folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Counter Strike 'Dan Anlayanlara Bir Sorum Var



Counter Strike 'Dan Anlayanlara Bir Sorum Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    mp_limitteam "0"

    mp_autoteambalance "0"



    Memento Mori
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    dj alperin dedigi sourcede var. Bi komutla yapiliordu o. Sor serverdakilere?

    =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    benim soruma cevap varmı? :)

    hani yukartan kutu çağırıyolar ya zonbie serverda çamaşır makenisei gibi şeyler düşüyo

    izmenüdenmi oluyo nerden oluyo o ?

    Onlar cok dandik ya :D

    En güzeli ne lazerlisi ne böyle alengirli şeyleri olanları.

    Sade olucak hacı. Sade server bulmak zor şu zamanda :D

    Zombi yakaladıgını öpücek yok lazermiş şeymiş zevkli olmuyo

    Branxian tarafından 23/Oca/13 12:49 tarihinde düzenlenmiştir

    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    botlar ile oynuyorsan H tuşuna basıp kick yapıcaksın teker teker yok online oynuyorsan server panelinden oto takım eşitlmeyi kapatıcaksın tabi bu pub lar için geçerli maç serverlarında bu sorun zaten olmaz 

    ayrıca yeni server açmış bulunmaktayızm 95.173.173.28 tüm müritleri beklerim

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek
    dewis33 bunu yazdı
    LinkinMeTiN bunu yazdı

    bu oyunu 4e 2 oynamak mümkün mü ? sürekli takımı eşitliyor ama ben 4e2 5e2 oynamak istiyorum

    Bunun için oyun içi plugin var otomatik plugin eşitle plugini bu şekilde ayarlayabilirsin.

    hocam amaç nedir kayıt olmuşsun sonra cevaplanmış ve ölmüş konuları hortlatmışsın :/


    test 1 2
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek
    FCN bunu yazdı

    sxe sayesinde cfg sine güvenen diye bir şey kalmadı nonsteam oynayanlar için. cl_bob bile artık yasak. şu anki cfg lerde sadece hızlı alma tuşları,mouse ve klavye ayarları bide rate ayarları  yetiyor dışına çıkamıyorsun.

    cCc Steam cCc

    Bu steam deki VAC sxe den daha stabil ve güvenli mi çalışıyor?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    Fatih54 bunu yazdı
    FCN bunu yazdı

    sxe sayesinde cfg sine güvenen diye bir şey kalmadı nonsteam oynayanlar için. cl_bob bile artık yasak. şu anki cfg lerde sadece hızlı alma tuşları,mouse ve klavye ayarları bide rate ayarları  yetiyor dışına çıkamıyorsun.

    cCc Steam cCc

    Bu steam deki VAC sxe den daha stabil ve güvenli mi çalışıyor?

    bence vac sxeden kesinlikle daha stabil ve güvenilirdir.ayrıca caydırıcılığı tartışılmaz.sonuçta herhangi bir hack kullanmaya çalıştığında para vererek oynadığın bir oyununun bulunduğu accountun banlanma riski var.

    fakat ikisi içinde dönem dönem hack yazılımları yayınlanabiliyor. vac ın arkasında kurumsal ve bu işlerin içinde olan bir firma durduğu için daha güven veriyor. 

Toplam Hit: 3233 Toplam Mesaj: 28