folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Cute Ftp Prgram Lisansı Alınır



Cute Ftp Prgram Lisansı Alınır

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoneInsane
    GoneInsane's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2009
    Erkek
    Bolvadinli bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    kişiselmi şirketmi hocam ? 

    Tek kişilik dev kadroyum. Yani hem kişisel hem şirket olarak kullanıyorum bilgisayarımı hali ile karışık bir bütçe bu rakam. Tabi büyük kısmı mesleki programlar lakin kişisel işlerim için de lisans tercih ediyorum.

    Neslin tükenmek üzere hocam, kendini iyi bak :)


    Ben her şeyden önce TÜRK milliyetçisiyim. Böyle doğdum, böyle öleceğim. Mustafa Kemal Atatürk
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    Bolvadin Afyona bagli. Afyonlu bi baska oluyo.


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    GoneInsane bunu yazdı
    Bolvadinli bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    kişiselmi şirketmi hocam ? 

    Tek kişilik dev kadroyum. Yani hem kişisel hem şirket olarak kullanıyorum bilgisayarımı hali ile karışık bir bütçe bu rakam. Tabi büyük kısmı mesleki programlar lakin kişisel işlerim için de lisans tercih ediyorum.

    Neslin tükenmek üzere hocam, kendini iyi bak :)

    arkadaşa madalya verilmesi lazım . helal olsun 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheM4D
    TheM4D's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2016
    Erkek

    huzur linuxta :P

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    wallahi bu ülke standartlarında, yasal program alışını taktir ediyorum.


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    can498 bunu yazdı

    wallahi bu ülke standartlarında, yasal program alışını taktir ediyorum.

    Örneğin cute ftp için;  60$ vermiyorsak bence bu bizim standartlarımız ile alakalı değil. Eğitim ve kafa yapımızla alakalı. Çok gereksiz yere 180 TL veren, harcayan insanlarız lakin gidip lisans almayız. Lisans parasını vermeyi kerizlik olarak görürüz ama o adamlar keriz mi senin için bedava çalışsın.

    Asıl ilginç olanı ise bana anormalmişim gibi bakılması :) (Alınmadım sadece ilginç geldi)

    Neyse herkesin ilgisine teşekkür ederim.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlbayHardal
    AlbayHardal's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Yillardir WinSCP kullanirim. Dunyaya bi kere daha gelsem bilgisayarima yine WinSCP kurardim. 


    They are as numerous as ants in the earth, as fish in the water, as birds in the air. They are timid, brave, ignorant, dominating and they are children.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı
    Bolvadinli bunu yazdı

    Öncelikle link veren sansar55 müride teşekkürler lakin kaçak program kullanmıyorum. Appdata da aynı şekilde kaçak programın başka türlüsü oluyor :)

    lisans şimdi 59$ olmadı vereceğiz parasını lakin ucuza 2 el lisans bulabilirsem bulayım.

    herşey lisanslımı makinedeki winrara kadar ? 

    Lüzumsuz postlara bir örnek.


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Bolvadinli bunu yazdı
    can498 bunu yazdı

    wallahi bu ülke standartlarında, yasal program alışını taktir ediyorum.

    Örneğin cute ftp için;  60$ vermiyorsak bence bu bizim standartlarımız ile alakalı değil. Eğitim ve kafa yapımızla alakalı. Çok gereksiz yere 180 TL veren, harcayan insanlarız lakin gidip lisans almayız. Lisans parasını vermeyi kerizlik olarak görürüz ama o adamlar keriz mi senin için bedava çalışsın.

    Asıl ilginç olanı ise bana anormalmişim gibi bakılması :) (Alınmadım sadece ilginç geldi)

    Neyse herkesin ilgisine teşekkür ederim.

    Yaşa toprağım. Sandıklılı olarak takdir ve tebrik ediyorum. bir yerde 100 liraya yemek yese kimseye koymuyor ama 15 lira lisans ücreti dokunuyor.

    Evet ben de maalesef hayatımda hiç ücret ödemedim lisansa. her yerden de virüs vs kaynıyor. hayatımda ilk defa windows 10 lisansı aldım o da indirim hediye çeki vs ile 17 liraya geldi de aldım.

    Lisans bi başka oluyomuş <3

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek
    Bolvadinli bunu yazdı
    can498 bunu yazdı

    wallahi bu ülke standartlarında, yasal program alışını taktir ediyorum.

    Örneğin cute ftp için;  60$ vermiyorsak bence bu bizim standartlarımız ile alakalı değil. Eğitim ve kafa yapımızla alakalı. Çok gereksiz yere 180 TL veren, harcayan insanlarız lakin gidip lisans almayız. Lisans parasını vermeyi kerizlik olarak görürüz ama o adamlar keriz mi senin için bedava çalışsın.

    Asıl ilginç olanı ise bana anormalmişim gibi bakılması :) (Alınmadım sadece ilginç geldi)

    Neyse herkesin ilgisine teşekkür ederim.

    benim anladığım bu programların lisans fiyatları tüm ülkelerde aynı, zaten sanal olarak internetten alabiliyorsun. amerikada olsan 4k dolar gelirin olsa 60dolar koymaz. ama bu ülkede 1k dolar bile maaş alamıyorken 60 dolar güzel koyar . demek istediğim bu.


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
Toplam Hit: 3585 Toplam Mesaj: 30
cute ftp