CS:GO Logitech G300 Makro Anlatımı
-
Eyvallah hocam başlangıçta çok yavaş geldi ama alışınca daha iyi olabilir.
-
Kullandığın mouse ve zemine göre değişiklik gösterebilir. Yavaş geldiyse biraz arttır dpiyi, 1400 filan dene.
Ayrıca aklınızda bulunsun eğer ki mouseun altındaki skatezler erirse yada mouseda sorun olursa hemen mail atın logiteche, müşteri memnuniyetini baya bi ön planda tutuyorlar.
1-2 hafta önce mail attım skatezler eridi türkiye'de orjinal olarak satışınız yok diye hemen ertesi gün hollanda'dan kargoya verdiler yenisini. 3gün sonra elimdeydi.
-
Bu konu lazım olacak akşama :)
-
Bunun üzerine mouse tanımam

-
artık bu özelliği kullanmıyorum
elin alışınca bu makrodan daha hızlı ateş edebiliyorsun pistol ile
Toplam Hit: 19899 Toplam Mesaj: 26
