Cs1.Tahribat.Com Olsa İyi Olmazmı?
-
1.6 kasar en ıyısı 1.3 rene yaparsa sabaha kadar oynarız zaten bosuz su ara ısler kesat ıyı olur walla
-
ver parayı tabiki iyi olur. Ayrıca oyundan sıkılmadım neden
Cs : Source var . Gidin alın orjinalini 19 dolar. Bence hak ediyor. oynayın. -
bu hamachi güzel bir şey,kararlaştırıp age of turnuvası falan da yaparız:)
-
lan olm bırakın cs fln
rene kaptan la bize domain lasım sozluk.tahribat.com diye
ayarlarsın dimi sen :D
ekşinin eline vercez abü
Toplam Hit: 2374 Toplam Mesaj: 15
