Deamon.Exe Tr-V9.Net/ Virüsü
-
lanetlicocuk bunu yazdı
adwcleaner temizler panik yok:)
işe yaramadı
-
Malwarebytes Anti Malware Denermisin hocam
-
Tarayıcıların exe'lerine atanmıştır büyük ihtimal ve genelde varolan exe'yi modluyor old diye yine kendi tarayıcının olduğu dizine atıyor,yeni yaratmış olduğu exeyi varsayılan atıyor.Yani örnek İnternetExplorer ele alalım;
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"
sağ tıkladığında hedef kısmında sadece bu yazması gerek sende bunun sonrasında anasayfaya atılan tr-v9 anasayfası yazılmıştır onu sil ayrıca anasayfayı regeditte manuel tek tek ara ve kayıtları varsayılan google yap.
Ayrıca
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"
bu dizine git sadece bu tarayıcıya özgü demiyorum orda mutlaka eski exeyi farklı uzantıda göreceksin normal exeyi sil eskisinin uzantısını .old dur büyük ihtimal düzelt exe yap hallolur.
Örnek;
iexplore.exe.old bu asıl orjinal olanı
modlanıp oluşturulan exe;
iexplore.exe bunu siliceksin üsttekinin uzantısından old u kaldır yani eski haline getir düzelmesi lazım gıcık bişeydir.
-
baba3232 bunu yazdı
Tarayıcıların exe'lerine atanmıştır büyük ihtimal ve genelde varolan exe'yi modluyor old diye yine kendi tarayıcının olduğu dizine atıyor,yeni yaratmış olduğu exeyi varsayılan atıyor.Yani örnek İnternetExplorer ele alalım;
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"
sağ tıkladığında hedef kısmında sadece bu yazması gerek sende bunun sonrasında anasayfaya atılan tr-v9 anasayfası yazılmıştır onu sil ayrıca anasayfayı regeditte manuel tek tek ara ve kayıtları varsayılan google yap.
Ayrıca
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"
bu dizine git sadece bu tarayıcıya özgü demiyorum orda mutlaka eski exeyi farklı uzantıda göreceksin normal exeyi sil eskisinin uzantısını .old dur büyük ihtimal düzelt exe yap hallolur.
Örnek;
iexplore.exe.old bu asıl orjinal olanı
modlanıp oluşturulan exe;
iexplore.exe bunu siliceksin üsttekinin uzantısından old u kaldır yani eski haline getir düzelmesi lazım gıcık bişeydir.
defalarca denedim hocam hatta tarayıcıları kaldırdım bir tek explore.exe kaldı onuda özeliklerden kontrol ettim masaüsütü kısa yolunu sildim kurulu klasöründen açtım olmadı
mutlu112 tarafından 29/Mar/14 22:25 tarihinde düzenlenmiştir -
YasamaK bunu yazdı
Malwarebytes Anti Malware Denermisin hocam
hocam internetten indirim pro 2
suan tarama yapıyor sonucu bildiririm
-
hocam eğer olmazsa söyle, bi siteye yaptığım böyle bi projem vardı opera,ie,chrome,yandex anasayfasını değiştiriyor.
anasayfa değiştiği zaman programı açarsın tekrar google çevirirsin, istiyosan atiyim.
-
Yandex'in boyle bir programi vardi yamulmuyorsam.Yandex elements'ti sanirim.Onu dene hocam.
-
http://malwaretips.com/blogs/v9-portal-site-removal/
Su linkte eleman aciklamis. Format daha az ugrastirir ama sen istersen takip et ve dene asamalarini..
-
yazılanların hepsini uyguladım sorun çözülmedi.bende format attım . yardımlarınız için teşekkür ederim arkadaslar
