
-
benim cfg bu:D
http://pastebin.com/Xc9crT4g
>hala düşünmekte olduğum şey ise cfg kullanırken bu kadar hs atmamam acaba ben mi güzel oynuyorum yoksa sv_aimin 1 olmasının etkisi gözardı edilemez mi
-
saqeslanger bunu yazdı:
-----------------------------benim cfg bu:D
>hala düşünmekte olduğum şey ise cfg kullanırken bu kadar hs atmamam acaba ben mi güzel oynuyorum yoksa sv_aimin 1 olmasının etkisi gözardı edilemez mi
-----------------------------Default olarak server.cfg dosyalarında aim komutu her zaman 0 dır. O yüzden senin kendi configine onu yazman açılmasını sağlamaz. Zaten server.cfg de cheats olarak adlandırılıyor.
Bu tür komutlar genelde sw tarafından kapalıdır bir cacığa yaramaz.
-
LinkinMeTiN bunu yazdı
bu oyunu 4e 2 oynamak mümkün mü ? sürekli takımı eşitliyor ama ben 4e2 5e2 oynamak istiyorum
Bunun için oyun içi plugin var otomatik plugin eşitle plugini bu şekilde ayarlayabilirsin.
