folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Deichmann - Bilgisi Olan



Deichmann - Bilgisi Olan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    ahahah :F tarif ettiğin kişi ben miyim diye düşündüm aynı ölçülere sahibiz kısmen :F pantolon eskiden lcw alırdım sürekli başka yerde kolay kolay büyük beden yoktur

    bugün baktım da ibneler fiyatları arttırmışlar eskiden 20 25'e alırdık şimdi 40'dan aşağı pantolon yok :W


    -----------------------------

    hacı geçen kargo pantolon aldım 40 beden amk :F güzel ama terletmiyo,bedenide iyi. dediğin gibi 45e aldım.... limangoda puma ayakkabılar markafonidede lcw var hacı koş yetiş :D


    -----------------------------

    deli bi puma buldum abi alacam gibi çok güzel görünüyor ama biraz kararsız kaldım 2 tane arasında :)

    bu 2si :F


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    deli bi puma buldum abi alacam gibi çok güzel görünüyor ama biraz kararsız kaldım 2 tane arasında :)

    bu 2si :F


    -----------------------------

    ilki güzel ;) alacaksan ilkini al,turuncu tigerlara benziyo. Pantolon tişört falan alcaksan markafoniye gir bak sırf lcw değil başka markalarda gelmiş. lcwnin xxl tişörtler 6liraya gelmiş amk ama tükenmiş xxl'ler. Gömleklerde haala var xxl 15lira civarı.


    :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    @wasd

    baktım la lcw'ye pantolon yok yav :W benim kot pantolon ihtiyacım var ama kalmamış :F

    geziyom markafoniyi gömlek pek gitmiyor bize la özellikle kısa kol ter gölü oluyor :F


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek

    Hacılar, hocalar, Deichmann Almanya'nın iyi bir ayakkabı zinciri. Almanya'da falan da baya tutuluyor. Aldığım ayakkabılarda sorun yaşamadım hiç.


    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    o üstteki ne la öyle ? 

    sanki halı saha maçı yaparken kalecinin degaj aldığı topun , mavi boya dolu kaba düştükten sonra sekip sana doğru gelmesi 

    akabinde seninde topa ortayla karışık şut vurmandan sonra oluşucak görüntüde budur yani.

    çakma "taygırr" lara benzemiş o nedir öyle ?  bide mavi amk.

    alttaki akar turuncu <3


    http://www.leyladansonra.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    o üstteki ne la öyle ? 

    sanki halı saha maçı yaparken kalecinin degaj aldığı topun , mavi boya dolu kaba düştükten sonra sekip sana doğru gelmesi 

    akabinde seninde topa ortayla karışık şut vurmandan sonra oluşucak görüntüde budur yani.

    çakma "taygırr" lara benzemiş o nedir öyle ?  bide mavi amk.

    alttaki akar turuncu <3


    -----------------------------

    hacı esas turuncu tiger gibi ya :/ ayrıca mavilinin topuk kısmına bakılırsa kreyziyle bizim cüsseye göre ayağı daha rahat ettirir.

    @kreyzi: hacı kot zor :D kotu rap giyim satan yerlerden bakacan...eğer bulabilirsen blast var marka olarak böyle urban giyim hesabı,blastın bedenleride gayet iyi,fiyat olarak lcw ile aşağı yukarı aynı.


    :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    o üstteki ne la öyle ? 

    sanki halı saha maçı yaparken kalecinin degaj aldığı topun , mavi boya dolu kaba düştükten sonra sekip sana doğru gelmesi 

    akabinde seninde topa ortayla karışık şut vurmandan sonra oluşucak görüntüde budur yani.

    çakma "taygırr" lara benzemiş o nedir öyle ?  bide mavi amk.

    alttaki akar turuncu <3


    -----------------------------

    hacı esas turuncu tiger gibi ya :/ ayrıca mavilinin topuk kısmına bakılırsa kreyziyle bizim cüsseye göre ayağı daha rahat ettirir.

    @kreyzi: hacı kot zor :D kotu rap giyim satan yerlerden bakacan...eğer bulabilirsen blast var marka olarak böyle urban giyim hesabı,blastın bedenleride gayet iyi,fiyat olarak lcw ile aşağı yukarı aynı.


    -----------------------------

    turuncuyu alacam hocu :F

    maviyi bi türlü sevemedim barış zaten bi gazladı mevzu bitti :F


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    o üstteki ne la öyle ? 

    sanki halı saha maçı yaparken kalecinin degaj aldığı topun , mavi boya dolu kaba düştükten sonra sekip sana doğru gelmesi 

    akabinde seninde topa ortayla karışık şut vurmandan sonra oluşucak görüntüde budur yani.

    çakma "taygırr" lara benzemiş o nedir öyle ?  bide mavi amk.

    alttaki akar turuncu <3


    -----------------------------

    hacı esas turuncu tiger gibi ya :/ ayrıca mavilinin topuk kısmına bakılırsa kreyziyle bizim cüsseye göre ayağı daha rahat ettirir.

    @kreyzi: hacı kot zor :D kotu rap giyim satan yerlerden bakacan...eğer bulabilirsen blast var marka olarak böyle urban giyim hesabı,blastın bedenleride gayet iyi,fiyat olarak lcw ile aşağı yukarı aynı.


    -----------------------------

    turuncuyu alacam hocu :F

    maviyi bi türlü sevemedim barış zaten bi gazladı mevzu bitti :F


    -----------------------------

    hayırlı olsun hacı :F


    :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeg392
    zeg392's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    Forum istambuldaki mağzasında kasım ayında bir çift ayakkabı aldım almaz olaydım dedirtti hangar ismindeki mağzalardan 10 tl satılan ayakabılardan beştane alsaydım daha çok giyerdim diye düşünüyorum.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    deichmann'e hiçbir mağazayı değihmem :D ;)  otobüs gibi conserveyi ilk defa orda gördüm 45-46 numara kocaman otobüs gibi gülmekten öldük dalga geçiyoruz falan.. neyse ama 3-4 yıl

Toplam Hit: 3419 Toplam Mesaj: 23