Cs 1.6 Clan
-
ya beyler tahribat clan kuralım oynayanlar varsa clansız olunca hıle dıolar banlıyolar hemen var mı ben anlarım cs den dıen
-
gece 12 de mesaj yazarsam böle olur tekrar ediyorum 1.6 clan kuralım
-
ben oynarım hoca arada sırada.. yani cok ii diilm ama elim döndügünce oynarım iste biraz.. clan da olur adam falan olrsa
-
1.5 olursa pro yum diyebilirim 1.6 dersen biraz daha kasmam gerek özellikle awp :T
-
kurun klanı ayarlayın, geliriz klana etrafı dağıtırız...
-
eet klan kuralım ama bi de server lazım hangi serverda oynayacaz?
counter server nasıl kurulur anlayan var mı?
-
1.6 - source herşeye varım :D
-
bi gün serverin birinde bi oynayalım bakalım clan kuracak kadar biliyomuyuz
burayı ekleyin 1.6 güzel bi server 62.68.204.200:27015
bi ara kapışırız
-
Oynarız Hoca.. 1.5 yokmu yoksa server alalım 1.5 daha fazla sarıyor..
-
aga keyfe qider ^^
v1.5 proG > cL4rK & MoRuK.qaMbLer^#p0k3r ( Vs Yapılır :) )
v1.6 dp ' den cıktım bilenler bilir Dark Passage !
-
maganda bunu yazdı:
-----------------------------
1.5 olursa pro yum diyebilirim 1.6 dersen biraz daha kasmam gerek özellikle awp :T
-----------------------------bu arada matkap berk senin arkadasın demi ?
bnm de ark o oyundan :)
yerim sizin pro lugunuzu ben :)
Toplam Hit: 2764 Toplam Mesaj: 20
