Cs 1.6 Clan
-
cs 1.5 i feci oynarım clanımda war :)
-
1.6 ya warım clan yok hile yazanların hepsi eziq bence :)
-
eminim öyledir :)
clanımda var die nasıl sevinion öle :|
-
la temiz bi ıp verin bu aksam mac yapak 1.6
olurmu beyler
saat 12 de iyi olur
-
30 dakka sonra maganda ile 1.5 oynucaz :)
isteyen msn eklesin
12 de yatıcam yarın bulushmaya kayıcaz da
-
1.6 var bende yapamami hem 1.5 dandik yauw
-
1.5 dandik mandik
daha iyi sarıo 1.6 dan
-
Ben 1.6 senoynada oynuyorum orta sevienin birz üstüyüm clan kurarız ben gelirim
[TbT]CaneratoR olabilir :D
-
ortada hazir kurulmus bi clan ve server varmi? katilmak istiyorum.
Toplam Hit: 2765 Toplam Mesaj: 20
