Crysis Hakkında ?
-
Minumum Sistem Gereksinimleri
- Windows XP SP2 veya Windows Vista
- 2.8 GHz veya daha yüksek (XP) - 3.2 GHz veya daha yüksek (Vista)
- 1 GB RAM (XP) - 1.5 GB RAM (Vista)
- NVIDIA GeForce 6800 GT veya ATI Radeon 9800 - ATI Radeon x800 PRO (Vista) ekran kartı
- 12 GB boş HDD alanı
Tavsiye Edilen Sistem Gereksinimleri- Windows XP SP2 veya Windows Vista
- Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz veya AMD Athlon 64 X2 4400+
- 2 GB RAM
- NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 ekran kartı
- 12 GB boş HDD alanı
---------------------------------
Şimdi benim notebook'da vista business kurulu 1gb ram, Nvidia GeForce 7600 Go 256 Mb da ekran kartı war acaba oynayabilirmiyim yaw :( 1.7gb demosu bedava indirmeyeyim zaten kotalı netim :D
Test Drive Unlimited var bunu hiç kasmadan süper oynayabiliorum.. Kararsızlık içnde kaldıım içn soruyorum :(
Min. Sistem:
Windows 2000/XP/Vista, Penitum 4 2.4 GHz ya da eşdeğeri, 256 MB Radeon 9800 ya da Geforce 6600GT,512 MB RAM, 8 GB HDD Alanıbuda test drive'ın..
- Windows XP SP2 veya Windows Vista
-
Belki kurarsın ama oynayamazsın. Kasılır kalırsın
-
Benimde aynı bil ama 7400 benim ekran kartı çalışır mı acep bende:|
-
ya oynamam lazım amk :D yokmu kuran oyanayan tecrübeli biri yardım pls =)
-
hoca niye demoyu indiriyon 1.7 gb boşu boşuna bekleyin şurda 2 - 3 hafta zaman kalmıs :) ayrıca oynarsın gibime geliyor...
-
Bizim uniden bir arkadas oynuyordu ,sistem tasakli ama , cok kral oyuna benziyordu ,oyundan ote birsey grafikler falan :D
-
ewt ya çok deli bi oyunda.. 2.5 gb olmuş kotam 2ytl fazladan ödeyecem onu indirmek içn ama ya oynayamazsam o zaman deli olrm :D napsam acaba amk :S oyunda daha çok yeni :D
-
mustafa abi ben bu oyunu alıcam sen yorma kendini indirme birşey sen link ver ben indirip sana dvdye fln cekerim :D kotasız benimki ... ÖzgüRlükk..
-
Bizim arklardan oynıyanlar ve sistemleri..
--4 gb ram 3.2 HT işlemci 88oo gtx kasıyor arkadaşlar
--q6600 ,asus striker extreme,2gb ram,8800gts (320) ,xp pro 32 .medium da açtı bılgısayar bende ole oynuyorum gayet rahat
--asus p5b 2 gb ram 88oo gtx vista 32 bit war full+full de 128ox1o24 2x aa da gayet kasık
1o24x768 yapınca çözünürlüğü sadece action yerlerde kastırıyo
--7300gt sonic, 3ghz p4, 1gb ram... Tüm ayarlar medium, postprocessing high da gayet rahat oynuyom oyunu...
--Amd x2 2.2, 1gb ram, 8500GT 512 MB ile minimumda oynuyorum kasma nadir akıcı...
-
hacılar bende bunun demosu var ama ingilizce full oyunu Türkçe mi?
-
ben indirdim bi 2 hafta oluyor 6 part hepsi 1 gb bi yerden buldum indirdim yükledim En düşük ama en düşük seviyede oynadım en düşük seviyede bile zevkli Oyunun türkçe olması herşeyi değiştiriyor.. Arkadaş sormuş full indirince türkçemi oluyor hayır indiriosun yukluosun İngilizce ama internetten Türkçe pakedini indiriosun %100 Kesin hiçbiyer ing değil 3 TÜRK kardeşLe gurur duyuyoruz (CEVAT YERLİ)
