folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Crysis"İ Bilenler Bi Baksın!(Acil)



Crysis"İ Bilenler Bi Baksın!(Acil)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek
    Ya ben bir bölümde takıldım.Mağrada kadını kurtarıyosun tam asansörle yukarı çıkarken mağra çökmeye başlıyor helikopter geliyo kadını kurtarıyolar ama ben kalıyorum ve mağra çıkışı kapanıyor.Sonra yeni bir kapı açılıyor bu uzaylılar mı ne var onların orası baya ilerledim kocaman bir yere geldim bizimki ulan bu ne fln diyo işgalden fln bahsediyor.büyük bir robot benzeri bir şey yukarı çıkıyor ve bir süre sonra kayboluyor onu takip ediyim dedim oda olmuyor bir süre sonra her siyah oluyor duruyo alt tarafta üst tarafta böyle ne yapıcam bilemiyorum bi yardım edin kaç gündür uğraşıyorum

    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ben o oyunun mq.Türkler ypatı diye aldım lan daha sahili geçemiyorum silah bitiyor, adamlr ölmüyor bu ne ya..

    Şu an piyasada bulunan oyunların hiç birinin silah gerçekçiliği call of duty gibi de değil.Yok abi bunda bile keles ufacık görünüyor gerçekçilik yok :'( 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    oyunu türkler yapmadı oyunu yine ea games yapmış türkler sadece full şekilde türkçe yapmış.dediğin doğru ama yine de o kdr kötü değil.bide şu bölümde bana yardımcı olacak yok mu???


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben o oyunun mq.Türkler ypatı diye aldım lan daha sahili geçemiyorum silah bitiyor, adamlr ölmüyor bu ne ya..

    Şu an piyasada bulunan oyunların hiç birinin silah gerçekçiliği call of duty gibi de değil.Yok abi bunda bile keles ufacık görünüyor gerçekçilik yok :'(


    -----------------------------

    hocam onunda kolayı var

    Oyunun kurulum dizinine "C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Config" giriyoruz. Burada bulunan "iff_easy.cfg, diff_normal.cfg, diff_hard.cfg, diff_bauer.cfg" dosyalarını not defteriyle açıtıktan sonra her dosyanin sonuna bir satır olarak aşagidaki hile kodlarini ekliyoruz;

    Ölümsüzlük Modu: g_godMode = 1
    Limitsiz mermi : i_unlimitedammo = 1
    Düşmanlar Saldirmaz: ai_IgnorePlayer = 1
    Limitsiz silah taşıma: i_noweaponlimit = 1

    bunları yaz rahat rahat oynarsın ha ben zevk almak istiyorum dersen sadece limitsiz mermi hilesini yaz olsun bitsin :D

    not:dosyaların yedeklerini almayı unutma :D

     

    edit büdüt: hocam o dedigin bölüme kadar gelemedim sadece cafelerde oynadım biraz bu cumartesi pc i alıyorum engec pazar a sana söylerim :D 

     


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    HacKeR_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    oyunu türkler yapmadı oyunu yine ea games yapmış türkler sadece full şekilde türkçe yapmış.dediğin doğru ama yine de o kdr kötü değil.bide şu bölümde bana yardımcı olacak yok mu???


    ----------------------------- 

    Türkler yazmamış mı ? hoca opyun ilk versionu farcry olarak çıktı.Türkler yazmıştır.Fakat Türkiyeden bir firma sahip çıkmayaınca ea games sahip çıkmıştır.

    --

    ayrıca hiç bi oyunu hileli oynamam adamım :) zevk almıyorum. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Crysis oynadığım zevk aldığım en güzel oyunlardandır.Gerçekçilikde gayet var.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    G-Turk
    G-Turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ağustos/2006
    Erkek

    Oyunu Türkler yapti (Crytek)
    EA Games sadece pazarladi diye biliyorum.

    @zumsuk, ben hic böyle bir sikinti cekmedim, oyun hakkinda bir kac yazi okuduysan takilmazdin sanirim, cünkü Crysis bütün adamlari vurdum diye birsey yok, hep geliyorlar o yüzden Rambo gibi oynamak icin mermi yetmeyebilir.

    @Hacker_tr, o bölüm gercekten cok zor, bende gecemedim, Youtube'da oyun videolarin da o bölümünkine bak, adamin nereye gittigini iyi takip et, uzayli gibi seylere ates etmen gerekiyor. En uyuz bölüm.

    Ekim ayinda Crysis: Warhead cikacak herhalde, merakla bekliyoruz. Bu sefer Psycho ana karakterimiz
    FarCry 2'de yolda geliyor, o da önümüzdeki ay cikacak herhalde.


    # Taşı delen suyun kuvveti değil, damlaların sürekliliğidir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    @HacKeR_tr  googleye bölüm ismini yaz karşına gelir hoca ayrıca 

    benim bildiğim kadarıyla eagames dağıtımcı sadece  oyunu türkler yaptı tabi bi ekip işi bu 3 kişi yapmadı 3 ü türk gerisi ecnebi ekibin fakat en önemli rütbelerde türkler var bkz: Cevat Yerli Crytek ceosu


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    nasıl bir bölümdür ya bi türlü geçemedim oray buraya saldır git gel uyuz oldum sıkıldım ya yok mu bilen şu bölümü

     


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    hocam daha acıklayıcı olursan ii olur o bolumu ben tek denemede geçtim millet baya zorlanmıs gecerken.ayrıntı cok fazla orda nerde kaldıgını sole yardımcı olmaya calısym hatırlarım inş.

    Almanya Fatihi
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JAVVAJ
    JAVVAJ's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    dostum sen  tam olarak  nereye  geldın  hanı  su  yer çekimi  olmayan bölüme mi? 

    Bir dil bir insan iki dil iki insan java bilmeyen ahrazdır...
Toplam Hit: 3632 Toplam Mesaj: 23