Databaseden Veri Çekemiyorum:..Yardım İsteği..:
-
dosyadan kaynaklandığını zannetmiyorum ama dosyanın linkini ver. şimdi yatayım, yarın uyanınca bakarım
-
-
hallettim hocam upload ettim.sorun dediğim gibi db'deymiş. sen urun_words alanının türünü metin yapmışsın ve max karakter uzunluğu 50 olmuş. haliyle 50den fazla kaydetmez.tabloya sağ tıklayıp "tasarım görünümü"ne tıkladığın zaman alanların türünü görebilir değiştirebilirsin."metin"i "not" yaptığın zaman max. karakter sorunu yaşamadan veri ekleyebilirsin.kolay gele
-
çok saol alp hocam. diğer arkadaşlara faydalı olabilecek bilgilerde var konu başlığı altında.teşkkürler.
-
güzel başlık. alp kardeş benimde bir sorunum var yeni konu açmayayım.
örnek bir veritabanı bilgisi için yazdığım kodlarda ;
html den oluşturduğum input lara bilgileri doldurduktan sonra action la asp1.asp ye yönlendirdim.
asp1.asp ye veritabanı bağlantı kodlarını tamamen doğru yazdım veritabanına bağlantıda bir sorun yok.
localhost ta çalıştırıp bilgleri html ye girdikten sonra.
response.write ile kayıt tamamlandı yazısını gördükten sonra veritabanımın tablosuna bilgiler kayıt oluyor fakat tabloda görünmüyor ?
fakat her bilgi girdiğimde alt alta boş sütunlar oluşuyor. bilgiler geliyor ama görünmüyor. problem ne olabilir?
-
DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------güzel başlık. alp kardeş benimde bir sorunum var yeni konu açmayayım.
örnek bir veritabanı bilgisi için yazdığım kodlarda ;
html den oluşturduğum input lara bilgileri doldurduktan sonra action la asp1.asp ye yönlendirdim.
asp1.asp ye veritabanı bağlantı kodlarını tamamen doğru yazdım veritabanına bağlantıda bir sorun yok.
localhost ta çalıştırıp bilgleri html ye girdikten sonra.
response.write ile kayıt tamamlandı yazısını gördükten sonra veritabanımın tablosuna bilgiler kayıt oluyor fakat tabloda görünmüyor ?
fakat her bilgi girdiğimde alt alta boş sütunlar oluşuyor. bilgiler geliyor ama görünmüyor. problem ne olabilir?
-----------------------------Hocam veri tabanina bos kayit godneriyorsun o yuzden. Form degiskenlerini ve isimlerini kontrol et. Asp ye dokunmayali neredeyse 4 yil oldu. Php de istersen hemen hallederiz.
