folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Deichmann - Bilgisi Olan



Deichmann - Bilgisi Olan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    bugün tv'de reklamlarda gördüm ilgimi çekti girip bakayım dedim güzel ayakkabılar ve iyi fiyatlar var yalnız net üzeri satış yok sanırım :W

    şubeler filan yeri de göremedim nedir ne değildir doğrusu anlamadım bilgisi olan var mı

    sanırım köklü bi marka ama ne ayak çözemedim


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Ben ayakkabı alışverişimi özel bir amaç (koşu, tenis..) üzerine olmadığı zaman ordan yapıyorum. Forumlarda gördüm ve birkaç AVMde var buralarda, internet üzerinden satışları yok diye biliyorum.

    Kampanyaları tadından yenmiyor. Aldıklarım da hep sağlam çıktı, son derece memnunum ben.


    sigara değil, balık olan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    yalova kipada var bu mağaza. bayanlara yönelik modelleri daha fazla, fiyatları da uygun. kalitesi için bişey diyemiycem ama yazlık bi ayakkabı almayı düşünüyorum


    All is well
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    İzmirde forum bornovada var... bir kere ayakkabı aldım ordan şeklini falan beğenip,bi süre giydim dağıldı,tekrar adidas superstara dönüş yaptım :F fiyatları ortalamaydı..biraz daha koyup outlerlerden daha güzel daha sağlam şeyler bulabilirsin :)


    :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    İzmirde forum bornovada var... bir kere ayakkabı aldım ordan şeklini falan beğenip,bi süre giydim dağıldı,tekrar adidas superstara dönüş yaptım :F fiyatları ortalamaydı..biraz daha koyup outlerlerden daha güzel daha sağlam şeyler bulabilirsin :)


    -----------------------------

    valla hocu adidas kampanyalarına baktım acayip indirimleri var ama netten satlmıyorsa o sıkıntı işte 

    bizim burada yoktur sanırım çeşit çok fazla var şansıma sokayım :F

    trendyol.com adidas kampanyası var ama modeller pek hoşuma gitmedi net üzerinden epey alışveriş yapıyon sen uygun fiyatlı avantajlı bi kaç site at takip edeyim :F


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    İzmirde forum bornovada var... bir kere ayakkabı aldım ordan şeklini falan beğenip,bi süre giydim dağıldı,tekrar adidas superstara dönüş yaptım :F fiyatları ortalamaydı..biraz daha koyup outlerlerden daha güzel daha sağlam şeyler bulabilirsin :)


    -----------------------------

    valla hocu adidas kampanyalarına baktım acayip indirimleri var ama netten satlmıyorsa o sıkıntı işte 

    bizim burada yoktur sanırım çeşit çok fazla var şansıma sokayım :F

    trendyol.com adidas kampanyası var ama modeller pek hoşuma gitmedi net üzerinden epey alışveriş yapıyon sen uygun fiyatlı avantajlı bi kaç site at takip edeyim :F


    -----------------------------

    la yok şu son 1aydır başladım netten alışverişe :F markafoni iyi bak,bugün arkadaşa aldığımız polo ayakkabı geldi numarasında-renkte-modelde falan sıkıntı yok... Ben nette teknolojik ürünlere,ıvır zıvır şeylere,aksesuarlara,kitaplara bakıyom. Kıyafet için genelde lcw mağazalarına gidiyom, ayakkabı içinde outletleri dolaşıyom İzmire gittiğimde. Benim boy 180civarı kilo 105(ti en son 2ay falan önce) haliyle kıyafette beden olayı sıkıntı olduğundan denemem gerekiyor netten almıyorum.


    :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    İzmirde forum bornovada var... bir kere ayakkabı aldım ordan şeklini falan beğenip,bi süre giydim dağıldı,tekrar adidas superstara dönüş yaptım :F fiyatları ortalamaydı..biraz daha koyup outlerlerden daha güzel daha sağlam şeyler bulabilirsin :)


    -----------------------------

    valla hocu adidas kampanyalarına baktım acayip indirimleri var ama netten satlmıyorsa o sıkıntı işte 

    bizim burada yoktur sanırım çeşit çok fazla var şansıma sokayım :F

    trendyol.com adidas kampanyası var ama modeller pek hoşuma gitmedi net üzerinden epey alışveriş yapıyon sen uygun fiyatlı avantajlı bi kaç site at takip edeyim :F


    -----------------------------

    la yok şu son 1aydır başladım netten alışverişe :F markafoni iyi bak,bugün arkadaşa aldığımız polo ayakkabı geldi numarasında-renkte-modelde falan sıkıntı yok... Ben nette teknolojik ürünlere,ıvır zıvır şeylere,aksesuarlara,kitaplara bakıyom. Kıyafet için genelde lcw mağazalarına gidiyom, ayakkabı içinde outletleri dolaşıyom İzmire gittiğimde. Benim boy 180civarı kilo 105(ti en son 2ay falan önce) haliyle kıyafette beden olayı sıkıntı olduğundan denemem gerekiyor netten almıyorum.


    -----------------------------

    ahahah :F tarif ettiğin kişi ben miyim diye düşündüm aynı ölçülere sahibiz kısmen :F pantolon eskiden lcw alırdım sürekli başka yerde kolay kolay büyük beden yoktur

    bugün baktım da ibneler fiyatları arttırmışlar eskiden 20 25'e alırdık şimdi 40'dan aşağı pantolon yok :W


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    deichmann bizim burda var la gel buraya alırız :F gerçi ben bi kere ayakkabı aldım pek memnun kalmadım ama fiyatlar kampanyalar gayet uygun :W


    Orman Mühendisi //
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    taksim demirören deki mağazasınıda ben önerebilirim..

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    İstanbul;

    Ümraniye Carrefour AVM

    Yenisahra Optimum

     

    en çok alışveriş yaptığım yerler, stoklarıda hep var


    Gel bili bili gates
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    ahahah :F tarif ettiğin kişi ben miyim diye düşündüm aynı ölçülere sahibiz kısmen :F pantolon eskiden lcw alırdım sürekli başka yerde kolay kolay büyük beden yoktur

    bugün baktım da ibneler fiyatları arttırmışlar eskiden 20 25'e alırdık şimdi 40'dan aşağı pantolon yok :W


    -----------------------------

    hacı geçen kargo pantolon aldım 40 beden amk :F güzel ama terletmiyo,bedenide iyi. dediğin gibi 45e aldım.... limangoda puma ayakkabılar markafonidede lcw var hacı koş yetiş :D


    :)
Toplam Hit: 3420 Toplam Mesaj: 23