CS 1.6 DM-Herkese Acik Serverlarimiz
-
Arkadaşlar en çok online olarak oynanan oyunlardan birisi olan Counter-Strike ı bizim serverlarda oynamanızı $iddetle tavsiye ederim...
TR-AW DeathMatch : Domain:dm.traw.com İp:212.68.34.68:27015
TR-AW Public : Domain:cs.traw.com İp: 212.68.34.66:27015
Sunucularımız sXe ile korunmaktadır..
Saygıılaar...
-
neden?
-
xyzw__ bunu yazdı:
-----------------------------
neden?
-----------------------------ayrıcalıkları neler??
-
kardeş büyük harfle konu açmak yasak :/
-
O değil de CS ci tahribat üyeleri varsa takım çıkartalım ? :D
-
ben varim hoca 1.6 oynuyorum ekler gelir kapisirim adim yine bu
-
arkadaslar kesınlıkle gırmemenızı onerıyorum! Bunlar ip değiştirmeden oncekı hallerını bılıyorum. "gabari" diye serefsiz ne oldugu bellı olmayan ınsan kılıklı bı cisim var iki hs atarsın ardından o da sana ban atar. Hadi geç onu o ezik diyelım! clanın kurucusu sxe 4.5 yenı cıkmıs iki üç kişi alıyorsun wallsın otsun aksın sebebsiz yere atıyorlar..
Unutmadan buradakıler K.V. havasında admin ile oyle muhabet edemezsın :Q seLam bile almazlar..
Kodumun ezikleri!
-
Herkesin bakış açısı farklı olur çünkü bazı bebe serverları gibi değil en ufak argodan atılırsın oyundan çünkü çok önem veriliyor bu konuda sunucularda zaten sxe her güncellendiğinde sunucudada güncelleniyor hile gibi bir muamale olamaz lakin öyle bir muamele gördüğünü söylüyorsun :S kaldiki sxe nin sitesinden de takip edebileceğiniz üzere yeni versiyonlar malesef her seferinde kırılıp hileye zemin yaratabiliyor.Herşeyi geçtim bu sıkıntıları daha düzgün bir şekilde dile getirebilirdin ancak konuşma tarzın ve hareketlerin adminlerin ne kadar doğru bir şey yaptığını zaten gösteriyor.Amacım kimse ile polemiğe girmek değil,gelin kendiniz görün.Önyargıya mahal vermemnizi öneriririm.Eğlenceniz bol olsun....
-
Geliyorum aksama :)
Banlarsan söverim -
1.6 dan takım cıkartmana gerke yok takım zaten war sadece öss dolayisi ile tatildesyiz :D
serverin da bos biraz atreman yapim uzun zamandir yokum dedim baktim bi ben warim ne is ??
-
ya giriyorum da sxe client error check logos hatası veriyo kickliyo
sadece bu serverdada değil bazı serverlardada böyle giremiyom amk
