Counter-Strike: Global Offensive Trailer Artık Çıkıyor..!
-
vay be :) güzel olmuş
bi ara tbt de de turnuvalar oluyordu 1.5
TBT | r10aldinho :)
-
Source ile beraber CS ruhunu öldürmeyi başardılar.
-
oha
-
Oynadım cs go pek bi şeyi yok source la aynı nerdeyse grafik ve mekan yönünden source u geliştirip 1.6 özelliklerını eklemısler.
-
1.6 dan gerisi hikaye insanlar steam olayı yüzünden üşenip source e gecmedi bunda böyle bi olay olursa yalan olur. Ama tanıtım filmi cok kaliteli cidden.
-
CS GO maçı var şu an çok ünlü 2 eski takımın izleyin derim.
-
CS çıkaracaklarına HL2: Episode 3, HL3 çıkarsın totoşlar. Güzelim hikaye ortada kaldı. Bir COD serisi bir de bu başka oynadığım oyun yok zaten. Kaç yıldır bir elimde levyeyle bekliyorum aq :)
-
FireX bunu yazdı
CS çıkaracaklarına HL2: Episode 3, HL3 çıkarsın totoşlar. Güzelim hikaye ortada kaldı. Bir COD serisi bir de bu başka oynadığım oyun yok zaten. Kaç yıldır bir elimde levyeyle bekliyorum aq :)
Doğru söze ne denir :)
-
cs dedin mi akla 1.5 gelir. diğerleri grafik seven yeni nesil liseli oyunları gibi geliyor bana hocalar.
-
Nobel bunu yazdıpiskopati_x bunu yazdı
source oyuncusuyum nukede cevirmişler valla guzel olmuş trailer biraz oynadım beta guzel hosuma gitti inşallah millet hala 1.6 oynamaz :D
Çok zor hala 1.5 oynayanlar mevcut bırak 1.6 yı. Yenilikle arası yok insanlarımızın :D
olmasın bizde avrupalılarla oynarız aq Türkler 1.5 oynasin :Dddd
