folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Defne Joy Trükiyenin Gerçeği



Defne Joy Trükiyenin Gerçeği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    Bkz. Nefes; 45 Sn.lik kahramanlar


    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeliMermi
    DeliMermi's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2010
    Erkek

    böle gariplikler gündemi meşgul ediyorsa zaten hep bi dolaplar döndüğünün farkındayım.

    (ben 8. sınıfta titanik in duygusal ingilizce şarkısını sınıfta okuyan kız arkadaşıma gülmekten yarılan biriyim, "bunu yabancılar dinleyince ağlıyor siz gülüyorsunuz" sorusuna, "geberenler gavur daha beter olsunlar" demiştim öğretmen bile gülmekten yarılmıştı)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alberto
    alberto's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2007
    Erkek

    bu ülkeyi 8 yıllık tayyip hükümetimi ilerletmedi bu ülkeyi tayyipmi geriletti. orayı satmıs burayı satmıs dogru sattıda kokunden mı sattı kıraladı 49 yıllıgına elbette hataları yokmu var ama bu adamın elbette dogruları yanlısından daha cok var.

    senın bu ergenekon olayınıda senaryo sananlardansın emınım. onun ıcın sana cevap vermeye bıle gerek yoktu.

    ltcelik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yav amk tarağımın anteni z2min kurma kolu  danıştaya dil uzatıyo... Neymiş hükümetin icraatını engelliyormuş...

    Yani satacaktı tayyip emmim ülkenin her şeyini ama komuyolar kl diyor zikka falı japon askeri danıştay olmasa hepsini talan edecklerdi üç otuz paraya

    Petkim danıştay sayesinde ilk ihale bedelinin 3 katına satıldı

    Tekelin satış fiyatı arsa bedellerinin kaçta biridir kim bilir...tesisler bir yana

    Önce kurumları işlemez hale getir sonra tu kaka hep aynı taktik götverenin evlatları...

    Ne tarım bıraktılar ne hayvancılık ne de başka bir şey...

    sonra da mübareğe demokrasi dersi vermeye kalkıyor...

    iki üç gündür patlamar oluyor  ülkede siz sanıyor musunuz bunlar "kaza"... Heh..


    -----------------------------


    profesyoneller az konuşur
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pehlivan
    Pehlivan's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2010
    Erkek
    alberto bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ülkeyi 8 yıllık tayyip hükümetimi ilerletmedi bu ülkeyi tayyipmi geriletti. orayı satmıs burayı satmıs dogru sattıda kokunden mı sattı kıraladı 49 yıllıgına elbette hataları yokmu var ama bu adamın elbette dogruları yanlısından daha cok var.

    senın bu ergenekon olayınıda senaryo sananlardansın emınım. onun ıcın sana cevap vermeye bıle gerek yoktu.

    ltcelik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yav amk tarağımın anteni z2min kurma kolu  danıştaya dil uzatıyo... Neymiş hükümetin icraatını engelliyormuş...

    Yani satacaktı tayyip emmim ülkenin her şeyini ama komuyolar kl diyor zikka falı japon askeri danıştay olmasa hepsini talan edecklerdi üç otuz paraya

    Petkim danıştay sayesinde ilk ihale bedelinin 3 katına satıldı

    Tekelin satış fiyatı arsa bedellerinin kaçta biridir kim bilir...tesisler bir yana

    Önce kurumları işlemez hale getir sonra tu kaka hep aynı taktik götverenin evlatları...

    Ne tarım bıraktılar ne hayvancılık ne de başka bir şey...

    sonra da mübareğe demokrasi dersi vermeye kalkıyor...

    iki üç gündür patlamar oluyor  ülkede siz sanıyor musunuz bunlar "kaza"... Heh..


    -----------------------------


    -----------------------------
    Alberto hakaret etmicem tabii ki ama; 1-Çok boş konuşuyorsun 2-Propaganda yapıyorsun 3-Tarihini bilmiyorsun birazcık oku araştır tarihini öğren bak neler olmuş ne oyunlar dönüyor dostunu düşmanını öğren 4- Savunduğun tarafı araştır kimdirler nedirler nasıl geldiler ???? 5- Ergenekon diyip durma başkasının günahını alma iftira atma çok büyük günah! 6- Bu ülke belli bir temel üstüne kuruldu temelle oynamayın altında siz kalırsınız!!!

    Top Secret
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Kardeş Defne Joy nasıl ipteki cambazsa ergenekon davası da öyle...

