Counter Strike İle İlgili Bir Durum
-
arkadaşlar cs 1.5 multiplayer oynayalım dedik abimle wifi üzerinden direk görür mü cihazlar birbirini ?
bir de zamunda torrentten indirdim acayip dosyalar çıktı ne yapacağımı bilemedim ne iso var ne autorun ekran görüntüsü de paylaşayım
olmazsa başka torrent ya da direk link paylaşabilirseniz sevinirim.
indirdiğim dosyaların ekran görüntüsü: http://imageshack.com/a/img840/4103/9vx1.png
-
hlds.exe yi masaüstüne kısayol yap o kısayola sağ tıkla özelliklere gir kısayo lkısmındaki hedef kısmında yazan yazının sonundaki " den sonra -game cstrike yaz boşluklu olarak kaydet. artık o kısayolla cs çalışır. kurman gereken bişey yok direk kurulu gelmiş zaten.
tek modem üzerindeki wifiden bahsediyorsan evet lan game kısmında gözükür. ortada modem filan yoksa bilemiyorum.
pesimistzombie tarafından 29/Haz/14 00:03 tarihinde düzenlenmiştir -
pesimistzombie bunu yazdı
hlds.exe yi masaüstüne kısayol yap o kısayola sağ tıkla özelliklere gir kısayo lkısmındaki hedef kısmında yazan yazının sonundaki " den sonra -game cstrike yaz boşluklu olarak kaydet. artık o kısayolla cs çalışır. kurman gereken bişey yok direk kurulu gelmiş zaten.
tek modem üzerindeki wifiden bahsediyorsan evet lan game kısmında gözükür. ortada modem filan yoksa bilemiyorum.
şu cs kurma işini hiç anlamadım..daha geçenlerde aynı kurmaya çalıştık aynı modem üzerinden .. makneler görmedi..ağ kurmamz lazımdı heralde..kuralım dedim..bu sefer de win 7 ağ kurma olayında takıldı kaldı..
var mı aynı modem üzerinden cs kurma olayını sağlam resimlerle anlatacak bi mürid..
-
pesimistzombie bunu yazdı
hlds.exe yi masaüstüne kısayol yap o kısayola sağ tıkla özelliklere gir kısayo lkısmındaki hedef kısmında yazan yazının sonundaki " den sonra -game cstrike yaz boşluklu olarak kaydet. artık o kısayolla cs çalışır. kurman gereken bişey yok direk kurulu gelmiş zaten.
tek modem üzerindeki wifiden bahsediyorsan evet lan game kısmında gözükür. ortada modem filan yoksa bilemiyorum.
hocam tırnak işaretinden sonra dediğini kopyalıyorum geçerli bir yol değil diyor ?
-
ben direk kişisel oyun açıyorum landa gözüküyor sorun çıkmadan.. tabi bağlantı her bilgisayarda ev ağı şeklinde olmak zorunda. bunun dışında windows güvenlik duvarı sorun çıkrabilir bunlar kapatılarak test edilebilir. başka bir olayı yok yani.
-
salihgs bunu yazdıpesimistzombie bunu yazdı
hlds.exe yi masaüstüne kısayol yap o kısayola sağ tıkla özelliklere gir kısayo lkısmındaki hedef kısmında yazan yazının sonundaki " den sonra -game cstrike yaz boşluklu olarak kaydet. artık o kısayolla cs çalışır. kurman gereken bişey yok direk kurulu gelmiş zaten.
tek modem üzerindeki wifiden bahsediyorsan evet lan game kısmında gözükür. ortada modem filan yoksa bilemiyorum.
hocam tırnak işaretinden sonra dediğini kopyalıyorum geçerli bir yol değil diyor ?
tırnaktan sonra boşluk koyarak yazıyorsun değil mi? örneğin "C:/SIERRA/Half-Life/hl.exe" -game cstrike -console gibi
-
pesimistzombie bunu yazdısalihgs bunu yazdıpesimistzombie bunu yazdı
hlds.exe yi masaüstüne kısayol yap o kısayola sağ tıkla özelliklere gir kısayo lkısmındaki hedef kısmında yazan yazının sonundaki " den sonra -game cstrike yaz boşluklu olarak kaydet. artık o kısayolla cs çalışır. kurman gereken bişey yok direk kurulu gelmiş zaten.
tek modem üzerindeki wifiden bahsediyorsan evet lan game kısmında gözükür. ortada modem filan yoksa bilemiyorum.
hocam tırnak işaretinden sonra dediğini kopyalıyorum geçerli bir yol değil diyor ?
tırnaktan sonra boşluk koyarak yazıyorsun değil mi? örneğin "C:/SIERRA/Half-Life/hl.exe" -game cstrike -console gibi
hocam o dediğini hallettim dosyayı açınca şimdi de şöyle bir şey çıkıyor
http://imageshack.com/a/img829/4930/5hkt.png
-
benim aklım direk dedicated sunucu kurmaya gitmiş pardon :D hlds.exe değil hl.exe yi bul klasörlerin içinde ona yap kısayolu. (hl.exe yoksa hiç bir klasörde hl-conzol.exe var onu dene ismini değişmiş olabililrler) bunla uğraşacağına 1.6 yüklesen daha iyi olur bence.
pesimistzombie tarafından 29/Haz/14 00:18 tarihinde düzenlenmiştir -
pesimistzombie bunu yazdı
benim aklım direk dedicated sunucu kurmaya gitmiş pardon :D hlds.exe değil hl.exe yi bul klasörlerin içinde ona yap kısayolu. (hl.exe yoksa hiç bir klasörde hl-conzol.exe var onu dene ismini değişmiş olabililrler) bunla uğraşacağına 1.6 yüklesen daha iyi olur bence.
ona yaptım hocam ordan da bir yol çıkmadı 1.6 yı deneyeyim en iyisi
-
zamundadan 1.6 yı indireceğim bir sürü editiyonu var hangisini indireyim arkadaşlar
-
salihgs bunu yazdı
zamundadan 1.6 yı indireceğim bir sürü editiyonu var hangisini indireyim arkadaşlar
longhorn edition iyidir hocam altta link var zamunda şeysi
https://www.dropbox.com/s/2o0fah9or2kmpel/Counter-Strike%201.6%20LH%202013.torrent
