Dealextreme Sorunu..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

     100 küsür dolarlık sipariş e yan mı bastık yani alcoliq :|

    la iyice bi araştıralım


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ankistizm
    ankistizm's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2007
    Erkek

    iptal etmesen iyiydi tedarikte maxsimum 2 hafta bekledi benim siparişler özellikle telefonlarda cok hareketli oldugu için tedarik sorunu cıkıyo gecenlerde ankaraya 7 günde geldi yazin baya yavasliyo kargo ama kisin hizlaniyor. sorun zaten hong kong posta degil bizim pttnin istanbul dağitiminda 2 gunde turkiyeye gelir 5 günde ankaraya gelemez para iadesi bu arada paypal hesbina yansir 1 ayi buldugunu duymustum ama üstüne yatmazlar asla

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    3 saparişim de 14 günde geldi (bazen ptt dagıtmamış oluyo2 hafta geçtimi ben gidiyorum bakıyorum ordaysa alıyorum)

    tek üründe bile geldi

     

    benim merak ettigim ceptelefonu sipariş edipte getirten varmı buna net cevap arıyorum

     

    N97 nin çakmalarından alıcam müşteri hazır ancak gümrükte felan kalmasın aldım diyorsanız getirticem

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    3 saparişim de 14 günde geldi (bazen ptt dagıtmamış oluyo2 hafta geçtimi ben gidiyorum bakıyorum ordaysa alıyorum)

    tek üründe bile geldi

     

    benim merak ettigim ceptelefonu sipariş edipte getirten varmı buna net cevap arıyorum

     

    N97 nin çakmalarından alıcam müşteri hazır ancak gümrükte felan kalmasın aldım diyorsanız getirticem


    -----------------------------

    gümrükten cep telefonu geçmez.

    ayrıca iptal durumunda para önce paypal'a sonra kredi kartına geçer, ekstra bir işlem yapmanıza gerek yoktur.

    iptal işlemi 10 günü bulabilir.


    He is finding himself.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    günlerdir beklediğim siparişlerim sonunda geldi lakin eksik geldi parayı tam tahsil etmişler nasıl kalan ürünlerin parasını alacağım yoksa onlar mı gönderecek anlamadım gönderemedikleri ürünlerin yazılı olduğu bi kağıtta çıktı şimdi ben bu gelmeyen ürünleri iptal için ne yapmam gerekiyor? bilgisi olan var mı?


    tahribat.com a can feda
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    NOTICE:DealExtreme will temporarily pause from Feb 1st, 2011 to Feb 7th, 2011 for Chinese Lunar New Year Holiday. Please click here for more detail.

     

    adamlarin yeni yili. 7 gun dukkan kapali.

    bende 8.5 dolarlik urunden vazgectim. geri paypalima yatti. ama bende daha tedarik etmemislerdi.

    soyle dusun, senden birisi urunu almak istiyor. sen tedarikcine gidip urunu alip paketliyorsun. o esnada musterin vazgectim diyor. )))

    bunlarinda bu durumlara gore savunmalari ve gecikmeleri olacaktir.

    uyelik sozlesmesini okursan anlarsin )))))))

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    yawuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    günlerdir beklediğim siparişlerim sonunda geldi lakin eksik geldi parayı tam tahsil etmişler nasıl kalan ürünlerin parasını alacağım yoksa onlar mı gönderecek anlamadım gönderemedikleri ürünlerin yazılı olduğu bi kağıtta çıktı şimdi ben bu gelmeyen ürünleri iptal için ne yapmam gerekiyor? bilgisi olan var mı?


    -----------------------------

    Tedarik edemediklerini diğerleri beklemesin diye gönderiyolar, biraz bekle tedarik ederler, edemezlerse zaten paranı istersin.. Ben istemediydim, 6 ay sonra paranızı geri yollayalım veya yeni bişiler alın diye mail attılar :D


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    NmC bunu yazdı:
    -----------------------------

    yawuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    günlerdir beklediğim siparişlerim sonunda geldi lakin eksik geldi parayı tam tahsil etmişler nasıl kalan ürünlerin parasını alacağım yoksa onlar mı gönderecek anlamadım gönderemedikleri ürünlerin yazılı olduğu bi kağıtta çıktı şimdi ben bu gelmeyen ürünleri iptal için ne yapmam gerekiyor? bilgisi olan var mı?


    -----------------------------

     

    Tedarik edemediklerini diğerleri beklemesin diye gönderiyolar, biraz bekle tedarik ederler, edemezlerse zaten paranı istersin.. Ben istemediydim, 6 ay sonra paranızı geri yollayalım veya yeni bişiler alın diye mail attılar :D


    ----------------------------

    hocam elemana malı göndermemişler ama gönderilen ürün listesinde yazıyomuş.

    hacı mail at max 1 gün içerisinde geri dönüş yapıyorlar...


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------

    NmC bunu yazdı:
    -----------------------------

    yawuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    günlerdir beklediğim siparişlerim sonunda geldi lakin eksik geldi parayı tam tahsil etmişler nasıl kalan ürünlerin parasını alacağım yoksa onlar mı gönderecek anlamadım gönderemedikleri ürünlerin yazılı olduğu bi kağıtta çıktı şimdi ben bu gelmeyen ürünleri iptal için ne yapmam gerekiyor? bilgisi olan var mı?


    -----------------------------

     

    Tedarik edemediklerini diğerleri beklemesin diye gönderiyolar, biraz bekle tedarik ederler, edemezlerse zaten paranı istersin.. Ben istemediydim, 6 ay sonra paranızı geri yollayalım veya yeni bişiler alın diye mail attılar :D


    ----------------------------

    hocam elemana malı göndermemişler ama gönderilen ürün listesinde yazıyomuş.

    hacı mail at max 1 gün içerisinde geri dönüş yapıyorlar...


    -----------------------------

    Parasını çektiler demiş sadece.. Büyük ihtimal siteye giriş yaptığında tedarik sürecinde yazıyo olacak :) Başıma 2-3 kez geldi biliyorum. :) ürünün sku numarasının bulunduğu ufak dikdörtgen bi kağıt yolluyolar, kitap ayracı gibi :)


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Len gece gece hoplatıyorsunuz adamı.We are back ne demek ? Göte gelmeyek ? Dünya kadar siparişim var ya.Konuyu araştıralım, cıa'e haber verin amk

Toplam Hit: 4063 Toplam Mesaj: 25