folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Cs Müridleri Bi Bakarmısınız?



Cs Müridleri Bi Bakarmısınız?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Options'a gir veya hangi kantırı oynuyosan congfirürasyon var ona gir. Ordan videoya gir. Sonra softwareyi seç. Tabii ekran kartını driverini yüklemen lazım. Ekran boyutunu 800x600 veya 1024 olanını yap. Sonra devam et takıl.

    sanılanın aksine...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    ekran kartın open gl desteklemiyor hoca bu kadar basit niye kastırıyon..


    desteklemiyorsa , ya software modunda yada directx modunda oynarsın..


    [22817//kaanabak]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    console nin altinda con..... bisey war ordan ayarlican..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    arkadasım senın cvp anahtarın bende:)

    ben cafede calısıyorum ve sık sık karsılastıgım bı sorun

    sorunun oyunnunayarlarıyla ılgılı oyuna gır orada ayarlar var ayarlara gırecek sın orada opengl var onu degıstıreceksın olmadı ben sana gece eve gıdınce detaylı bır sekılde ekran goruntusu alarak foruma koyarımm 


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_leader
    blue_leader's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2007
    Erkek
    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    ekran kartın open gl desteklemiyor hoca bu kadar basit niye kastırıyon..


    desteklemiyorsa , ya software modunda yada directx modunda oynarsın..


    -----------------------------
    hocam kastırmıyorumki yine olmadı directx i indirip yükledim yine aynı sorun ruhastasitbt hocamın dediğini de yaptım olmadı ekran kartımın driveri aslında yüklü

    SInıfı Geçme Derdinde İnş. Geçer AMİN !!!
Toplam Hit: 1815 Toplam Mesaj: 16