Deprem Oldu.. !!
-
sıkıntı yapma hergün oluyo bişi olmaz azcık dürttüler o kadar(=
-
Saybirs bunu yazdı:
-----------------------------
Hocalar Kütahyadayım Deprem Oldu..
Haberlerde yok sanırım 4 şiddetinde gibi geldi..
Sabahtan beri sallanıyoruz bişey olmasa bari :))
-----------------------------bende kütahyalıyım ama muğlada oturuyom :)
-
Sİ`mav
KÜT`ahya
Sİ`yanür
Büyük bi deprem olucak bu yıl orada tahminime göre ramazanda olucak,bu şekilde deniz feneri gibi vakıflar kuruluşlardan paralar toplanıp
oraya yardım ediliyor diye mubarek ayda saf halkın duygularını sömürüm paralarını alıcaklar..
7/24 Kanallarda izleyen halkda akşam iftar sofrasında vah vah çekerek deprem yazıp 4447 yollucak..
-
http://inci.sozlukspot.com/w/beyler-2-g%C3%BCn-i%C3%A7inde-deprem-olacak/
bu herif tüm depremleri biliyo nası oluo amk.
edit: bu depremide bilmiş galiba
http://inci.sozlukspot.com/w/22-temmuz-ege-depremi/
