folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Damarları Belirginleştirme



Damarları Belirginleştirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cem-engine
    cem-engine's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    spor yap görünür illaki,ayrıca yag oranının düşük olması da bir derece etkilidir gibi geliyor

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slim_38
    slim_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2012
    Erkek
    Maddox bunu yazdı
    slim_38 bunu yazdı
    Maddox bunu yazdı
    slim_38 bunu yazdı

    Benim bildiklerim şunlar:

    Tuzu hayatından çıkar.(deride su tutuyor)
    Az ağırlık bol tekrar olarak çalış.
    Kola vs abur cubur ları hayatından çıkar.

    Hocam tuz , ve kola abur cubur konusunda hem fikiriz :) bunlar için teşekkürler ve öylede yapıyoruz. :) 

    Ben şu az ağırlık bol tekrar fikrini tam anlamış değilim 

    1 topluluk diyor ki : Az ağırlık bol tekrar (bunun amacını bilmiyorum)

    2. topluluk diyor ki : Fazla ağırlık az tekrar (bunu söyleyenler ise kasların şiddete mağruz kalıp gelişeceğinden bahsediyor)

     

    Bu konularda çok yazı okudum ama çok tecrübe etmedim :) .

    Fazla ağırlık az tekrarda hacim olarak genişliyorsun ama kaslar hiç belirgin olmuyor.
    Az ağırlık bol tekrar biraz daha 2. adım gibi.Biraz kas kaybın olur diyorlar ama kasları belirginleştirior damarlar vs çıkıyor.
    Bu olaya dehidrasyon diyorlardı...Diyetiyle vs'siyle çok sabır gerektiren bir iş gibi gözüktü gözüme :D

    Aslında olay yağ oranını azaltmak yine.

    Örnek olarak yağ oranlarına bakılırsa ,oran düştükçe damalrlar belirginleşiyor

    a

    Aynen öyle hocam , yağ oranı azaltacağız abur cubur keseceğiz , :) 65 kiloysak 50 kilo olacağız olacak birşeyler :) 

    ve 1 konu hakkında daha yorum almak istiyorum.

    Bu yağ yakıcı power-plus'lar var l-carnitine diyorlar bunun yan etkileri ve faydaları nelerdir ? 

    yani benim duyduklarım yan etkileri sporu bırakırsan yağlanma yapıyormus , sarkmalar filan yapıyormus diyorlar ? 


    Yağ yakıcılar vs hakkında pek bilgim yok malesef.Çok araştırmadım, protein tozu bile kullanmadım da.
    Kullanmamamın sebebi karşı olduğumdan vs değil.Çok düzenli spor yapamıyorum boşa para vermiş olurum diye.

    Ama bence yağ yakımı konusunda en güzeli büyüme hormonu.Büyüme hormonu ile ilgili okuduğum yazılar çok acayibime gitmişti.Belki sen de biliyosundur.
    Bir araştır derim.

    Büyüme hormonun salgılanması ile yağ yakımı artıyor, kas oluşumunu artıyor.Yani bi nevi yağı kasa dönüştüyor desek yanlış olmaz galiba :D.
    Hatta büyüme hormonu yüzde bile değişikliğe sebep oluyor.Çenede büyüme alnın öne çıkması vs (aşırı değil tabi) görülüyor.

    Büyüme hormonunu artırmak için benim hatırladıklarım
    -kan şekeri düşük tutulacak(yine şeker olmayacak hayatımızda :) )
    -Saat 10-11 oldu mu uyumuş olunacak (O saatlerde uykuda max seviyede salgılanıyormuş)
    -Normalde 1 saatte yaptığın çalışmayı daha hızlı yaparak 45 dakka da, yarım saatte yapmaya çalışmak artıyor...
    Hatırladıklarım bunlar


    Bu da google amcadan bulduğum bir yazı

    Doğal yollardan büyüme hormonunu uyarmak için uyulması gereken kuralların listesi-----------------------------------------


    *çalışmadan önce düşük glisemik indeksli karbonhidratlar yemek mesela makarna veya yulaf gibi(dusuk kan sekeri gh seviyesin artırıken,buna baglı olarak yag depolarınında eksilmesine yol acar)

    *uyumaya boş bir mideyle gitmek, ağır karbonhidratlarla değil


    *bir günde 2-3 kere kısa, şiddetli çalışmalar yapmak(kesintili spor egsersizleri surekli olanlardan daha cok gh uretir)

    *antremanın sıcak bir ortamda yapmak ve sıcak tutan kıyafetler giymek(sıcak ortamda yapılan egsersiz,soguk ortamda yapılan egsersize gore daha cok gh uretir)

    *uzun sureli ve derin uyku.(uykunuzun ilk saatinde veya o civarda üretilir)

    *gün boyunca belirli aminoları kullanmak

    (Ornithine, arginine.)

    *dengeli bir diyet uygulamak(k.hidrat/protein/yağ)

    *günde 5-7 kere yemek

    *günde 20dk sauna kullanmak

    *kuvvetli, güç geliştirici egzersizler yapmak örneğin squat, dead lift, power clean

    *sekerleme yapmak

    *salona her gittiğinizde aynı egzersizi yapmaktan kaçınmak, bu tepki olarak daha çok HGH üretir..


    Münferidin münasıbı mükafatından mütefekkir olandır
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Maddox bunu yazdı
    mfatihbodur bunu yazdı
    Maddox bunu yazdı
    mfatihbodur bunu yazdı

    Yağ ile alakalı bir durum. yağ oranın çok düşük ise damarlar ortaya çıkar ama belirli bir yağ indeksi var onun altına düşersen zararlı olur hocam.

