Crysis Hakkında ?
-
şu an hiç bir makinada en yüksek sistem gereksinimleriyle oynanamıyormuş intelin yeni işlemcisi çıktığı zaman oynanıcakmış ayrıca ilk defa bi oyun tamamen türkçeye çevrilip satılıyormuş seslendirmeler dahil. Electronic arts zarar ederiz die karşı çıkmış oyum yapımcıları kendi ceplerinden maliyetleri karşılamışlar oyun yapımcı bu türk ikiz kardeşlerin oyunları cry ile başlıyormuş çünkü sistemleri ağlatıyormuş hep :) filan filan....
-
valla ben p4 2.66, 1.5 gb ram, ati 1650 pro 256 ile seri şekilde oynuyorum.
Toplam Hit: 2638 Toplam Mesaj: 13
