Derdime Derman Tahribat
-
arkadaş edin eyer arkadaşın varsa onlarla gez hatta eve çagır evde kalırsınız işte
-
hocam geçen burda bas bass bağırdık mangala gidicez tbt olarak falan filan diye..
kimse gelmiyor ki..
ordaki ortamı ben arkadaşımlarımla bulamadım.
abi dediklerim kardeş dediklerim.
araşırız konusuruz sohbet ederiz.
fazla uzak değil millet..
tbt de bile bi dolu adam bulursun..
-
Hepimiz aynı durumdayız pc başında yaşıyoruz...
-
ulan acayip özendim yaşamına, ah benim şu telefonda zilde hiç çalmasa, kendi halimde yaşasam ömür boyu amk, psikolojim bozuldu telefon çalınca ya da zil çalınca kötü hissediyorum, zaten 10 kere çaldırmazsa kimseye açmıyorum amk :|
-
valla dediğin doğru.Bu sosyallik birazda paraya bakıyor hocam.Her ne kadar değilmiş gibi dursa da..paran oldumu istediğin şeyi alıp yiyip giyebiliyosun, istediğin yere gidebiliyorsun. herşey maddiyata bakıyor bence.arkadaşlık dostluk iyi güzel bi yere kadar.bi de kız arkadaş oldu mu birazda paran olucak baba..bisürü zamazingo işte...
-
interneti bıraktınız hadi cozum buysa
napcaksınız banada önersenize
-
Soğuk bir kiş sabahı çok sayıda kirpi donmamak için hep birlikte ısınmak üzere bir araya toplanır. Ama kısa süre sonra oklarının birbirleri üzerindeki etkilerini görüp yeniden ayrılırlar. Isınma gereksinimi onları bir kez daha bir araya getirdiğinde okları yine kendilerine engel olur ve iki kötü arasında gidip gelirler, ta ki birbirlerine katlanabilecekleri uygun mesafeyi bulana kadar.
Bunun gibi, insanların hayatlarının boşluğundan ve tekdüzeliğinden kaynaklanan toplum gereksinimi onları bir araya getirir, ama nahoş ve tiksinti verici özellikleri onları bir kez daha birbirinden ayırır.
Fakat iç ısısı yeterince fazla olanlar sıkıntı ve kızgınlık yaratmamak veya hissetmemek için toplumdan kaçacaktır.
Arthur Schopenhauer
-
asosyaller,yalnızlar birleşip ortam yapsak ya ?
-
Özgürsün en azından kıymetını bıl. Askere gitmeden önce aynı senin gıbıydım ama Ah bı sıvıle cıkayım butun kızlar benım hah hah;) hayat devam edıyor mutlu ol. Neler var su hayatta bı dusun insanlara karsı soguma sıcak ol. En basıtı ben bu yorumu yaptım mutlu oldum ve yatıyorum safak 40 baska yok.
-
Ya cevren olcak yada paran sonra cevren olcak
