folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder CS 1.6 DM-Herkese Acik Serverlarimiz



CS 1.6 DM-Herkese Acik Serverlarimiz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek

    Arkadaşlar en çok online olarak oynanan oyunlardan birisi olan Counter-Strike ı bizim serverlarda oynamanızı $iddetle tavsiye ederim...

    TR-AW DeathMatch : Domain:dm.traw.com İp:212.68.34.68:27015

    TR-AW Public : Domain:cs.traw.com İp: 212.68.34.66:27015

    Sunucularımız sXe ile korunmaktadır..

    Saygıılaar...


    Asla Asla Deme. . .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    neden?

    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paranoiattack
    Paranoiattack's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2008
    Erkek

    xyzw__ bunu yazdı:
    -----------------------------
    neden?
    -----------------------------

    ayrıcalıkları neler?? 


    dün için aglamiyorum zira siradan bir dünya var orada.. bir şekilde bunu bulacagim ve siradan bir dünyada yolumu bulmaya çalışırken yaşamayı ögrenecegim..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    kardeş büyük harfle konu açmak yasak :/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek
    O değil de CS ci tahribat üyeleri varsa takım çıkartalım ? :D

    Asla Asla Deme. . .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    ben varim hoca 1.6 oynuyorum ekler gelir kapisirim adim yine bu

    Diriliş... /// Inadina Ofke Inadina INTIKAM
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirhot
    sirhot's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek

    arkadaslar kesınlıkle gırmemenızı onerıyorum! Bunlar ip değiştirmeden oncekı hallerını bılıyorum. "gabari" diye serefsiz ne oldugu bellı olmayan ınsan kılıklı bı cisim var iki hs atarsın ardından o da sana ban atar. Hadi geç onu o ezik diyelım! clanın kurucusu sxe 4.5 yenı cıkmıs iki üç kişi alıyorsun wallsın otsun aksın sebebsiz yere atıyorlar..

     

    Unutmadan buradakıler K.V. havasında admin ile oyle muhabet edemezsın :Q seLam bile almazlar..

    Kodumun ezikleri!

     

     


    #darkedition.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek
    Herkesin bakış açısı farklı olur çünkü bazı bebe serverları gibi değil en ufak argodan atılırsın oyundan çünkü çok önem veriliyor bu konuda sunucularda zaten sxe her güncellendiğinde sunucudada güncelleniyor hile gibi bir muamale olamaz lakin öyle bir muamele gördüğünü söylüyorsun :S kaldiki sxe nin sitesinden de takip edebileceğiniz üzere yeni versiyonlar malesef her seferinde kırılıp hileye zemin yaratabiliyor.Herşeyi geçtim bu sıkıntıları daha düzgün bir şekilde dile getirebilirdin ancak konuşma tarzın ve hareketlerin adminlerin ne kadar doğru bir şey yaptığını zaten gösteriyor.Amacım kimse ile polemiğe girmek değil,gelin kendiniz görün.Önyargıya mahal vermemnizi öneriririm.Eğlenceniz bol olsun....                       

            


    Asla Asla Deme. . .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    Geliyorum aksama :)

    Banlarsan söverim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    1.6 dan takım cıkartmana gerke yok takım zaten war sadece öss dolayisi ile tatildesyiz :D

    serverin da bos biraz atreman yapim uzun zamandir yokum dedim baktim bi ben warim ne is ??


    Nerede o eski günler...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BoLeRo
    BoLeRo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    ya giriyorum da sxe client error check logos hatası veriyo kickliyo

    sadece bu serverdada değil bazı serverlardada böyle giremiyom amk 


    kimisi sahilde uzanmanın hayalini kurar, kimisi sahilde uzanır hayal kurar.
Toplam Hit: 3893 Toplam Mesaj: 22