Damarları Belirginleştirme
-
spor yap görünür illaki,ayrıca yag oranının düşük olması da bir derece etkilidir gibi geliyor
-
Maddox bunu yazdıslim_38 bunu yazdıMaddox bunu yazdıslim_38 bunu yazdı
Benim bildiklerim şunlar:
Tuzu hayatından çıkar.(deride su tutuyor)
Az ağırlık bol tekrar olarak çalış.
Kola vs abur cubur ları hayatından çıkar.Hocam tuz , ve kola abur cubur konusunda hem fikiriz :) bunlar için teşekkürler ve öylede yapıyoruz. :)
Ben şu az ağırlık bol tekrar fikrini tam anlamış değilim1 topluluk diyor ki : Az ağırlık bol tekrar (bunun amacını bilmiyorum)
2. topluluk diyor ki : Fazla ağırlık az tekrar (bunu söyleyenler ise kasların şiddete mağruz kalıp gelişeceğinden bahsediyor)
Bu konularda çok yazı okudum ama çok tecrübe etmedim :) .
Fazla ağırlık az tekrarda hacim olarak genişliyorsun ama kaslar hiç belirgin olmuyor.
Az ağırlık bol tekrar biraz daha 2. adım gibi.Biraz kas kaybın olur diyorlar ama kasları belirginleştirior damarlar vs çıkıyor.
Bu olaya dehidrasyon diyorlardı...Diyetiyle vs'siyle çok sabır gerektiren bir iş gibi gözüktü gözüme :DAslında olay yağ oranını azaltmak yine.
Örnek olarak yağ oranlarına bakılırsa ,oran düştükçe damalrlar belirginleşiyor

Aynen öyle hocam , yağ oranı azaltacağız abur cubur keseceğiz , :) 65 kiloysak 50 kilo olacağız olacak birşeyler :)
ve 1 konu hakkında daha yorum almak istiyorum.Bu yağ yakıcı power-plus'lar var l-carnitine diyorlar bunun yan etkileri ve faydaları nelerdir ?
yani benim duyduklarım yan etkileri sporu bırakırsan yağlanma yapıyormus , sarkmalar filan yapıyormus diyorlar ?
Yağ yakıcılar vs hakkında pek bilgim yok malesef.Çok araştırmadım, protein tozu bile kullanmadım da.
Kullanmamamın sebebi karşı olduğumdan vs değil.Çok düzenli spor yapamıyorum boşa para vermiş olurum diye.
Ama bence yağ yakımı konusunda en güzeli büyüme hormonu.Büyüme hormonu ile ilgili okuduğum yazılar çok acayibime gitmişti.Belki sen de biliyosundur.
Bir araştır derim.
Büyüme hormonun salgılanması ile yağ yakımı artıyor, kas oluşumunu artıyor.Yani bi nevi yağı kasa dönüştüyor desek yanlış olmaz galiba :D.
Hatta büyüme hormonu yüzde bile değişikliğe sebep oluyor.Çenede büyüme alnın öne çıkması vs (aşırı değil tabi) görülüyor.
Büyüme hormonunu artırmak için benim hatırladıklarım
-kan şekeri düşük tutulacak(yine şeker olmayacak hayatımızda :) )
-Saat 10-11 oldu mu uyumuş olunacak (O saatlerde uykuda max seviyede salgılanıyormuş)
-Normalde 1 saatte yaptığın çalışmayı daha hızlı yaparak 45 dakka da, yarım saatte yapmaya çalışmak artıyor...
Hatırladıklarım bunlar
Bu da google amcadan bulduğum bir yazı
Doğal yollardan büyüme hormonunu uyarmak için uyulması gereken kuralların listesi-----------------------------------------
*çalışmadan önce düşük glisemik indeksli karbonhidratlar yemek mesela makarna veya yulaf gibi(dusuk kan sekeri gh seviyesin artırıken,buna baglı olarak yag depolarınında eksilmesine yol acar)
*uyumaya boş bir mideyle gitmek, ağır karbonhidratlarla değil
*bir günde 2-3 kere kısa, şiddetli çalışmalar yapmak(kesintili spor egsersizleri surekli olanlardan daha cok gh uretir)
*antremanın sıcak bir ortamda yapmak ve sıcak tutan kıyafetler giymek(sıcak ortamda yapılan egsersiz,soguk ortamda yapılan egsersize gore daha cok gh uretir)
*uzun sureli ve derin uyku.(uykunuzun ilk saatinde veya o civarda üretilir)
*gün boyunca belirli aminoları kullanmak
(Ornithine, arginine.)
*dengeli bir diyet uygulamak(k.hidrat/protein/yağ)
*günde 5-7 kere yemek
*günde 20dk sauna kullanmak
*kuvvetli, güç geliştirici egzersizler yapmak örneğin squat, dead lift, power clean
*sekerleme yapmak
*salona her gittiğinizde aynı egzersizi yapmaktan kaçınmak, bu tepki olarak daha çok HGH üretir.. -
Maddox bunu yazdımfatihbodur bunu yazdıMaddox bunu yazdımfatihbodur bunu yazdı
Yağ ile alakalı bir durum. yağ oranın çok düşük ise damarlar ortaya çıkar ama belirli bir yağ indeksi var onun altına düşersen zararlı olur hocam.
