Deichmann - Bilgisi Olan
-
bugün tv'de reklamlarda gördüm ilgimi çekti girip bakayım dedim güzel ayakkabılar ve iyi fiyatlar var yalnız net üzeri satış yok sanırım :W
şubeler filan yeri de göremedim nedir ne değildir doğrusu anlamadım bilgisi olan var mı
sanırım köklü bi marka ama ne ayak çözemedim
-
Ben ayakkabı alışverişimi özel bir amaç (koşu, tenis..) üzerine olmadığı zaman ordan yapıyorum. Forumlarda gördüm ve birkaç AVMde var buralarda, internet üzerinden satışları yok diye biliyorum.
Kampanyaları tadından yenmiyor. Aldıklarım da hep sağlam çıktı, son derece memnunum ben.
-
yalova kipada var bu mağaza. bayanlara yönelik modelleri daha fazla, fiyatları da uygun. kalitesi için bişey diyemiycem ama yazlık bi ayakkabı almayı düşünüyorum
-
İzmirde forum bornovada var... bir kere ayakkabı aldım ordan şeklini falan beğenip,bi süre giydim dağıldı,tekrar adidas superstara dönüş yaptım :F fiyatları ortalamaydı..biraz daha koyup outlerlerden daha güzel daha sağlam şeyler bulabilirsin :)
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------İzmirde forum bornovada var... bir kere ayakkabı aldım ordan şeklini falan beğenip,bi süre giydim dağıldı,tekrar adidas superstara dönüş yaptım :F fiyatları ortalamaydı..biraz daha koyup outlerlerden daha güzel daha sağlam şeyler bulabilirsin :)
-----------------------------valla hocu adidas kampanyalarına baktım acayip indirimleri var ama netten satlmıyorsa o sıkıntı işte
bizim burada yoktur sanırım çeşit çok fazla var şansıma sokayım :F
trendyol.com adidas kampanyası var ama modeller pek hoşuma gitmedi net üzerinden epey alışveriş yapıyon sen uygun fiyatlı avantajlı bi kaç site at takip edeyim :F
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------wasd bunu yazdı:
-----------------------------İzmirde forum bornovada var... bir kere ayakkabı aldım ordan şeklini falan beğenip,bi süre giydim dağıldı,tekrar adidas superstara dönüş yaptım :F fiyatları ortalamaydı..biraz daha koyup outlerlerden daha güzel daha sağlam şeyler bulabilirsin :)
-----------------------------valla hocu adidas kampanyalarına baktım acayip indirimleri var ama netten satlmıyorsa o sıkıntı işte
bizim burada yoktur sanırım çeşit çok fazla var şansıma sokayım :F
trendyol.com adidas kampanyası var ama modeller pek hoşuma gitmedi net üzerinden epey alışveriş yapıyon sen uygun fiyatlı avantajlı bi kaç site at takip edeyim :F
-----------------------------la yok şu son 1aydır başladım netten alışverişe :F markafoni iyi bak,bugün arkadaşa aldığımız polo ayakkabı geldi numarasında-renkte-modelde falan sıkıntı yok... Ben nette teknolojik ürünlere,ıvır zıvır şeylere,aksesuarlara,kitaplara bakıyom. Kıyafet için genelde lcw mağazalarına gidiyom, ayakkabı içinde outletleri dolaşıyom İzmire gittiğimde. Benim boy 180civarı kilo 105(ti en son 2ay falan önce) haliyle kıyafette beden olayı sıkıntı olduğundan denemem gerekiyor netten almıyorum.
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------wasd bunu yazdı:
-----------------------------İzmirde forum bornovada var... bir kere ayakkabı aldım ordan şeklini falan beğenip,bi süre giydim dağıldı,tekrar adidas superstara dönüş yaptım :F fiyatları ortalamaydı..biraz daha koyup outlerlerden daha güzel daha sağlam şeyler bulabilirsin :)
-----------------------------valla hocu adidas kampanyalarına baktım acayip indirimleri var ama netten satlmıyorsa o sıkıntı işte
bizim burada yoktur sanırım çeşit çok fazla var şansıma sokayım :F
trendyol.com adidas kampanyası var ama modeller pek hoşuma gitmedi net üzerinden epey alışveriş yapıyon sen uygun fiyatlı avantajlı bi kaç site at takip edeyim :F
-----------------------------la yok şu son 1aydır başladım netten alışverişe :F markafoni iyi bak,bugün arkadaşa aldığımız polo ayakkabı geldi numarasında-renkte-modelde falan sıkıntı yok... Ben nette teknolojik ürünlere,ıvır zıvır şeylere,aksesuarlara,kitaplara bakıyom. Kıyafet için genelde lcw mağazalarına gidiyom, ayakkabı içinde outletleri dolaşıyom İzmire gittiğimde. Benim boy 180civarı kilo 105(ti en son 2ay falan önce) haliyle kıyafette beden olayı sıkıntı olduğundan denemem gerekiyor netten almıyorum.
-----------------------------ahahah :F tarif ettiğin kişi ben miyim diye düşündüm aynı ölçülere sahibiz kısmen :F pantolon eskiden lcw alırdım sürekli başka yerde kolay kolay büyük beden yoktur
bugün baktım da ibneler fiyatları arttırmışlar eskiden 20 25'e alırdık şimdi 40'dan aşağı pantolon yok :W
-
deichmann bizim burda var la gel buraya alırız :F gerçi ben bi kere ayakkabı aldım pek memnun kalmadım ama fiyatlar kampanyalar gayet uygun :W
-
taksim demirören deki mağazasınıda ben önerebilirim..
-
İstanbul;
Ümraniye Carrefour AVM
Yenisahra Optimum
en çok alışveriş yaptığım yerler, stoklarıda hep var
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------ahahah :F tarif ettiğin kişi ben miyim diye düşündüm aynı ölçülere sahibiz kısmen :F pantolon eskiden lcw alırdım sürekli başka yerde kolay kolay büyük beden yoktur
bugün baktım da ibneler fiyatları arttırmışlar eskiden 20 25'e alırdık şimdi 40'dan aşağı pantolon yok :W
-----------------------------hacı geçen kargo pantolon aldım 40 beden amk :F güzel ama terletmiyo,bedenide iyi. dediğin gibi 45e aldım.... limangoda puma ayakkabılar markafonidede lcw var hacı koş yetiş :D
