Deniz Ve Liman İşletmeciliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar. Önlisans bölümleri hakkında ufak bilgiler almak istiyorum.

    1. Deniz ve Liman İşletmeciliği.
    2. Gemi inşaatı
    3. Deniz ulaştırma ve işletme 

    Bu bölümler hakkında iş nasıldır, iş olanakları nelerdir, okul safhası nasıl geçer, varsa kpss puanları nedir, bak bu bölümde bu okul iyidir gibisinden bilgisi olan arkadaşlarımız varsa ve de paylaşırsa sevinirim.

    Saygılar.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    1. ve 3. bölümü tercih edersen bu bölümlerin birinden mezun olmuş gemide çalışan arkadaşım var kaç gündür görüşemiyorum kendisi deniz seyahatlerine çıkıyor aylık 2-4 bin lira arası maaş alıyor türkiye dışına ülkelere yolculuğa çıkıyor hem diğer ülkeleride gezme fırsatıda bulmuş oluyor. gemi inşaatını bilemiyorum ama az önce düzeltme yaptın mı 3. sıradaki sanırım büro yönetimi ve asistandı :) dediğim gibi denizi seviyorsan 1. ve 3. birini tercih edeceksin. denizci arkadaşımı yakalayabilirsem kendisine sorarım hocam 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    1. ve 3. bölümü tercih edersen bu bölümlerin birinden mezun olmuş gemide çalışan arkadaşım var kaç gündür görüşemiyorum kendisi deniz seyahatlerine çıkıyor aylık 2-4 bin lira arası maaş alıyor türkiye dışına ülkelere yolculuğa çıkıyor hem diğer ülkeleride gezme fırsatıda bulmuş oluyor. gemi inşaatını bilemiyorum ama az önce düzeltme yaptın mı 3. sıradaki sanırım büro yönetimi ve asistandı sanırım :) dediğim gibi denizi seviyorsan 1. ve 3. birini tercih edeceksin. denizci arkadaşımı yakalayabilirsem kendisine sorarım hocam 

    -----------------------------

    Eyvallah hocam. :)


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    1. ve 3. bölümü tercih edersen bu bölümlerin birinden mezun olmuş gemide çalışan arkadaşım var kaç gündür görüşemiyorum kendisi deniz seyahatlerine çıkıyor aylık 2-4 bin lira arası maaş alıyor türkiye dışına ülkelere yolculuğa çıkıyor hem diğer ülkeleride gezme fırsatıda bulmuş oluyor. gemi inşaatını bilemiyorum ama az önce düzeltme yaptın mı 3. sıradaki sanırım büro yönetimi ve asistandı sanırım :) dediğim gibi denizi seviyorsan 1. ve 3. birini tercih edeceksin. denizci arkadaşımı yakalayabilirsem kendisine sorarım hocam 

    -----------------------------

     

    Eyvallah hocam. :)


    -----------------------------

     

    bizim aytek hocada gemi ehliyeti almıştı sanırım belki onunda bir bildiği vardır denize gemiye ilgisi var onunda

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    2.yi okumaya çalışıyorum ama iş geleceğini bende bilmiyorum hacı :)

    edit: önlisansı okumamışım. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    deniz ulaştırma ve liman işletmeciliğinde limanda kalrısın hocam eğer gemide sefere çıkıp bilmem kaç bin dolar maaş almak istersen deniz ulaştırma mühendisliği okumalısın itü ve ktü de var.


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    itü duim, dünyanın en iyi 3.denizci yetiştiren üniversitesiymiş, aslında eskiden yüksek okul diye geçiyormus, duim de okumak istiyorsan uniforma giymelisin, 4 sene suruyor, cıkısında garanti is var ama sadece bir is degil bir hayat felsefesi sectigini unutma

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Peki bu bölümlere girmek için şartlar neler? Yani puanlar filan herşey tamam ancak meslek liseliler sanırım yine avantajlı. İkinci öğrenim yani gececi filan yazsak gelir mi?


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Ben Karamürsel Deniz liman işletme myo mezunuyum staja çıkıcam agustos 15 gibi kafana neler takılıyor söyle cevaplıyım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben Karamürsel Deniz liman işletme myo mezunuyum staja çıkıcam agustos 15 gibi kafana neler takılıyor söyle cevaplıyım.
    -----------------------------
    Meslek liseli misiniz? Düz liseden giriş kolay oluyor mu yoksa sadece meslek liseliler için bir bölüm mü?


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben Karamürsel Deniz liman işletme myo mezunuyum staja çıkıcam agustos 15 gibi kafana neler takılıyor söyle cevaplıyım.
    -----------------------------
    Meslek liseli misiniz? Düz liseden giriş kolay oluyor mu yoksa sadece meslek liseliler için bir bölüm mü?


    -----------------------------
    Ben meslek lisesi güverte bölümünden direk geçiş yaptım ama düz lisedende sınava girerek tercih edebiliyorsun.
Toplam Hit: 10769 Toplam Mesaj: 32