folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Databaseden Veri Çekemiyorum:..Yardım İsteği..:



Databaseden Veri Çekemiyorum:..Yardım İsteği..:

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    dosyadan kaynaklandığını zannetmiyorum ama dosyanın linkini ver. şimdi yatayım, yarın uyanınca bakarım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    hallettim hocam upload ettim.
    sorun dediğim gibi db'deymiş. sen urun_words alanının türünü metin yapmışsın ve max karakter uzunluğu 50 olmuş. haliyle 50den fazla kaydetmez.
    tabloya sağ tıklayıp "tasarım görünümü"ne tıkladığın zaman alanların türünü görebilir değiştirebilirsin.
     
    "metin"i "not" yaptığın zaman max. karakter sorunu yaşamadan veri ekleyebilirsin.
    kolay gele 
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    çok saol alp hocam. diğer arkadaşlara faydalı olabilecek bilgilerde var konu başlığı altında.teşkkürler.

    ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    güzel başlık. alp kardeş benimde bir sorunum var yeni konu açmayayım.

    örnek bir veritabanı bilgisi için yazdığım kodlarda ;

    html den oluşturduğum input lara bilgileri doldurduktan sonra action la asp1.asp ye yönlendirdim.

    asp1.asp ye veritabanı bağlantı kodlarını tamamen doğru yazdım veritabanına bağlantıda bir sorun yok.

    localhost ta çalıştırıp bilgleri html ye girdikten sonra.

    response.write ile kayıt tamamlandı yazısını gördükten sonra veritabanımın tablosuna bilgiler kayıt oluyor fakat tabloda görünmüyor ?

    fakat her bilgi girdiğimde alt alta boş sütunlar oluşuyor. bilgiler geliyor ama görünmüyor. problem ne olabilir?


    Nerde o eski TBT...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    DarkFall bunu yazdı:
    -----------------------------

    güzel başlık. alp kardeş benimde bir sorunum var yeni konu açmayayım.

    örnek bir veritabanı bilgisi için yazdığım kodlarda ;

    html den oluşturduğum input lara bilgileri doldurduktan sonra action la asp1.asp ye yönlendirdim.

    asp1.asp ye veritabanı bağlantı kodlarını tamamen doğru yazdım veritabanına bağlantıda bir sorun yok.

    localhost ta çalıştırıp bilgleri html ye girdikten sonra.

    response.write ile kayıt tamamlandı yazısını gördükten sonra veritabanımın tablosuna bilgiler kayıt oluyor fakat tabloda görünmüyor ?

    fakat her bilgi girdiğimde alt alta boş sütunlar oluşuyor. bilgiler geliyor ama görünmüyor. problem ne olabilir?


    -----------------------------

    Hocam veri tabanina bos kayit godneriyorsun o yuzden. Form degiskenlerini ve isimlerini kontrol et. Asp ye dokunmayali neredeyse 4 yil oldu. Php de istersen hemen hallederiz.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
Toplam Hit: 2047 Toplam Mesaj: 17