C.S. 1.6 Buluşması Yapalım
-
edit : gelemiyorum servere girerken ya csyi tekrar yükle yada v21, v23 patch kur diyo. uğraşamam şimdi onla bi ton :|
-
Combata arms gelin yav :D ordada buluşuruz :D
-
bende gelirim. zaten rank alt üst ettim 1.6 da :)
-
bu akşam tbt ekibi olarak tekrar cs atılcaksa bende gelirim :D
-
ben de gelirim hocalar :) biri yardımcı olursa server ı da üstlenebilirim
Toplam Hit: 2797 Toplam Mesaj: 16