    Hocam bu yağ hesaplamasına göre yağ oranım %19 , erkek yağ tablosuna baktığımda normal sağlıklı beden diyor yani benim bu yağ oranını kaça düşürmem lazım ? :) 

    Hocam tahmini %14 e kadar yolu var. aşağısı zararmıdır çok da degil yani %10 civarlarında idealdir. Vücudun yağa da ihtiyacı var bunu göz ardı etmek akıl kârı iş değil. Onun dışında vücudun yağ oranı %10 dur ama bel çevresinde toplanmıştır bu biçimsiz durur ama oran %19 dur düzgün biçimde dağılmıştır daha güzel durur. Yani aslında herşeyin başı spordur. Döndük mü yine en başa :D

    Hocam çoook çoook haklısın vücudun omuz bölgesinde yağ yok , göğüslerde biraz var kollarda yok göğüs altında az var, , ama bel bölgesi canımı sıkıyor :) spor yapıyoruz zatende ben amacım doğrultusunda spor yapmak istediğim için böyle bir konu açtım

    bu arada hocam bu bel bölgesi için ne yapabiliriz ? :) 

    Hacı abi o sorunun cevabını bulursan bana da söyle :) slim_38in paylaştığı resme bakarsan ben orda %20 lik dilimdeyim, %18-19 larda görünüyor yağ oranım. Ha bana sorarsan o resimdeki favori vücut tipin ne ? diye. Bence %15 lik dilim olan fotoğraf bana daha sexepalitesi yüksek geliyor. Damarların belirginleşmesi itici olabilir.

     

    En güzel ve etkili spor kendi vücut kütlenle yaptığın spordur. Isınma - Koşu - Şınav çeşitleri - Mekik çeşitleri. Kalıcı vücut yapmak istiyosan kendi ağırlığın en güzeli. Ha bide bende olmayan şey - AZİM  :)

    mfatihbodur tarafından 14/Ara/13 17:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek
    mfatihbodur bunu yazdı
    Maddox bunu yazdı
    mfatihbodur bunu yazdı
    Maddox bunu yazdı
    mfatihbodur bunu yazdı

    Yağ ile alakalı bir durum. yağ oranın çok düşük ise damarlar ortaya çıkar ama belirli bir yağ indeksi var onun altına düşersen zararlı olur hocam.

    Hocam bu yağ hesaplamasına göre yağ oranım %19 , erkek yağ tablosuna baktığımda normal sağlıklı beden diyor yani benim bu yağ oranını kaça düşürmem lazım ? :) 

    Hocam tahmini %14 e kadar yolu var. aşağısı zararmıdır çok da degil yani %10 civarlarında idealdir. Vücudun yağa da ihtiyacı var bunu göz ardı etmek akıl kârı iş değil. Onun dışında vücudun yağ oranı %10 dur ama bel çevresinde toplanmıştır bu biçimsiz durur ama oran %19 dur düzgün biçimde dağılmıştır daha güzel durur. Yani aslında herşeyin başı spordur. Döndük mü yine en başa :D

    Hocam çoook çoook haklısın vücudun omuz bölgesinde yağ yok , göğüslerde biraz var kollarda yok göğüs altında az var, , ama bel bölgesi canımı sıkıyor :) spor yapıyoruz zatende ben amacım doğrultusunda spor yapmak istediğim için böyle bir konu açtım

    bu arada hocam bu bel bölgesi için ne yapabiliriz ? :) 

    Hacı abi o sorunun cevabını bulursan bana da söyle :) slim_38in paylaştığı resme bakarsan ben orda %20 lik dilimdeyim, %18-19 larda görünüyor yağ oranım. Ha bana sorarsan o resimdeki favori vücut tipin ne ? diye. Bence %15 lik dilim olan fotoğraf bana daha sexepalitesi yüksek geliyor. Damarların belirginleşmesi itici olabilir.

     

    En güzel ve etkili spor kendi vücut kütlenle yaptığın spordur. Isınma - Koşu - Şınav çeşitleri - Mekik çeşitleri. Kalıcı vücut yapmak istiyosan kendi ağırlığın en güzeli. Ha bide bende olmayan şey - AZİM  :)

    Yani , kendi ağırlımızın yanında halter gibi sporlarıda yapsak olur ama :) dahada iyi olur bence.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    lan benim mi aklıma kel adam geldi tek :D 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    evet tamamen düşük yağ sıfır tuz tüketimi ve suyu az tüketmen lazım 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek
    patates bunu yazdı

    evet tamamen düşük yağ sıfır tuz tüketimi ve suyu az tüketmen lazım 

    Hocam spor'cuların hepside suyu boool boool için diyorlar ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Nitrik oksit kullanmalisin. Spor urunleri satan yerlerde bulabilirsin nasil kullanacagim konusunda yardimci olacaklardir. Ayrica bunu kuru fasulye gibi bakliyatlari tuketerekte elde edebilirsin. 

     

    Damarlarini genisletim dokunun kanlanmasini hizlandirmaya yariyor aslinda. Daha iy beslenen kas daha hizli gelisiyor.


    http://yanduvar.blogspot.com/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Şu body ve fitness'tan nefretmi desem tiksinme mi desem hissettiğim şeyleri hiç başka aktivitelere hissetmedim herhalde :S

    Birde şu protein tozu falan alanlara benim kedinin mamasını tavsiye edeyim bari, %42 protein içeriyor.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Bu Angelina Jolie'de var sanırım .Milliyette görmüştüm.Vücudun en son kuvvetiyle mesela 20 kiloluk dambıllarla 4-5 tekrar yapıcaksın bırakıcaksın.böyle böyle 3 4 set yapcaksın yani kuvvet antrenmanı gibi o zaman damarlar çıkıyormuş.Yani az ağırlık çok tekrar değil çok ağırlık az tekrar gibi düşün


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
Toplam Hit: 11376 Toplam Mesaj: 51