Deprem Oldu.. !!
-
Hocalar Kütahyadayım Deprem Oldu..
Haberlerde yok sanırım 4 şiddetinde gibi geldi..
Sabahtan beri sallanıyoruz bişey olmasa bari :))
-
gecmis olsun
-
Metin Ol!
-
2011.07.20 15:32:51 39.0863 29.0982 5.1 -.- 3.0 -.- PAZARLAR (KÜTAHYA) İlkselgeçmiş olsun hocam -
Geçmiş olsun hocam..
-
sağolun arkadaşlar.
-
http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst0.asp
çok büyük bir büyüklükte debrem gözükmüyor burada -
daha yayınlanmamıştır konunun açıldığı saatle 3 şiddetindeki deprem arasında 5 saat fark var
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
2011.07.20 15:32:51 39.0863 29.0982 5.1 -.- 3.0 -.- PAZARLAR (KÜTAHYA) İlkselgeçmiş olsun hocam
-----------------------------15:32 de olmuş simdi yine oluyor ya birazdan yine olursa ya bunlar birer haberci depremse, allah korusun !
-
-
Kütahya işte beşik gibi..
