Counterı Bıraktım Artık Kafam Rahat
-
siz daha bisey gormemissinz Knighti deli oynardk biz
bi deneyinde beyin mcıklaması neymis bizzat şahid olun
-
kimileri cs yi rahatlamak için oynar günde 2-3 saat kimiside hırs yapmak için bence bu kadar kasmaya gerek yok 4-5 senedir oynuyorum hiçte bağımlılık yapmadı pekala güzelde oynadığımı düşünüyorum servera girerim 2-3 el millete hs falan atarım aynı zamanda da stres atarım olay budur bence :)
-
benim de kafam wow ' a girsin :|
-
insan hayatınca vakit çok değerlidir, bir kere counter oynayacağınıza farklı şeyler yapabilirsinz ve bunun size geri dönüşü olur en azından oyunlar resmen vakit sömürüsüdür...
ben o hastalıktan kurtulalı çok oldu Allahtan daha faydalı şeyler yapıyorum oyun yerine :)
-
Armigerovs bunu yazdı:
-----------------------------siz daha bisey gormemissinz Knighti deli oynardk biz
bi deneyinde beyin mcıklaması neymis bizzat şahid olun
-----------------------------muhahah bilmemmi daa bu yaz oynuodum günde 20saat online (= 1ay sonunda ban yiyince bıraktım
-
walla arkadasım bence sorun counter strike gibi online oyunlarda sorun bulanlarda bende şuan cs oynuyorum derslerim çok ii zamanında knight silkroad gibi oyunlarda oynadım derslerim hep aynı oldu eğer düzenli bir şekilde oynarsanız we derslerinize wakit ayırırsanız zaten başarı elinizde olur haa ben wakitimi derse ayırıcam ama oyun oynamak istiyorum diyorsan oyunu bırak gerçekten... ama bnm dersler çok iyi oynamama rağmen
-
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------insan hayatınca vakit çok değerlidir, bir kere counter oynayacağınıza farklı şeyler yapabilirsinz ve bunun size geri dönüşü olur en azından oyunlar resmen vakit sömürüsüdür...
ben o hastalıktan kurtulalı çok oldu Allahtan daha faydalı şeyler yapıyorum oyun yerine :)
örneğin ne yapıosn ? :]
----------------------------- -
Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------insan hayatınca vakit çok değerlidir, bir kere counter oynayacağınıza farklı şeyler yapabilirsinz ve bunun size geri dönüşü olur en azından oyunlar resmen vakit sömürüsüdür...
ben o hastalıktan kurtulalı çok oldu Allahtan daha faydalı şeyler yapıyorum oyun yerine :)
örneğin ne yapıosn ? :]
-----------------------------
-----------------------------Adam editçilikten coderliğe geçti yauvv..
Kilometre taşı :p
-
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------insan hayatınca vakit çok değerlidir, bir kere counter oynayacağınıza farklı şeyler yapabilirsinz ve bunun size geri dönüşü olur en azından oyunlar resmen vakit sömürüsüdür...
ben o hastalıktan kurtulalı çok oldu Allahtan daha faydalı şeyler yapıyorum oyun yerine :)
-----------------------------kesinlikle öyle. o ne yaf bağımlılar bir oyuna. ben iyi counter oynarım ama bağımlılık yok. evdeki bilgisayara hiç bir zaman oyun yüklemedim counter fifa vs da dahil. haftada 1 kere arkadaşlarla cafeye gittiğimde counter - fifa uzmanları delilerini dize getiririm:D cafeye gittiğimde bile her zaman oyun oynamam:D saçma bi bağımlılık gibi geliyor bana. hadi oynayın hiç oynamayın demiyomda yarım saatten fazla oyun oynadım mı canım sıkılıyor benim. knight bağımlılık yapıyo dediler. bende o oyunda bağımlılık neyim yapmadı. ben mi sorunluyum siz mi?:D
-
Cs bırakılmaz sadece ara verilir :)
