folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Dealextreme.Com Ve Cep Telefonu Sorunsalı



Dealextreme.Com Ve Cep Telefonu Sorunsalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    Bir kaç adet çakma cep telefonu aldım. Arkadaşlara hediye. Forumda bazıları, gümrükten geri döner paranızı alamazsınız demişler. sebebi nedir ? Birde posta içindeki ürünü nasıl anlayabilirler ? Çünkü kapalı kutu ile gönderiyorlar.

     

    Şuanda 3 adet siparişim var bekliyor. olmadı iptal edeceğim.

     

    Date Order # (tracking) Order # (invoice) Status
    10/7/2010 1007C41X 1007C41X Waiting for Supplier  
    10/2/2010 10029YMG 10029YMG Waiting for Supplier  
    10/2/2010 10025AU8 10025AU8

    Waiting for Supplier

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    dikkat çekici bir ürün ise açılır. olmadık birşey varmı içinde diye. içindekine gelince hem faturada yazarlar ne olduğunu hemide x rey diye bir aletvar kutunun içini görmek sorun olmaz. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Cep telefonu fiyatı ne olursa olsun yurtdışından kargo ile gelmesi yasak sorun burda.

    Toplamda da 200Euro yu geçen mallar yasak.

    Aynı üründen 8 tane getirmek oda yasak.....

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    neyse inşallah pahalı telefon değillerdir yazık olmasın parana


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    ya fatura kesmiyorlar ordan sorun yok. ama xray aklıma gelmedi tabi. Kesinlikle telefonuna çökerler diyorsanız hemen iptal edeyim.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    denemek için 1 tanesini geçiretebilirsin. 2sini iptal ettir. geçerse sonra tek tek alırsın. geçmezsede 2 telefon paran yanına kalır


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    geçmez!

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    Hiç cep telefonu alan yok mu ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matr0x
    matr0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    benim bi tanıdık o siteden telefon saat falan alıyordu ama prosedürü nedir tam olarak bilmiyorum. bence tek tek alman daha mantıklı.


    Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bir kaç adet çakma cep telefonu aldım. Arkadaşlara hediye. Forumda bazıları, gümrükten geri döner paranızı alamazsınız demişler. sebebi nedir ? Birde posta içindeki ürünü nasıl anlayabilirler ? Çünkü kapalı kutu ile gönderiyorlar.

     

    Şuanda 3 adet siparişim var bekliyor. olmadı iptal edeceğim.

     

    Date Order # (tracking) Order # (invoice) Status
    10/7/2010 1007C41X 1007C41X Waiting for Supplier  
    10/2/2010 10029YMG 10029YMG Waiting for Supplier  
    10/2/2010 10025AU8 10025AU8

    Waiting for Supplier

     

     


    -----------------------------
    DX satın almak için satıcıyı beklior , istersen canlı destekten baska bi telefon ile deiştirebilirsiinyada bekliceksin tedarik edene kdr.. DX stock tutmuor.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    cLust3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bir kaç adet çakma cep telefonu aldım. Arkadaşlara hediye. Forumda bazıları, gümrükten geri döner paranızı alamazsınız demişler. sebebi nedir ? Birde posta içindeki ürünü nasıl anlayabilirler ? Çünkü kapalı kutu ile gönderiyorlar.

     

    Şuanda 3 adet siparişim var bekliyor. olmadı iptal edeceğim.

     

    Date Order # (tracking) Order # (invoice) Status
    10/7/2010 1007C41X 1007C41X Waiting for Supplier  
    10/2/2010 10029YMG 10029YMG Waiting for Supplier  
    10/2/2010 10025AU8 10025AU8

    Waiting for Supplier

     

     


    -----------------------------
    DX satın almak için satıcıyı beklior , istersen canlı destekten baska bi telefon ile deiştirebilirsiinyada bekliceksin tedarik edene kdr.. DX stock tutmuor.

    -----------------------------

     

    İngilizcem var be hocam :=) Mevzu tedarik etmesi değil. Cep telefonunun gelebilecek olması. Neyse siparişe dokunmadım. Bakalım gelecek mi

Toplam Hit: 7704 Toplam Mesaj: 31