    Maksat ergenekon ve benzeri yapıyı çökertmek değil

    1. Onu tasfiye edip Benzeri bir yapıyı kendisi(kendinden yana olanını) kurmak

    2. Muhalefeti "hah bu ergenekoncudur" deyip susturmak..

    Kendisi avaz avaz bağırmıyor muydu "ben BOPun eş başkanıyım" diye... açık açık kimden emir aldığını söylüyordu zati...

    Emniyet teğmenin  telefonuna sonradan numara yükleyecek sonra da bu delildir diyecek... Ya da senin cebine esrar koyacak  bu satıcıdır diyecek... Zerrece adalet duygusu zerrece namus olsaydı bu şerfsizlerde ve de o mahkeme heyetinde  ne o emniyet müdürü kalırdı ne içişleri bakanı ne de başbakan...

    Ama gem azıya alınmış ar damarı çatlamış bir kere... 


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    Juba bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bkz. Nefes; 45 Sn.lik kahramanlar


    -----------------------------
    bunu yazmak için girmiştim


    yunusozturk.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    alberto bunu yazdı:
    -----------------------------

    manyaki bunu yazdı:
    -----------------------------

    O zaman olaya şu yönden bakalım. Defne Joy'un ölümü üzerine bir sürü yazı yazıldı yok medya oyalıyo gündemi vs. Eee sen gözünün önünde "ergenekon" adı altında tüm Cumhuriyetcileri tutup ölmelerini beklenirken, vatanın gidişatını bu garibim kıza mı bağladın şimdi ?


    -----------------------------
    kardeşim bu ülkenin asıl konuları varken bu sırdan birinin ülke için hiçbir şekilde faydası olmayan birinin tv lerde yayınlanması insanı çileden çıkaryor.

    bu ülkede cumhuriyetcileri kimse topa tutmuyor. bu ülkede sadece topa tutulan Dinine sahip bu ülke için çabalayn insanlar topa tutuluyor. hiçbir bacağı açık okul kapısında dondurulmuyor sadece bu ulkede dinini yaşayan başörtülüler kapıdan kovuluyor işe alınmıyor. geçenlerde bir yazı vardı bir halı sahibi "ben fabrikama mescit yapmam namaz kılınmasınada izin vermem" diyen sapık düşünceli bir adam vardı hatırlarmısın kimin bu ülkede itilip kakıldını anlıyormusun şimdi.  neden dinini yaşayanlar diğer dinlere karşı ayaklanmıyor. (islam dinini yaşayanlar gerçek müslümanlar) hep birileri bunların üzerine geliyorlar. garibim kız gitti amma bu ülkenin onlarca genci ölüyor foseptik çukurunda can verenler bu kadar gündem oluşturmuyor. 

    konuşacaksak ülke için yapılacaksa adam gibi düşünüp adamn gibi gerçekleri konuşmak lazım. bana ne defneden acundan.

    bu ülkenin gerçeği bunlar değil.

     


    -----------------------------

    işte siz bunu anlamıyorsunuz. benim dedem de namazında niyazındadır ama 5 vakit namaz kıldığını ben ve ailemden başka bileni de yoktur. Çok biliyolar ya din nedir iman nedir, iyi okusunlar bakalım onu kendilerine mi yapıyolar başkalarına mı. Kendilerine dimi ? E niye bas bas bağırıyolar o zaman? Kesin dini kullanarak oy toplamak olamaz amaçları dimi :) Demişsin ya cumhuriyetcileri topa tutan yok diye, bana sadece Sayın Mehmet Haberal'ın ve Sayın Mustafa Balbay'ın hala içerde olmalarının sebebini yazar mısın? Türkiyenin en iyi üniversitelerinden birini yaptırmak mı? Başarılı ameliyatlar yapmak mı? Yoksa Atatürk'ü sonuna kadar savunan yazıları köşe yazısından yayınlamak mı ? Muhtemelen son sebeptir. Başbakanımız zamanında demiş ya laiklik saçma sapan bişeydir diye, e Atatürk'le zıt düşmüş garibim yarası var. // http://www.youtube.com/watch?v=tozH0M1gQWI


    since 2005 // tbt
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suursuzmakarna
    suursuzmakarna's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Dişi

    kimsenin bi başkasının yaşayışını eleştirmeye hakkı yoktur..heleki ölmüş bi insanın ardından butür şeylerin yazılması çizilmesi çok çirkindir çünkü siz istediğinizi söyleyebilirken karşınızdaki kişi.....söylenenler geride kalanları yıpratır sadece ve burada en çok yıpranan tarafta o minicik hiçbişeyden habersiz yavrudur..burada ve basında bu konu üzerinden yapılan siyasetinde bu konuyu her açtığım sitede malzeme yapanında taaaaaaaaa..

