folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Counter Strike İle İlgili Bir Durum



Counter Strike İle İlgili Bir Durum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    arkadaşlar cs 1.5 multiplayer oynayalım dedik abimle wifi üzerinden direk görür mü cihazlar birbirini ?

    bir de zamunda torrentten indirdim acayip dosyalar çıktı ne yapacağımı bilemedim ne iso var ne autorun ekran görüntüsü de paylaşayım 

    olmazsa başka torrent ya da direk link paylaşabilirseniz sevinirim.

    indirdiğim dosyaların ekran görüntüsü: http://imageshack.com/a/img840/4103/9vx1.png

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hlds.exe yi masaüstüne kısayol yap o kısayola sağ tıkla özelliklere gir kısayo lkısmındaki hedef kısmında yazan yazının sonundaki " den sonra -game cstrike yaz boşluklu olarak kaydet. artık o kısayolla cs çalışır. kurman gereken bişey yok direk kurulu gelmiş zaten.

    tek modem üzerindeki wifiden bahsediyorsan evet lan game kısmında gözükür. ortada modem filan yoksa bilemiyorum.

    pesimistzombie tarafından 29/Haz/14 00:03 tarihinde düzenlenmiştir

    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı

    hlds.exe yi masaüstüne kısayol yap o kısayola sağ tıkla özelliklere gir kısayo lkısmındaki hedef kısmında yazan yazının sonundaki " den sonra -game cstrike yaz boşluklu olarak kaydet. artık o kısayolla cs çalışır. kurman gereken bişey yok direk kurulu gelmiş zaten.

    tek modem üzerindeki wifiden bahsediyorsan evet lan game kısmında gözükür. ortada modem filan yoksa bilemiyorum.

    şu cs kurma işini hiç anlamadım..daha geçenlerde aynı kurmaya çalıştık aynı modem üzerinden .. makneler görmedi..ağ kurmamz lazımdı heralde..kuralım dedim..bu sefer de win 7 ağ kurma olayında takıldı kaldı..

    var mı aynı modem üzerinden cs kurma olayını sağlam resimlerle anlatacak bi mürid..


    BİR TIKLA BE https://www.youtube.com/watch?v=I5DOCwqBuzk
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı

    hlds.exe yi masaüstüne kısayol yap o kısayola sağ tıkla özelliklere gir kısayo lkısmındaki hedef kısmında yazan yazının sonundaki " den sonra -game cstrike yaz boşluklu olarak kaydet. artık o kısayolla cs çalışır. kurman gereken bişey yok direk kurulu gelmiş zaten.

    tek modem üzerindeki wifiden bahsediyorsan evet lan game kısmında gözükür. ortada modem filan yoksa bilemiyorum.

    hocam tırnak işaretinden sonra dediğini kopyalıyorum geçerli bir yol değil diyor ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ben direk kişisel oyun açıyorum landa gözüküyor sorun çıkmadan.. tabi bağlantı her bilgisayarda ev ağı şeklinde olmak zorunda. bunun dışında windows güvenlik duvarı sorun çıkrabilir bunlar kapatılarak test edilebilir. başka bir olayı yok yani.


    :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    salihgs bunu yazdı
    pesimistzombie bunu yazdı

    hlds.exe yi masaüstüne kısayol yap o kısayola sağ tıkla özelliklere gir kısayo lkısmındaki hedef kısmında yazan yazının sonundaki " den sonra -game cstrike yaz boşluklu olarak kaydet. artık o kısayolla cs çalışır. kurman gereken bişey yok direk kurulu gelmiş zaten.

    tek modem üzerindeki wifiden bahsediyorsan evet lan game kısmında gözükür. ortada modem filan yoksa bilemiyorum.

    hocam tırnak işaretinden sonra dediğini kopyalıyorum geçerli bir yol değil diyor ?

    tırnaktan sonra boşluk koyarak yazıyorsun değil mi? örneğin "C:/SIERRA/Half-Life/hl.exe" -game cstrike -console gibi


    :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı
    salihgs bunu yazdı
    pesimistzombie bunu yazdı

    hlds.exe yi masaüstüne kısayol yap o kısayola sağ tıkla özelliklere gir kısayo lkısmındaki hedef kısmında yazan yazının sonundaki " den sonra -game cstrike yaz boşluklu olarak kaydet. artık o kısayolla cs çalışır. kurman gereken bişey yok direk kurulu gelmiş zaten.

    tek modem üzerindeki wifiden bahsediyorsan evet lan game kısmında gözükür. ortada modem filan yoksa bilemiyorum.

    hocam tırnak işaretinden sonra dediğini kopyalıyorum geçerli bir yol değil diyor ?

    tırnaktan sonra boşluk koyarak yazıyorsun değil mi? örneğin "C:/SIERRA/Half-Life/hl.exe" -game cstrike -console gibi

    hocam o dediğini hallettim dosyayı açınca şimdi de şöyle bir şey çıkıyor 

    http://imageshack.com/a/img829/4930/5hkt.png

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    benim aklım direk dedicated sunucu kurmaya gitmiş pardon :D hlds.exe değil hl.exe yi bul klasörlerin içinde ona yap kısayolu. (hl.exe yoksa hiç bir klasörde hl-conzol.exe var onu dene ismini değişmiş olabililrler) bunla uğraşacağına 1.6 yüklesen daha iyi olur bence.

    pesimistzombie tarafından 29/Haz/14 00:18 tarihinde düzenlenmiştir

    :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı

    benim aklım direk dedicated sunucu kurmaya gitmiş pardon :D hlds.exe değil hl.exe yi bul klasörlerin içinde ona yap kısayolu. (hl.exe yoksa hiç bir klasörde hl-conzol.exe var onu dene ismini değişmiş olabililrler) bunla uğraşacağına 1.6 yüklesen daha iyi olur bence.

    ona yaptım hocam ordan da bir yol çıkmadı 1.6 yı deneyeyim en iyisi 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    zamundadan 1.6 yı indireceğim bir sürü editiyonu var hangisini indireyim arkadaşlar 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek
    salihgs bunu yazdı

    zamundadan 1.6 yı indireceğim bir sürü editiyonu var hangisini indireyim arkadaşlar 

    longhorn edition iyidir hocam altta link var zamunda şeysi

    https://www.dropbox.com/s/2o0fah9or2kmpel/Counter-Strike%201.6%20LH%202013.torrent 


    test 1 2
Toplam Hit: 1414 Toplam Mesaj: 12