folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Crysis Hakkında ?



Crysis Hakkında ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Minumum Sistem Gereksinimleri

  2. Windows XP SP2 veya Windows Vista
  3. 2.8 GHz veya daha yüksek (XP) - 3.2 GHz veya daha yüksek (Vista)
  4. 1 GB RAM (XP) - 1.5 GB RAM (Vista)
  5. NVIDIA GeForce 6800 GT veya ATI Radeon 9800 - ATI Radeon x800 PRO (Vista) ekran kartı
  6. 12 GB boş HDD alanı

    Tavsiye Edilen Sistem Gereksinimleri

  7. Windows XP SP2 veya Windows Vista
  8. Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz veya AMD Athlon 64 X2 4400+
  9. 2 GB RAM
  10. NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 ekran kartı
  11. 12 GB boş HDD alanı
  12. ---------------------------------

    Şimdi benim notebook'da vista business kurulu 1gb ram, Nvidia GeForce 7600 Go 256 Mb da ekran kartı war acaba oynayabilirmiyim yaw :( 1.7gb demosu bedava indirmeyeyim zaten kotalı netim :D

    Test Drive Unlimited var bunu hiç kasmadan süper oynayabiliorum.. Kararsızlık içnde kaldıım içn soruyorum :(

    Min. Sistem:
    Windows 2000/XP/Vista, Penitum 4 2.4 GHz ya da eşdeğeri, 256 MB Radeon 9800 ya da Geforce 6600GT,512 MB RAM, 8 GB HDD Alanı

    buda test drive'ın..

Reply With Quote Alıntı yap
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    invisible_1905
    invisible_1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Belki kurarsın ama oynayamazsın. Kasılır kalırsın

    TIGER şimdi asker 87/2/B Tankçı (www.divxhome.net) Herkesi bekleriz.
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Benimde aynı bil ama 7400 benim ekran kartı çalışır mı acep bende:|

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    ya oynamam lazım amk :D yokmu kuran oyanayan tecrübeli biri yardım pls =)
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    hoca niye demoyu indiriyon 1.7 gb boşu boşuna bekleyin şurda 2 - 3 hafta zaman kalmıs :) ayrıca oynarsın gibime geliyor...

    [22817//kaanabak]
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Bizim uniden bir arkadas oynuyordu ,sistem tasakli ama , cok kral oyuna benziyordu ,oyundan ote birsey grafikler falan :D

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    ewt ya çok deli bi oyunda.. 2.5 gb olmuş kotam 2ytl fazladan ödeyecem onu indirmek içn ama ya oynayamazsam o zaman deli olrm :D napsam acaba amk :S oyunda daha çok yeni :D
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    forcarbon
    forcarbon's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2007
    Erkek
    mustafa abi ben bu oyunu alıcam sen yorma kendini indirme birşey sen link ver ben indirip sana dvdye fln cekerim :D kotasız benimki ... ÖzgüRlükk..

    liseliyim ben , Tanrı,güneşi her gün yeniden doğurarak,bizi mutsuz kılan her şeyi değiştirmemiz için zaman tanıyor bize.
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Bizim arklardan oynıyanlar ve sistemleri.. 

     

    --4 gb ram 3.2 HT işlemci 88oo gtx kasıyor arkadaşlar

     

    --q6600 ,asus striker extreme,2gb ram,8800gts (320) ,xp pro 32 .medium da açtı bılgısayar bende ole oynuyorum gayet rahat

     

    --asus p5b 2 gb ram 88oo gtx vista 32 bit war full+full de 128ox1o24 2x aa da gayet kasık

     1o24x768 yapınca çözünürlüğü sadece action yerlerde kastırıyo

     

    --7300gt sonic, 3ghz p4, 1gb ram... Tüm ayarlar medium, postprocessing high da gayet rahat oynuyom oyunu...

     

    --Amd x2 2.2, 1gb ram, 8500GT 512 MB ile minimumda oynuyorum kasma nadir akıcı... 


    "Less is More"
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    numune
    numune's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    hacılar bende bunun demosu var ama ingilizce full oyunu Türkçe mi?

    Götüyle inatlaşan donuna sıçar
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    forcarbon
    forcarbon's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2007
    Erkek
    ben indirdim bi 2 hafta oluyor 6 part hepsi 1 gb bi yerden buldum indirdim yükledim En düşük ama en düşük seviyede oynadım en düşük seviyede bile zevkli Oyunun türkçe olması herşeyi değiştiriyor.. Arkadaş sormuş full indirince türkçemi oluyor hayır indiriosun yukluosun İngilizce ama internetten Türkçe pakedini indiriosun %100  Kesin hiçbiyer ing değil 3 TÜRK kardeşLe gurur duyuyoruz (CEVAT YERLİ)

    liseliyim ben , Tanrı,güneşi her gün yeniden doğurarak,bizi mutsuz kılan her şeyi değiştirmemiz için zaman tanıyor bize.
  • Toplam Hit: 2639 Toplam Mesaj: 13