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    alberto bunu yazdı:
    -----------------------------


    arkadaşım yeni dünya düzeni değişiyor. BOP da tarıhe gomulecek. Başbakan belirli bir süre ben BOP un eşbaşkanıyım diyerek bir nevi onların saman altında su yürütme olayını yaptı. onları kendi silahları ile vuruyor onlar gibi gözüküp onların bir nebze dediklerini yapıyor gizliden ise bu ülke için elinden geleni yapıyor. eğer ergenekon un yapısı tamamen çökmüş olsa bu ülke 2 yıl içinde şahlanacaktır.

     

     

     

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben diktatörlüğe halka zülme fakirliğe vs mısır halkı yaşamasına karşıyım.... Ancak bir noktaya dikkat çekmek istiyorum....

     

    Bu halkı ayaklandıran grubun Batılı vakıflar batılı güçler ile bağlantısı ortaya çıktı ve Obama sürekli bunları desteklemekte. Buna ne diyorsunuz? Pis kokular geliyor aklıma.
    -----------------------------

    Tabi gelecek.. Hepsi BOP projesi amk.. O bölgede tek güçlü devlet İsrail kalacak bak görürsün. Yarın öbürsü gün suriye, sonra BAE, sonra İran sonra da Türkiye... 

     


    -----------------------------


    -----------------------------

     

     

    rgenekon mu?

    Ya hocam bi git işine ya.. 

    1-) Kazılarda bulunan silahlar zamanında özel harp dairesinin sovyet tehlikesine karşı korunmak için gömdüğü silahlardır. Gerilla savaşlarında kullanılcak türden silahlar cıkarılmıştır ve dikkat edersen bunların hepsi askeri üslerin yakınlarında çıkarılmıştır. Ama akp hükümeti bunu kullandı.

    2-) Eğer ortada gerçek bir darbeci ilişkisi olsaydı ve adam gibi darbecileri arasaydılar yaklaşık en az 3 yıl polisin içlerine ajan sokması ve sürekli bilgi toplamaları gerekirdi ayrıca savcı iddaanamenin en azından taslağını cıkarır, yakalanmalardan sonra iddaaname hazırlamak aylarını değil sadece birkaç günün alırdı.  Adamlar kafalarını bozanları göz altına aldılar sonra da darbeci diye millete yutturdular.

    3-) Emniyet büyük bir aptallık yaptı ve rtenin planlarına büyük bir darbe indi: Balyoz davasından tutuklu subayın telefonuna Hizbullahçıların tel. nolarını kayderderken yakalandılar.

    4-) Bu adamlar darbecilerle mücadele ediyolar 12 Eylül referandumlarında "Kenan Evreni yargılayacaz" dediler daha geçen gün pkklı milletvekili yargılanmasını istediğinde akpliler ile mhpliler hayır dedi..

    Yok görünürde BOP eşbaşkanıymış da yok bilmemneymiş de geçiniz...

    http://www.google.com.tr/imgres?imgurl=http://galeri.uludagsozluk.com/20/yahudi-c%C3%BCbbesi-giymek_43835.jpg&imgrefurl=http://www.uludagsozluk.com/k/yahudi-c%25C3%25BCbbesi-giymek/&usg=__L3UlLrsNPDwJVjOOq98_RLt0EKQ=&h=301&w=304&sz=23&hl=tr&start=0&zoom=1&tbnid=ht1wjYXvF7RlCM:&tbnh=174&tbnw=191&ei=lQhXTdHJCdDu4gbXz9meBw&prev=/images%3Fq%3Drecep%2Btayyip%2Berdo%25C4%259Fan%2Byahudi%2Bmadalyas%25C4%25B1%26um%3D1%26hl%3Dtr%26sa%3DN%26biw%3D1024%26bih%3D653%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=554&oei=lQhXTdHJCdDu4gbXz9meBw&page=1&ndsp=12&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=97&ty=44

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    tv izlemeyi bıraktyım her tv deki magazin programları n gördükce ve inanın arkadaş defne joy ölmüş dedi ben tanımam isimen fakat resmini göstewrince gördüm

    hala yaşıyormuydu a.g karısı dedim arkadaşlar bizler birer koyunuz

    izlemeyin vermeyin reytin


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
Toplam Hit: 7885 Toplam Mesaj: 42