Counter-Strike: Global Offensive Trailer Artık Çıkıyor..!
-
http://www.youtube.com/watch?v=HLTSksF0duA&feature=g-vrec
Sanalcaptan tarafından 20/Ağu/12 21:52 tarihinde düzenlenmiştir -
Forever 1.5 aga , ama film harbı guzel olmuş
-
1.5 bağımlıları ve özellikle 1.6 da kalanlar yüzünden source yeterince gelişemedi.
güzelim oynanabilirlik ve grafik ortada kaldı.
-
çizik
-
bir oyunda önemli olan nekadar zevk verdiğidir siza grafiklerden felan bahsediyorsuınuz o girafikler olunca 1.5 in zevkini veriyormu elemanın biri milleti 1.6 oynamaya ikna edemiyorum demiş olm enayimisiniz siz bariz biçimde daha güzeli varken sırf daha sonra çıktı daha yenidiye dandirik versiyonlar oynanırmı ben bu zihniyeti gerçekten anlamıyorum ama yeni oyunnu kastetmedim yeni oyun nasıl hiç bilmiyoru bi burda tanıtım filmini gördüm
-
dead_march bunu yazdı
bir oyunda önemli olan nekadar zevk verdiğidir siza grafiklerden felan bahsediyorsuınuz o girafikler olunca 1.5 in zevkini veriyormu elemanın biri milleti 1.6 oynamaya ikna edemiyorum demiş olm enayimisiniz siz bariz biçimde daha güzeli varken sırf daha sonra çıktı daha yenidiye dandirik versiyonlar oynanırmı ben bu zihniyeti gerçekten anlamıyorum ama yeni oyunnu kastetmedim yeni oyun nasıl hiç bilmiyoru bi burda tanıtım filmini gördüm
1.5 ile 1.6 nın oyun motoru aynı zaten, grafik açısından bir farklılık yok gibi... Fakat oynanış silah çeşidi vs bi ton yenilik getirildi. Ayrıca sonra çıkan sonra çıkmasından mütevellit öncekinden daha iyi olacaktır dandik değil :) Eski kafalı olmak ile alakalı birşey bu.. Mesela HoN dota'dan kat kat daha iyi bi oynanışa sahip olmasına rağmen bi türlü ikna edemediğim arkadaşlarım var :))
-
film niyetine izledim resmen :d süper bişi olmuş
-
Ta betasından beri oynarım csyi her sürümü süperdir.
1.6 kötü değilki olm niye deliriyorsunuz bu kadar :D
Aynen benimde favorim 1.5 ama 1.6 oynadıktan sonra 1.5 çok kolay geliyor bana niye bilmiyorum tabi vurması daha kolay.Ha mekan tasarımları olsun herşeyiyle 1.5 daha güzel.Ama maçlar 1.6 da atıyoruz bi başka oluyor zevki bu yaşıma geldim her gece girer oynarım daha veletlerle :D
-
uzun yıllar 1,5 oynadım ben. 1,6 ile arasında cok fark yoktu yavaş yavaş 1,6 ya gectim de source a gecmem :|
grafikler size iyi gelebilir ama bence kötü. cs:go da kötü olmuş bence.
-
görsellik açısından çok iyiymiş ya
