folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder CSS Ve Javascript'i Çok İyi Mi Biliyorsunuz?



CSS Ve Javascript'i Çok İyi Mi Biliyorsunuz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    çizik


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    TxT bunu yazdı

    Daha babasını vereyim Hakim El Hattab ‏http://hakim.se/ bakın işlerine..

    Edit : 

    Örneğin : http://lab.hakim.se/hypnos/

    Hepsine bakamadım da;

    http://www.sinuousgame.com/

    çok çok iyi oyun

    http://hakim.se/experiments/html5/breakdom/

     

    ---

    MEvzu ;

    (sağlam - matematiksel vs..)

    http://jsfiddle.net/hakim/6YVEH/911/

    http://lab.hakim.se/scroll-effects/ (scroll effects kullanılır)

    http://lab.hakim.se/meny/ (sağlam menü)

     

    Ayro tarafından 04/Nis/13 00:34 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı

    Hocalar, işsiz bir elemanın teki yapmış. 

    Gerisini şu link göstersin: http://codepen.io/stuffit/pen/KrAwx

     

    Bunu sıradan bir CSS ve Javascript i bilen ve çok az da fizik bilgisi olan tüm programcılar yapabilir. Gereken işi hazır fonksiyonlar yapıyor zaten.

    Önemli olan bunun gibi bir şeyi C, C++ gibi bir dilde yazmak.

     Örn:   ctx.moveTo(this.p1.x, this.p1.y); -> Hazır fonksiyonlar kullanılmadan

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smok3
    smok3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Fatih54 bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı

    Hocalar, işsiz bir elemanın teki yapmış. 

    Gerisini şu link göstersin: http://codepen.io/stuffit/pen/KrAwx

     

    Bunu sıradan bir CSS ve Javascript i bilen ve çok az da fizik bilgisi olan tüm programcılar yapabilir. Gereken işi hazır fonksiyonlar yapıyor zaten.

    Önemli olan bunun gibi bir şeyi C, C++ gibi bir dilde yazmak.

     Örn:   ctx.moveTo(this.p1.x, this.p1.y); -> Hazır fonksiyonlar kullanılmadan

    hocam hazır fonksiyon kullanmadan derken?? programlama dili dediğin zaten hazır fonksiyonlardan oluşur :) örneğin c kullanan biri printf kullanmadan print yapabilir mi? eğer framework'ü kastediyorsan alıntı yaptığın link herhangi bir framework kullanmamış. ayrıca bu konuyu (http://www.tahribat.com/Forum-Box2d-Fizik-Motoru-Saglam-Kaynak-176477/) açtıktan sonra bunları söylemen ilginç..


    never say never...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    zone bunu yazdı
    acemi-webci bunu yazdı

    http://www.keithclark.co.uk/labs/css3-fps/

    ohaa lan ilerde bu travian umaykut gibi online browser oyunlarının ne halde olduğunu düşünemiyorum bile :3

    browser üzerinden cs kapışılan günleri görebiliriz yakında :P :7

    http://www.3doyunlar.net/3d-online/online-3d-savas_oyna.html

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı
    TxT bunu yazdı

    Daha babasını vereyim Hakim El Hattab ‏http://hakim.se/ bakın işlerine..

    Edit : 

    Örneğin : http://lab.hakim.se/hypnos/

    Hepsine bakamadım da;

    http://www.sinuousgame.com/

    çok çok iyi oyun

    http://hakim.se/experiments/html5/breakdom/

     

    ---

    MEvzu ;

    (sağlam - matematiksel vs..)

    http://jsfiddle.net/hakim/6YVEH/911/

    http://lab.hakim.se/scroll-effects/ (scroll effects kullanılır)

    http://lab.hakim.se/meny/ (sağlam menü)

     

    şunların biri boktan bir pcde benchmarkını yapması lazım, ona göre kullanılabilirliğinden emin olalım.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    bu ne amk. biz de okulda anca alert('merhaba'); 


    goo.gl/qBNZmW
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    bu ne amk. biz de okulda anca alert('merhaba'); 

    hee bide karabasan yapardık mk :D


    ....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    bu ne amk. biz de okulda anca alert('merhaba'); 



    acı çok acı. gerçi ünilerde mufredat sabit, kişiye kalıyor kendini geliştirmek.
    zümsügü görmüyon mu parçalıyor kendini uygulama için. birde unbalanced var gördügüm.
    gerisi c/p. konuyla alakası olmadı ama B-) RitmFarbRacourci tarafından 10/Nis/13 01:24 tarihinde düzenlenmiştir

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    5Agustos1921 bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    bu ne amk. biz de okulda anca alert('merhaba'); 



    acı çok acı. gerçi ünilerde mufredat sabit, kişiye kalıyor kendini geliştirmek.
    zümsügü görmüyon mu parçalıyor kendini uygulama için. birde unbalanced var gördügüm.
    gerisi c/p. konuyla alakası olmadı ama B-)

    dostum her zıkkımdan acıcık acıcık gösteriolar hangi birine vakit ayırıp da geliştirecen kendini. mesela şöyle yapsalar; bi tane ders seçiceksin atıyorum java, c++ yada herhangi bir programlama dili, o dersi 4 seneye yayarak vericekler sana, en azından bi tane dalda uzmanlaşırsın. ama sen şimdi 7 haftalık javascript dersinden sonra ne öğreniyosun? en fazla 3-5 fonksiyon işte.. sınav öncesi ezberleyip sınavda yapıosun hopp bitti, bi daha bakmıosun bile.


    goo.gl/qBNZmW
Toplam Hit: 2602 Toplam Mesaj: 21