folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Cute Ftp Prgram Lisansı Alınır



Cute Ftp Prgram Lisansı Alınır

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    can498 bunu yazdı
    Bolvadinli bunu yazdı
    can498 bunu yazdı

    wallahi bu ülke standartlarında, yasal program alışını taktir ediyorum.

    Örneğin cute ftp için;  60$ vermiyorsak bence bu bizim standartlarımız ile alakalı değil. Eğitim ve kafa yapımızla alakalı. Çok gereksiz yere 180 TL veren, harcayan insanlarız lakin gidip lisans almayız. Lisans parasını vermeyi kerizlik olarak görürüz ama o adamlar keriz mi senin için bedava çalışsın.

    Asıl ilginç olanı ise bana anormalmişim gibi bakılması :) (Alınmadım sadece ilginç geldi)

    Neyse herkesin ilgisine teşekkür ederim.

    benim anladığım bu programların lisans fiyatları tüm ülkelerde aynı, zaten sanal olarak internetten alabiliyorsun. amerikada olsan 4k dolar gelirin olsa 60dolar koymaz. ama bu ülkede 1k dolar bile maaş alamıyorken 60 dolar güzel koyar . demek istediğim bu.

    adamın demek istediği de şu anladığım kadarıyla: bilgisayar toplarken rami gidip üreticiden çalmak ve işletim sistemini kaçak kurmak arasında fark yok. 1k dolar bile maaş alınmayan ülkede donanıma hayvan gibi para yatırıyor herkes, 60 dolar yazılıma verecek para mı yok? ayrıca genelde bir yazılıma ihtiyacınız oluyorsa bi şekilde para kazanıyosunuzdur abi, mesela adap cuteftp ye para veriyosa muhtemelen işinde gücünde kullanıyodur, bu da çekiç gibi tornavida gibi bir araç/gereç. 

    konu için: cuteftp hiç kullanmadım, winscp çok güzel. bi aralar ws_ftp denedim ama winscp daha iyi geliyo nedense.


    black implies white, self implies other, life implies death.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Bilgisayarına virüs yüklemeyip filezilla yüklesen sorun olmaz bence.


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Bütçe ve düşünce meselesi.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Advanced
    Advanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2015
    Erkek

    Millet program veya oyun yaparken crackleneceği aklına gelmiyor mu :D Yada bunu bile bile mi yapıyorlar diye merak ediyorum bazen :D 


    Son zamanlarda yalan söylediniz mi ? Yalan Söylemek insan doğasının parçasıdır ve herkes yalan söyler.Söylemeyenler ise yalancıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    ücretsiz alternatif olarak winscp kullanabilirsiniz hocam. filezilla falan bok yemiş.


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    sezginari bunu yazdı

    Hocam neden cute ftp? filezilla gibi ücretsiz bi porgram varken. Yani ne artısı var cute ftp nin ?

    Cute ftp yi bi kere kullan aradaki farkı şıp diye anlarsın.

    Bende yükledim şimdi yüklenmiyor süresi geçti üzülüyorum. 


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek
    TheM4D bunu yazdı

    huzur linuxta :P

    Aynen öyle :D


    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    snnyk bunu yazdı

    hocam ctp ftp pro zaten 30 gün deneme sürümüyle kullanabiliyorsun 

    30 gün sonra programın appdata da bulunan dosyalarını silerek tekrar bi 30 gün daha kullanabilirsin 

    böyle böyle yıllarca kullanıyorum ben =)

    Yeniden kurarken kapını çalarım. Ne şirin program değil mi


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daft Ground
    PLaXToR
    PLaXToR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2003
    Erkek

    Winscp + putty varken ve bunlar ücretsizken gerisi gereksiz. Hepsini kullanmış test etmiş biri olarak son 6 yıldır winscp kullanıyorum 


    If there are two or more ways to do something, and one of those ways can result in a catastrophe, then someone will do it.
Toplam Hit: 3586 Toplam Mesaj: 30
cute ftp