Cs Müridleri Bi Bakarmısınız?
-
Options'a gir veya hangi kantırı oynuyosan congfirürasyon var ona gir. Ordan videoya gir. Sonra softwareyi seç. Tabii ekran kartını driverini yüklemen lazım. Ekran boyutunu 800x600 veya 1024 olanını yap. Sonra devam et takıl.
-
ekran kartın open gl desteklemiyor hoca bu kadar basit niye kastırıyon..
desteklemiyorsa , ya software modunda yada directx modunda oynarsın..
-
console nin altinda con..... bisey war ordan ayarlican..
-
arkadasım senın cvp anahtarın bende:)
ben cafede calısıyorum ve sık sık karsılastıgım bı sorun
sorunun oyunnunayarlarıyla ılgılı oyuna gır orada ayarlar var ayarlara gırecek sın orada opengl var onu degıstıreceksın olmadı ben sana gece eve gıdınce detaylı bır sekılde ekran goruntusu alarak foruma koyarımm
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
ekran kartın open gl desteklemiyor hoca bu kadar basit niye kastırıyon..
desteklemiyorsa , ya software modunda yada directx modunda oynarsın..
-----------------------------
hocam kastırmıyorumki yine olmadı directx i indirip yükledim yine aynı sorun ruhastasitbt hocamın dediğini de yaptım olmadı ekran kartımın driveri aslında yüklü
Toplam Hit: 1815 Toplam Mesaj: 16
