Cs1.Tahribat.Com Olsa İyi Olmazmı?
-
Daha önce buna benzer topic acılmıstı fakat server fikri acılmısmıydı bilmiyorum acılmıssada özür diler ve çöpe taşırım.Arkadaslar tariqatca cs 1.6 serverimiz olsa iyi olmazmıydı?
yada müridlerle beraber cs 1.6 kapışabileceğimiz bi server? -
abi çocukmuyuz ya allahını seversen
-
Müridi müride vurdurmak yakışmaz. : )
-
6 yılda bıkmadınızmı su oyundan :)
-
wc terorist olacaksa ben counter olur kurarım oyunu :P
Bi kafalarına veriim :D -
valla lan gına geldi artık :D
yıllarca oynadık bıktık : ) -
wc terorist olacaksa ben counter olur kurarım oyunu :P Bi kafalarına veriim :D
---------------------
doğuştan lamer oldukları için pusar .bneler :D -
renegadealien
hojam hiç oynamadım ama sır bu w-c için oyarım -
abü güzel olur yav .. her akşam saatlerce oynarız eğlenceli olur.. veya başka bi oyunda olabilir önemli olan hep birlikte bi aktivite yapmamız..
-
yada hamachi kuralım lan game gibi oynayalım gece gece sıkılıoz olmuo hiç olmazsa egleniriz hamachi.cc adresinden indirin hamachiyi
giriş tahribat.com şifre tahribat.com -
işte indirebileceğiniz adres ve hamachi http://www.hamachi.cc/download/
Toplam Hit: 2375 Toplam Mesaj: 15
