

CSS Ve Javascript'i Çok İyi Mi Biliyorsunuz?
-
çizik
-
TxT bunu yazdı
Daha babasını vereyim
Hakim El Hattab http://hakim.se/ bakın işlerine..Edit :
Örneğin : http://lab.hakim.se/hypnos/
Hepsine bakamadım da;
çok çok iyi oyun
http://hakim.se/experiments/html5/breakdom/
---
MEvzu ;
(sağlam - matematiksel vs..)
http://jsfiddle.net/hakim/6YVEH/911/
http://lab.hakim.se/scroll-effects/ (scroll effects kullanılır)
http://lab.hakim.se/meny/ (sağlam menü)
Ayro tarafından 04/Nis/13 00:34 tarihinde düzenlenmiştir -
Daniel-Koo bunu yazdı
Hocalar, işsiz bir elemanın teki yapmış.
Gerisini şu link göstersin: http://codepen.io/stuffit/pen/KrAwx
Bunu sıradan bir CSS ve Javascript i bilen ve çok az da fizik bilgisi olan tüm programcılar yapabilir. Gereken işi hazır fonksiyonlar yapıyor zaten.
Önemli olan bunun gibi bir şeyi C, C++ gibi bir dilde yazmak.
Örn: ctx.moveTo(this.p1.x, this.p1.y); -> Hazır fonksiyonlar kullanılmadan
-
Fatih54 bunu yazdıDaniel-Koo bunu yazdı
Hocalar, işsiz bir elemanın teki yapmış.
Gerisini şu link göstersin: http://codepen.io/stuffit/pen/KrAwx
Bunu sıradan bir CSS ve Javascript i bilen ve çok az da fizik bilgisi olan tüm programcılar yapabilir. Gereken işi hazır fonksiyonlar yapıyor zaten.
Önemli olan bunun gibi bir şeyi C, C++ gibi bir dilde yazmak.
Örn: ctx.moveTo(this.p1.x, this.p1.y); -> Hazır fonksiyonlar kullanılmadan
hocam hazır fonksiyon kullanmadan derken?? programlama dili dediğin zaten hazır fonksiyonlardan oluşur :) örneğin c kullanan biri printf kullanmadan print yapabilir mi? eğer framework'ü kastediyorsan alıntı yaptığın link herhangi bir framework kullanmamış. ayrıca bu konuyu (http://www.tahribat.com/Forum-Box2d-Fizik-Motoru-Saglam-Kaynak-176477/) açtıktan sonra bunları söylemen ilginç..
-
zone bunu yazdıacemi-webci bunu yazdı
http://www.keithclark.co.uk/labs/css3-fps/
ohaa lan ilerde bu travian umaykut gibi online browser oyunlarının ne halde olduğunu düşünemiyorum bile :3
browser üzerinden cs kapışılan günleri görebiliriz yakında :P :7http://www.3doyunlar.net/3d-online/online-3d-savas_oyna.html
-
zumsuk bunu yazdıTxT bunu yazdı
Daha babasını vereyim
Hakim El Hattab http://hakim.se/ bakın işlerine..Edit :
Örneğin : http://lab.hakim.se/hypnos/
Hepsine bakamadım da;
çok çok iyi oyun
http://hakim.se/experiments/html5/breakdom/
---
MEvzu ;
(sağlam - matematiksel vs..)
http://jsfiddle.net/hakim/6YVEH/911/
http://lab.hakim.se/scroll-effects/ (scroll effects kullanılır)
http://lab.hakim.se/meny/ (sağlam menü)
şunların biri boktan bir pcde benchmarkını yapması lazım, ona göre kullanılabilirliğinden emin olalım.
-
bu ne amk. biz de okulda anca alert('merhaba');
-
LynXMaSTeR bunu yazdı
bu ne amk. biz de okulda anca alert('merhaba');
hee bide karabasan yapardık mk :D
-
LynXMaSTeR bunu yazdı
bu ne amk. biz de okulda anca alert('merhaba');
acı çok acı. gerçi ünilerde mufredat sabit, kişiye kalıyor kendini geliştirmek.
zümsügü görmüyon mu parçalıyor kendini uygulama için. birde unbalanced var gördügüm.
gerisi c/p. konuyla alakası olmadı ama B-) RitmFarbRacourci tarafından 10/Nis/13 01:24 tarihinde düzenlenmiştir -
5Agustos1921 bunu yazdıLynXMaSTeR bunu yazdı
bu ne amk. biz de okulda anca alert('merhaba');
acı çok acı. gerçi ünilerde mufredat sabit, kişiye kalıyor kendini geliştirmek.
zümsügü görmüyon mu parçalıyor kendini uygulama için. birde unbalanced var gördügüm.
gerisi c/p. konuyla alakası olmadı ama B-)dostum her zıkkımdan acıcık acıcık gösteriolar hangi birine vakit ayırıp da geliştirecen kendini. mesela şöyle yapsalar; bi tane ders seçiceksin atıyorum java, c++ yada herhangi bir programlama dili, o dersi 4 seneye yayarak vericekler sana, en azından bi tane dalda uzmanlaşırsın. ama sen şimdi 7 haftalık javascript dersinden sonra ne öğreniyosun? en fazla 3-5 fonksiyon işte.. sınav öncesi ezberleyip sınavda yapıosun hopp bitti, bi daha bakmıosun bile.