Dealextreme.Com Ve Cep Telefonu Sorunsalı
-
ben 1 tane tfl almistim, sorun cikmadi...
ama suan bende siparis verdim cakmak fln, bendede waitung for supplier diyor, 10 gün gecti..
-
10/2/2010 10029YMG 10029YMG Packaging
10/2/2010 10025AU8 10025AU8 Packaging
ahanda paketleniyor )))
-
Arkadaslar cep telefonlari geldi haberiniz olsun. )) Hicbir sikintti yok
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaslar cep telefonlari geldi haberiniz olsun. )) Hicbir sikintti yok
-----------------------------fiyatları neydi
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaslar cep telefonlari geldi haberiniz olsun. )) Hicbir sikintti yok
-----------------------------
hadi ya, vay amk ekstradan birşey yaptın mı gift falan bastırmak gibi? -
kayıt durumu nedir gümrükte imeisi kayıt altına alınıyor mu
-
3 ayri alis veris yapmistim. 100 dolar 90 civari. hep bir anda almadim.
imei kayitlari tabiki yapilmadi. paket icinde, paketde icindeki hakkinda hic birsey yok.
hediye paketi yapmadim ama alisveristen sonra barkod numarasi aldim. bunu bir postaci arkadasim onerdi. postacilarin gazabina ugramamasi icin al demisti.
-
telefonun linki nasil acaba
-
hangı telefonları aldın lınk at bakalım alırız bızde
-
matematik1 bunu yazdı:
-----------------------------
hangı telefonları aldın lınk at bakalım alırız bızde
-----------------------------Telefonlar bu : https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44802
bir tanede bundan aldım :)
