Deichmann - Bilgisi Olan
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------ahahah :F tarif ettiğin kişi ben miyim diye düşündüm aynı ölçülere sahibiz kısmen :F pantolon eskiden lcw alırdım sürekli başka yerde kolay kolay büyük beden yoktur
bugün baktım da ibneler fiyatları arttırmışlar eskiden 20 25'e alırdık şimdi 40'dan aşağı pantolon yok :W
-----------------------------hacı geçen kargo pantolon aldım 40 beden amk :F güzel ama terletmiyo,bedenide iyi. dediğin gibi 45e aldım.... limangoda puma ayakkabılar markafonidede lcw var hacı koş yetiş :D
-----------------------------deli bi puma buldum abi alacam gibi çok güzel görünüyor ama biraz kararsız kaldım 2 tane arasında :)


bu 2si :F
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------deli bi puma buldum abi alacam gibi çok güzel görünüyor ama biraz kararsız kaldım 2 tane arasında :)


bu 2si :F
-----------------------------ilki güzel ;) alacaksan ilkini al,turuncu tigerlara benziyo. Pantolon tişört falan alcaksan markafoniye gir bak sırf lcw değil başka markalarda gelmiş. lcwnin xxl tişörtler 6liraya gelmiş amk ama tükenmiş xxl'ler. Gömleklerde haala var xxl 15lira civarı.
-
@wasd
baktım la lcw'ye pantolon yok yav :W benim kot pantolon ihtiyacım var ama kalmamış :F
geziyom markafoniyi gömlek pek gitmiyor bize la özellikle kısa kol ter gölü oluyor :F
-
Hacılar, hocalar, Deichmann Almanya'nın iyi bir ayakkabı zinciri. Almanya'da falan da baya tutuluyor. Aldığım ayakkabılarda sorun yaşamadım hiç.
-
o üstteki ne la öyle ?
sanki halı saha maçı yaparken kalecinin degaj aldığı topun , mavi boya dolu kaba düştükten sonra sekip sana doğru gelmesi
akabinde seninde topa ortayla karışık şut vurmandan sonra oluşucak görüntüde budur yani.
çakma "taygırr" lara benzemiş o nedir öyle ? bide mavi amk.
alttaki akar turuncu <3
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------o üstteki ne la öyle ?
sanki halı saha maçı yaparken kalecinin degaj aldığı topun , mavi boya dolu kaba düştükten sonra sekip sana doğru gelmesi
akabinde seninde topa ortayla karışık şut vurmandan sonra oluşucak görüntüde budur yani.
çakma "taygırr" lara benzemiş o nedir öyle ? bide mavi amk.
alttaki akar turuncu <3
-----------------------------hacı esas turuncu tiger gibi ya :/ ayrıca mavilinin topuk kısmına bakılırsa kreyziyle bizim cüsseye göre ayağı daha rahat ettirir.
@kreyzi: hacı kot zor :D kotu rap giyim satan yerlerden bakacan...eğer bulabilirsen blast var marka olarak böyle urban giyim hesabı,blastın bedenleride gayet iyi,fiyat olarak lcw ile aşağı yukarı aynı.
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------o üstteki ne la öyle ?
sanki halı saha maçı yaparken kalecinin degaj aldığı topun , mavi boya dolu kaba düştükten sonra sekip sana doğru gelmesi
akabinde seninde topa ortayla karışık şut vurmandan sonra oluşucak görüntüde budur yani.
çakma "taygırr" lara benzemiş o nedir öyle ? bide mavi amk.
alttaki akar turuncu <3
-----------------------------hacı esas turuncu tiger gibi ya :/ ayrıca mavilinin topuk kısmına bakılırsa kreyziyle bizim cüsseye göre ayağı daha rahat ettirir.
@kreyzi: hacı kot zor :D kotu rap giyim satan yerlerden bakacan...eğer bulabilirsen blast var marka olarak böyle urban giyim hesabı,blastın bedenleride gayet iyi,fiyat olarak lcw ile aşağı yukarı aynı.
-----------------------------turuncuyu alacam hocu :F
maviyi bi türlü sevemedim barış zaten bi gazladı mevzu bitti :F
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------wasd bunu yazdı:
-----------------------------BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------o üstteki ne la öyle ?
sanki halı saha maçı yaparken kalecinin degaj aldığı topun , mavi boya dolu kaba düştükten sonra sekip sana doğru gelmesi
akabinde seninde topa ortayla karışık şut vurmandan sonra oluşucak görüntüde budur yani.
çakma "taygırr" lara benzemiş o nedir öyle ? bide mavi amk.
alttaki akar turuncu <3
-----------------------------hacı esas turuncu tiger gibi ya :/ ayrıca mavilinin topuk kısmına bakılırsa kreyziyle bizim cüsseye göre ayağı daha rahat ettirir.
@kreyzi: hacı kot zor :D kotu rap giyim satan yerlerden bakacan...eğer bulabilirsen blast var marka olarak böyle urban giyim hesabı,blastın bedenleride gayet iyi,fiyat olarak lcw ile aşağı yukarı aynı.
-----------------------------turuncuyu alacam hocu :F
maviyi bi türlü sevemedim barış zaten bi gazladı mevzu bitti :F
-----------------------------hayırlı olsun hacı :F
-
Forum istambuldaki mağzasında kasım ayında bir çift ayakkabı aldım almaz olaydım dedirtti hangar ismindeki mağzalardan 10 tl satılan ayakabılardan beştane alsaydım daha çok giyerdim diye düşünüyorum.
-
deichmann'e hiçbir mağazayı değihmem :D ;) otobüs gibi conserveyi ilk defa orda gördüm 45-46 numara kocaman otobüs gibi gülmekten öldük dalga geçiyoruz falan.. neyse ama 3-4 yıl