Hocam bu yağ hesaplamasına göre yağ oranım %19 , erkek yağ tablosuna baktığımda normal sağlıklı beden diyor yani benim bu yağ oranını kaça düşürmem lazım ? :)
Hocam tahmini %14 e kadar yolu var. aşağısı zararmıdır çok da degil yani %10 civarlarında idealdir. Vücudun yağa da ihtiyacı var bunu göz ardı etmek akıl kârı iş değil. Onun dışında vücudun yağ oranı %10 dur ama bel çevresinde toplanmıştır bu biçimsiz durur ama oran %19 dur düzgün biçimde dağılmıştır daha güzel durur. Yani aslında herşeyin başı spordur. Döndük mü yine en başa :D
Hocam çoook çoook haklısın vücudun omuz bölgesinde yağ yok , göğüslerde biraz var kollarda yok göğüs altında az var, , ama bel bölgesi canımı sıkıyor :) spor yapıyoruz zatende ben amacım doğrultusunda spor yapmak istediğim için böyle bir konu açtım
bu arada hocam bu bel bölgesi için ne yapabiliriz ? :)
Hacı abi o sorunun cevabını bulursan bana da söyle :) slim_38in paylaştığı resme bakarsan ben orda %20 lik dilimdeyim, %18-19 larda görünüyor yağ oranım. Ha bana sorarsan o resimdeki favori vücut tipin ne ? diye. Bence %15 lik dilim olan fotoğraf bana daha sexepalitesi yüksek geliyor. Damarların belirginleşmesi itici olabilir.
En güzel ve etkili spor kendi vücut kütlenle yaptığın spordur. Isınma - Koşu - Şınav çeşitleri - Mekik çeşitleri. Kalıcı vücut yapmak istiyosan kendi ağırlığın en güzeli. Ha bide bende olmayan şey - AZİM :)
mfatihbodur tarafından 14/Ara/13 17:48 tarihinde düzenlenmiştir -
mfatihbodur bunu yazdıMaddox bunu yazdımfatihbodur bunu yazdıMaddox bunu yazdımfatihbodur bunu yazdı
Yağ ile alakalı bir durum. yağ oranın çok düşük ise damarlar ortaya çıkar ama belirli bir yağ indeksi var onun altına düşersen zararlı olur hocam.
Hocam bu yağ hesaplamasına göre yağ oranım %19 , erkek yağ tablosuna baktığımda normal sağlıklı beden diyor yani benim bu yağ oranını kaça düşürmem lazım ? :)
Hocam tahmini %14 e kadar yolu var. aşağısı zararmıdır çok da degil yani %10 civarlarında idealdir. Vücudun yağa da ihtiyacı var bunu göz ardı etmek akıl kârı iş değil. Onun dışında vücudun yağ oranı %10 dur ama bel çevresinde toplanmıştır bu biçimsiz durur ama oran %19 dur düzgün biçimde dağılmıştır daha güzel durur. Yani aslında herşeyin başı spordur. Döndük mü yine en başa :D
Hocam çoook çoook haklısın vücudun omuz bölgesinde yağ yok , göğüslerde biraz var kollarda yok göğüs altında az var, , ama bel bölgesi canımı sıkıyor :) spor yapıyoruz zatende ben amacım doğrultusunda spor yapmak istediğim için böyle bir konu açtım
bu arada hocam bu bel bölgesi için ne yapabiliriz ? :)
Hacı abi o sorunun cevabını bulursan bana da söyle :) slim_38in paylaştığı resme bakarsan ben orda %20 lik dilimdeyim, %18-19 larda görünüyor yağ oranım. Ha bana sorarsan o resimdeki favori vücut tipin ne ? diye. Bence %15 lik dilim olan fotoğraf bana daha sexepalitesi yüksek geliyor. Damarların belirginleşmesi itici olabilir.
En güzel ve etkili spor kendi vücut kütlenle yaptığın spordur. Isınma - Koşu - Şınav çeşitleri - Mekik çeşitleri. Kalıcı vücut yapmak istiyosan kendi ağırlığın en güzeli. Ha bide bende olmayan şey - AZİM :)
Yani , kendi ağırlımızın yanında halter gibi sporlarıda yapsak olur ama :) dahada iyi olur bence.
-
lan benim mi aklıma kel adam geldi tek :D
-
evet tamamen düşük yağ sıfır tuz tüketimi ve suyu az tüketmen lazım
-
patates bunu yazdı
evet tamamen düşük yağ sıfır tuz tüketimi ve suyu az tüketmen lazım
Hocam spor'cuların hepside suyu boool boool için diyorlar ?
-
Nitrik oksit kullanmalisin. Spor urunleri satan yerlerde bulabilirsin nasil kullanacagim konusunda yardimci olacaklardir. Ayrica bunu kuru fasulye gibi bakliyatlari tuketerekte elde edebilirsin.
Damarlarini genisletim dokunun kanlanmasini hizlandirmaya yariyor aslinda. Daha iy beslenen kas daha hizli gelisiyor.
-
Şu body ve fitness'tan nefretmi desem tiksinme mi desem hissettiğim şeyleri hiç başka aktivitelere hissetmedim herhalde :S
Birde şu protein tozu falan alanlara benim kedinin mamasını tavsiye edeyim bari, %42 protein içeriyor.
-
Bu Angelina Jolie'de var sanırım .Milliyette görmüştüm.Vücudun en son kuvvetiyle mesela 20 kiloluk dambıllarla 4-5 tekrar yapıcaksın bırakıcaksın.böyle böyle 3 4 set yapcaksın yani kuvvet antrenmanı gibi o zaman damarlar çıkıyormuş.Yani az ağırlık çok tekrar değil çok ağırlık az tekrar gibi düşün
