folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Counterı Bıraktım Artık Kafam Rahat



Counterı Bıraktım Artık Kafam Rahat

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Armigerovs
    Armigerovs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2008
    Erkek

    siz daha bisey gormemissinz Knighti deli oynardk biz

     

    bi deneyinde beyin mcıklaması neymis bizzat şahid olun


    Lay lay lay lay lay OOOOOOOOOOOO Türkiiiiiiiiyeeeeeee/CELEBRATE ORGINALITY
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek
    kimileri cs yi rahatlamak için oynar günde 2-3 saat kimiside hırs yapmak için bence bu kadar kasmaya gerek yok 4-5 senedir oynuyorum hiçte bağımlılık yapmadı pekala güzelde oynadığımı düşünüyorum servera girerim 2-3 el millete hs falan atarım aynı zamanda da stres atarım olay budur bence :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    benim de kafam wow ' a girsin :|

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    insan hayatınca vakit çok değerlidir, bir kere counter oynayacağınıza farklı şeyler yapabilirsinz ve bunun size geri dönüşü olur en azından oyunlar resmen vakit sömürüsüdür...

    ben o hastalıktan kurtulalı çok oldu Allahtan daha faydalı şeyler yapıyorum oyun yerine :)


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    Armigerovs bunu yazdı:
    -----------------------------

    siz daha bisey gormemissinz Knighti deli oynardk biz

     

    bi deneyinde beyin mcıklaması neymis bizzat şahid olun


    -----------------------------

    muhahah bilmemmi daa bu yaz oynuodum günde 20saat online (= 1ay sonunda ban yiyince bıraktım


    imza
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    walla arkadasım bence sorun counter strike gibi online oyunlarda sorun bulanlarda bende şuan cs  oynuyorum derslerim çok ii zamanında knight silkroad gibi oyunlarda oynadım derslerim hep aynı oldu eğer düzenli bir şekilde oynarsanız we derslerinize wakit ayırırsanız zaten başarı elinizde olur haa ben wakitimi derse ayırıcam ama oyun oynamak istiyorum diyorsan oyunu bırak gerçekten... ama bnm dersler çok iyi oynamama rağmen


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    BuZuL bunu yazdı:
    -----------------------------

    insan hayatınca vakit çok değerlidir, bir kere counter oynayacağınıza farklı şeyler yapabilirsinz ve bunun size geri dönüşü olur en azından oyunlar resmen vakit sömürüsüdür...

    ben o hastalıktan kurtulalı çok oldu Allahtan daha faydalı şeyler yapıyorum oyun yerine :)


    -----------------------------

    örneğin ne yapıosn ? :] 

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    Pc-ErrOr bunu yazdı:
    -----------------------------
    BuZuL bunu yazdı:
    -----------------------------

    insan hayatınca vakit çok değerlidir, bir kere counter oynayacağınıza farklı şeyler yapabilirsinz ve bunun size geri dönüşü olur en azından oyunlar resmen vakit sömürüsüdür...

    ben o hastalıktan kurtulalı çok oldu Allahtan daha faydalı şeyler yapıyorum oyun yerine :)


    -----------------------------

    örneğin ne yapıosn ? :] 


    -----------------------------

    Adam editçilikten coderliğe geçti yauvv..

    Kilometre taşı :p 


    Soru:Şu şu adam forumda Nazizm/Faşizm/Satanizm/... propagandası yapıyor banlayalım manyakmıdır nedir? Cevap:Aklı başında adamın burda işi ne zaten, bütün forumu mu silek yani?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    BuZuL bunu yazdı:
    -----------------------------

    insan hayatınca vakit çok değerlidir, bir kere counter oynayacağınıza farklı şeyler yapabilirsinz ve bunun size geri dönüşü olur en azından oyunlar resmen vakit sömürüsüdür...

    ben o hastalıktan kurtulalı çok oldu Allahtan daha faydalı şeyler yapıyorum oyun yerine :)


    -----------------------------

    kesinlikle öyle. o ne yaf bağımlılar bir oyuna. ben iyi counter oynarım ama bağımlılık yok. evdeki bilgisayara hiç bir zaman oyun yüklemedim counter fifa vs da dahil. haftada 1 kere arkadaşlarla cafeye gittiğimde counter - fifa uzmanları delilerini dize getiririm:D cafeye gittiğimde bile her zaman oyun oynamam:D saçma bi bağımlılık gibi geliyor bana. hadi oynayın hiç oynamayın demiyomda yarım saatten fazla oyun oynadım mı canım sıkılıyor benim. knight bağımlılık yapıyo dediler. bende o oyunda bağımlılık neyim yapmadı. ben mi sorunluyum siz mi?:D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Cs bırakılmaz sadece ara verilir :)
Toplam Hit: 3513 Toplam Mesaj: 23