Csoynayin.Com Açıldı. C-S 1.5 Online Gaming
-
acıksa atlıyorum sw ye " cs1.serdar.com" ?
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
acıksa atlıyorum sw ye " cs1.serdar.com" ?
-----------------------------
:) örnek verdim sadece -
tabi ki bir server kurabilirsin 10-20 kişilik ama internet hızın ekran kartın ve bilgisayarın özellikleri önemli tr lokasyonlarda bu işi kaliteli yapan 1 kac firma var geri kalanları senin gibi kuranlar fazla verim vermiyor ping,ms,lag,loss vs gibi sorunlar ortaya çıkıyor yani mermi hızı vs etki yapıyor hepsi bunların. ancak ufak caplı yani 2-3 kişi oynarsa pek sorun olmaz kurarsan server ip ver geliyim 2 show da yaparm hani :P
-
Drawlord bunu yazdı:
-----------------------------
tabi ki bir server kurabilirsin 10-20 kişilik ama internet hızın ekran kartın ve bilgisayarın özellikleri önemli tr lokasyonlarda bu işi kaliteli yapan 1 kac firma var geri kalanları senin gibi kuranlar fazla verim vermiyor ping,ms,lag,loss vs gibi sorunlar ortaya çıkıyor yani mermi hızı vs etki yapıyor hepsi bunların. ancak ufak caplı yani 2-3 kişi oynarsa pek sorun olmaz kurarsan server ip ver geliyim 2 show da yaparm hani :P
-----------------------------
Ben yaparsam zaten maksimum 4 kişilik olur hemde şu sxe bilmemne zımbırtısı olmaz :) peki bildiğiniz half life oppsing force 1.5 serveri var mı? -
o sxe yi injecte etmen gibi zor bişey yok en zor yanı o saten serverlarında videolu anlatımı filan dolasio nette artıq. half life serveri var bildigim hl.genckafe.net
hl.senoyna.com hl.oyunalemi.com bu 3 ünü dene birde yeni mac cıktı sj.genckafe.net sj.oyunalemi.com bu 2 sine gir oyna bence herkes oraya akıo artık :)
-
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
acıksa atlıyorum sw ye " cs1.serdar.com" ?
-----------------------------
:) örnek verdim sadece
-----------------------------Hocam ... örnek istemiyorz icraat istiyoruz .. Diğer swlerden bıkkınlık geldi kurda gireLim :(
-
Hoca aynen yaptımda arkadaşla denedik olmadı bir türlü neden olmuyor anlamadım gitti
-
aslında ben cok saglam 1 şey kurabilirim de maddi sıkıntılar ve zamandan dolayı olmuyor yoksa cok super seyler var aklımda.. aylık 50-60 lira gibi bir para toplanırsa tbt den csdm,normal cs,futbol,basketbol hepsini kurarım 1 servera ve 30 kişilik bir server olur aslında olabilir
Toplam Hit: 3654 Toplam Mesaj: 29
