Deniz Ve Liman İşletmeciliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben Karamürsel Deniz liman işletme myo mezunuyum staja çıkıcam agustos 15 gibi kafana neler takılıyor söyle cevaplıyım.
    -----------------------------
    Meslek liseli misiniz? Düz liseden giriş kolay oluyor mu yoksa sadece meslek liseliler için bir bölüm mü?


    -----------------------------
    Ben meslek lisesi güverte bölümünden direk geçiş yaptım ama düz lisedende sınava girerek tercih edebiliyorsun.

    -----------------------------
    Peki düz liseliler için giriş zor mu yoksa kolay olur mu? Puanım yetiyor gündüz bölümüne.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben Karamürsel Deniz liman işletme myo mezunuyum staja çıkıcam agustos 15 gibi kafana neler takılıyor söyle cevaplıyım.
    -----------------------------
    Meslek liseli misiniz? Düz liseden giriş kolay oluyor mu yoksa sadece meslek liseliler için bir bölüm mü?


    -----------------------------
    Ben meslek lisesi güverte bölümünden direk geçiş yaptım ama düz lisedende sınava girerek tercih edebiliyorsun.

    -----------------------------
    Peki düz liseliler için giriş zor mu yoksa kolay olur mu? Puanım yetiyor gündüz bölümüne.


    -----------------------------
    Puanın yetiyorsa girersin ne gibi bi zorluk olucak ki ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben Karamürsel Deniz liman işletme myo mezunuyum staja çıkıcam agustos 15 gibi kafana neler takılıyor söyle cevaplıyım.
    -----------------------------
    Meslek liseli misiniz? Düz liseden giriş kolay oluyor mu yoksa sadece meslek liseliler için bir bölüm mü?


    -----------------------------
    Ben meslek lisesi güverte bölümünden direk geçiş yaptım ama düz lisedende sınava girerek tercih edebiliyorsun.

    -----------------------------
    Peki düz liseliler için giriş zor mu yoksa kolay olur mu? Puanım yetiyor gündüz bölümüne.


    -----------------------------
    Puanın yetiyorsa girersin ne gibi bi zorluk olucak ki ?
    -----------------------------
    Şimdi ikinci öğrenim puanları gündüze göre yüksek. Eğer ikinci öğrenim olursa gelmeyebilir ama birinci bölüm için yetiyor o zaman da meslek liseliler devreye giriyor. Kontenjan sıkıntısı yani.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben Karamürsel Deniz liman işletme myo mezunuyum staja çıkıcam agustos 15 gibi kafana neler takılıyor söyle cevaplıyım.
    -----------------------------
    Meslek liseli misiniz? Düz liseden giriş kolay oluyor mu yoksa sadece meslek liseliler için bir bölüm mü?


    -----------------------------
    Ben meslek lisesi güverte bölümünden direk geçiş yaptım ama düz lisedende sınava girerek tercih edebiliyorsun.

    -----------------------------
    Peki düz liseliler için giriş zor mu yoksa kolay olur mu? Puanım yetiyor gündüz bölümüne.


    -----------------------------
    Puanın yetiyorsa girersin ne gibi bi zorluk olucak ki ?
    -----------------------------
    Şimdi ikinci öğrenim puanları gündüze göre yüksek. Eğer ikinci öğrenim olursa gelmeyebilir ama birinci bölüm için yetiyor o zaman da meslek liseliler devreye giriyor. Kontenjan sıkıntısı yani.


    -----------------------------
    Haa kontenjan olayını bilemem , benim dönemimde benim sınıfımda düz liseden gelen 1 kişiydi . Senin hangi myo yu tutuyor bölümün ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben Karamürsel Deniz liman işletme myo mezunuyum staja çıkıcam agustos 15 gibi kafana neler takılıyor söyle cevaplıyım.
    -----------------------------
    Meslek liseli misiniz? Düz liseden giriş kolay oluyor mu yoksa sadece meslek liseliler için bir bölüm mü?


