Cute Ftp Prgram Lisansı Alınır
-
Bolvadinli bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
kişiselmi şirketmi hocam ?
Tek kişilik dev kadroyum. Yani hem kişisel hem şirket olarak kullanıyorum bilgisayarımı hali ile karışık bir bütçe bu rakam. Tabi büyük kısmı mesleki programlar lakin kişisel işlerim için de lisans tercih ediyorum.
Neslin tükenmek üzere hocam, kendini iyi bak :)
-
Bolvadin Afyona bagli. Afyonlu bi baska oluyo.
-
GoneInsane bunu yazdıBolvadinli bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
kişiselmi şirketmi hocam ?
Tek kişilik dev kadroyum. Yani hem kişisel hem şirket olarak kullanıyorum bilgisayarımı hali ile karışık bir bütçe bu rakam. Tabi büyük kısmı mesleki programlar lakin kişisel işlerim için de lisans tercih ediyorum.
Neslin tükenmek üzere hocam, kendini iyi bak :)
arkadaşa madalya verilmesi lazım . helal olsun
-
huzur linuxta :P
-
wallahi bu ülke standartlarında, yasal program alışını taktir ediyorum.
-
can498 bunu yazdı
wallahi bu ülke standartlarında, yasal program alışını taktir ediyorum.
Örneğin cute ftp için; 60$ vermiyorsak bence bu bizim standartlarımız ile alakalı değil. Eğitim ve kafa yapımızla alakalı. Çok gereksiz yere 180 TL veren, harcayan insanlarız lakin gidip lisans almayız. Lisans parasını vermeyi kerizlik olarak görürüz ama o adamlar keriz mi senin için bedava çalışsın.
Asıl ilginç olanı ise bana anormalmişim gibi bakılması :) (Alınmadım sadece ilginç geldi)
Neyse herkesin ilgisine teşekkür ederim.
-
Yillardir WinSCP kullanirim. Dunyaya bi kere daha gelsem bilgisayarima yine WinSCP kurardim.
-
DevilKingtr bunu yazdıBolvadinli bunu yazdı
Öncelikle link veren sansar55 müride teşekkürler lakin kaçak program kullanmıyorum. Appdata da aynı şekilde kaçak programın başka türlüsü oluyor :)
lisans şimdi 59$ olmadı vereceğiz parasını lakin ucuza 2 el lisans bulabilirsem bulayım.
herşey lisanslımı makinedeki winrara kadar ?
Lüzumsuz postlara bir örnek.
-
Bolvadinli bunu yazdıcan498 bunu yazdı
wallahi bu ülke standartlarında, yasal program alışını taktir ediyorum.
Örneğin cute ftp için; 60$ vermiyorsak bence bu bizim standartlarımız ile alakalı değil. Eğitim ve kafa yapımızla alakalı. Çok gereksiz yere 180 TL veren, harcayan insanlarız lakin gidip lisans almayız. Lisans parasını vermeyi kerizlik olarak görürüz ama o adamlar keriz mi senin için bedava çalışsın.
Asıl ilginç olanı ise bana anormalmişim gibi bakılması :) (Alınmadım sadece ilginç geldi)
Neyse herkesin ilgisine teşekkür ederim.
Yaşa toprağım. Sandıklılı olarak takdir ve tebrik ediyorum. bir yerde 100 liraya yemek yese kimseye koymuyor ama 15 lira lisans ücreti dokunuyor.
Evet ben de maalesef hayatımda hiç ücret ödemedim lisansa. her yerden de virüs vs kaynıyor. hayatımda ilk defa windows 10 lisansı aldım o da indirim hediye çeki vs ile 17 liraya geldi de aldım.
Lisans bi başka oluyomuş <3
-
Bolvadinli bunu yazdıcan498 bunu yazdı
wallahi bu ülke standartlarında, yasal program alışını taktir ediyorum.
Örneğin cute ftp için; 60$ vermiyorsak bence bu bizim standartlarımız ile alakalı değil. Eğitim ve kafa yapımızla alakalı. Çok gereksiz yere 180 TL veren, harcayan insanlarız lakin gidip lisans almayız. Lisans parasını vermeyi kerizlik olarak görürüz ama o adamlar keriz mi senin için bedava çalışsın.
Asıl ilginç olanı ise bana anormalmişim gibi bakılması :) (Alınmadım sadece ilginç geldi)
Neyse herkesin ilgisine teşekkür ederim.
benim anladığım bu programların lisans fiyatları tüm ülkelerde aynı, zaten sanal olarak internetten alabiliyorsun. amerikada olsan 4k dolar gelirin olsa 60dolar koymaz. ama bu ülkede 1k dolar bile maaş alamıyorken 60 dolar güzel koyar . demek istediğim bu.
