folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Deprem Oldu.. !!



Deprem Oldu.. !!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    sıkıntı yapma hergün oluyo bişi olmaz azcık dürttüler o kadar(=


    imza
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cindoan
    cindoan's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Erkek

    Saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar Kütahyadayım Deprem Oldu..

    Haberlerde yok sanırım 4 şiddetinde gibi geldi..

    Sabahtan beri sallanıyoruz bişey olmasa bari :))


    -----------------------------

    bende kütahyalıyım ama muğlada oturuyom :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diCk
    diCk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2004
    Erkek

    Sİ`mav

    KÜT`ahya

    Sİ`yanür

     

    Büyük bi deprem olucak bu yıl orada tahminime göre ramazanda olucak,bu şekilde deniz feneri gibi vakıflar kuruluşlardan paralar toplanıp

    oraya yardım ediliyor diye mubarek ayda saf halkın duygularını sömürüm paralarını alıcaklar..

    7/24 Kanallarda izleyen halkda akşam iftar sofrasında vah vah çekerek deprem yazıp 4447 yollucak..

     


    FuCk yOu System..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    http://inci.sozlukspot.com/w/beyler-2-g%C3%BCn-i%C3%A7inde-deprem-olacak/

     

    bu herif tüm depremleri biliyo nası oluo amk. 

     

    edit: bu depremide bilmiş galiba
    http://inci.sozlukspot.com/w/22-temmuz-ege-depremi/ 


    =)
Toplam Hit: 7431 Toplam Mesaj: 15