    -----------------------------
    Ben meslek lisesi güverte bölümünden direk geçiş yaptım ama düz lisedende sınava girerek tercih edebiliyorsun.

    -----------------------------
    Peki düz liseliler için giriş zor mu yoksa kolay olur mu? Puanım yetiyor gündüz bölümüne.


    -----------------------------
    Puanın yetiyorsa girersin ne gibi bi zorluk olucak ki ?
    -----------------------------
    Şimdi ikinci öğrenim puanları gündüze göre yüksek. Eğer ikinci öğrenim olursa gelmeyebilir ama birinci bölüm için yetiyor o zaman da meslek liseliler devreye giriyor. Kontenjan sıkıntısı yani.


    -----------------------------
    Haa kontenjan olayını bilemem , benim dönemimde benim sınıfımda düz liseden gelen 1 kişiydi . Senin hangi myo yu tutuyor bölümün ?
    -----------------------------

    Karamürsel Meslek Yüksekokulu tutuyor. Deniz ve Liman İşletmeciliği


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben Karamürsel Deniz liman işletme myo mezunuyum staja çıkıcam agustos 15 gibi kafana neler takılıyor söyle cevaplıyım.
    -----------------------------
    Meslek liseli misiniz? Düz liseden giriş kolay oluyor mu yoksa sadece meslek liseliler için bir bölüm mü?


    -----------------------------
    Ben meslek lisesi güverte bölümünden direk geçiş yaptım ama düz lisedende sınava girerek tercih edebiliyorsun.

    -----------------------------
    Peki düz liseliler için giriş zor mu yoksa kolay olur mu? Puanım yetiyor gündüz bölümüne.


    -----------------------------
    Puanın yetiyorsa girersin ne gibi bi zorluk olucak ki ?
    -----------------------------
    Şimdi ikinci öğrenim puanları gündüze göre yüksek. Eğer ikinci öğrenim olursa gelmeyebilir ama birinci bölüm için yetiyor o zaman da meslek liseliler devreye giriyor. Kontenjan sıkıntısı yani.


    -----------------------------
    Haa kontenjan olayını bilemem , benim dönemimde benim sınıfımda düz liseden gelen 1 kişiydi . Senin hangi myo yu tutuyor bölümün ?
    -----------------------------

    Karamürsel Meslek Yüksekokulu tutuyor. Deniz ve Liman İşletmeciliği


    -----------------------------
    Tamam benim okul işte :D 1. ögretimi tercih et kontenjan sorun olucağını sanmıyorum . 2. ögretimin harçları yüksek zaten . 1. ögretimde kontenjan dolarsa 2. ögretime kayıdını yaparlar zaten . ilk gittiğinde yurtta kal okulun hemen yanında zaten sonra karamürsel merkezde eve çıkarsın .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Ben deniz ve liman işletmeden mezun değilim yalnız . Deniz ulaştırma ve işletmeden mezunum.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    İşte ikinci öğretimdeki istenilen puandan bir kaç gıdımcık aşağı benim puan. Birinciden gelmezse yani kontenjan dolarsa oraya gitme şansım olur mu?


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    İşte ikinci öğretimdeki istenilen puandan bir kaç gıdımcık aşağı benim puan. Birinciden gelmezse yani kontenjan dolarsa oraya gitme şansım olur mu?


    -----------------------------
    Rahat girersin abi bi sorun olucağını sanmıyorum ama hangisini tercih ediceksin ona iyi karar verdin mi ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    İşte ikinci öğretimdeki istenilen puandan bir kaç gıdımcık aşağı benim puan. Birinciden gelmezse yani kontenjan dolarsa oraya gitme şansım olur mu?


    -----------------------------
    Rahat girersin abi bi sorun olucağını sanmıyorum ama hangisini tercih ediceksin ona iyi karar verdin mi ?

    -----------------------------
    Evet. Karamürsel MYO, Deniz ve Liman işletmeciliği. Bu bölüm hakkında ne düşünüyorsun?


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
Toplam Hit: 10773 Toplam Mesaj: 32