Dealextreme.Com Ve Cep Telefonu Sorunsalı
-
Bir kaç adet çakma cep telefonu aldım. Arkadaşlara hediye. Forumda bazıları, gümrükten geri döner paranızı alamazsınız demişler. sebebi nedir ? Birde posta içindeki ürünü nasıl anlayabilirler ? Çünkü kapalı kutu ile gönderiyorlar.
Şuanda 3 adet siparişim var bekliyor. olmadı iptal edeceğim.
Date Order # (tracking) Order # (invoice) Status 10/7/2010 1007C41X 1007C41X Waiting for Supplier 10/2/2010 10029YMG 10029YMG Waiting for Supplier 10/2/2010 10025AU8 10025AU8 Waiting for Supplier
-
dikkat çekici bir ürün ise açılır. olmadık birşey varmı içinde diye. içindekine gelince hem faturada yazarlar ne olduğunu hemide x rey diye bir aletvar kutunun içini görmek sorun olmaz.

-
Cep telefonu fiyatı ne olursa olsun yurtdışından kargo ile gelmesi yasak sorun burda.
Toplamda da 200Euro yu geçen mallar yasak.
Aynı üründen 8 tane getirmek oda yasak.....
-
neyse inşallah pahalı telefon değillerdir yazık olmasın parana
-
ya fatura kesmiyorlar ordan sorun yok. ama xray aklıma gelmedi tabi. Kesinlikle telefonuna çökerler diyorsanız hemen iptal edeyim.
-
denemek için 1 tanesini geçiretebilirsin. 2sini iptal ettir. geçerse sonra tek tek alırsın. geçmezsede 2 telefon paran yanına kalır
-
geçmez!
-
Hiç cep telefonu alan yok mu ?
-
benim bi tanıdık o siteden telefon saat falan alıyordu ama prosedürü nedir tam olarak bilmiyorum. bence tek tek alman daha mantıklı.
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
Bir kaç adet çakma cep telefonu aldım. Arkadaşlara hediye. Forumda bazıları, gümrükten geri döner paranızı alamazsınız demişler. sebebi nedir ? Birde posta içindeki ürünü nasıl anlayabilirler ? Çünkü kapalı kutu ile gönderiyorlar.
Şuanda 3 adet siparişim var bekliyor. olmadı iptal edeceğim.
Date Order # (tracking) Order # (invoice) Status 10/7/2010 1007C41X 1007C41X Waiting for Supplier 10/2/2010 10029YMG 10029YMG Waiting for Supplier 10/2/2010 10025AU8 10025AU8 Waiting for Supplier
-----------------------------
DX satın almak için satıcıyı beklior , istersen canlı destekten baska bi telefon ile deiştirebilirsiinyada bekliceksin tedarik edene kdr.. DX stock tutmuor. -
cLust3R bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
Bir kaç adet çakma cep telefonu aldım. Arkadaşlara hediye. Forumda bazıları, gümrükten geri döner paranızı alamazsınız demişler. sebebi nedir ? Birde posta içindeki ürünü nasıl anlayabilirler ? Çünkü kapalı kutu ile gönderiyorlar.
Şuanda 3 adet siparişim var bekliyor. olmadı iptal edeceğim.
Date Order # (tracking) Order # (invoice) Status 10/7/2010 1007C41X 1007C41X Waiting for Supplier 10/2/2010 10029YMG 10029YMG Waiting for Supplier 10/2/2010 10025AU8 10025AU8 Waiting for Supplier
-----------------------------
DX satın almak için satıcıyı beklior , istersen canlı destekten baska bi telefon ile deiştirebilirsiinyada bekliceksin tedarik edene kdr.. DX stock tutmuor.
-----------------------------İngilizcem var be hocam :=) Mevzu tedarik etmesi değil. Cep telefonunun gelebilecek olması. Neyse siparişe dokunmadım. Bakalım gelecek mi
