Destancraft(7/24-Düşlerinizin Serveri-Minecraft)
-
zaten bok götürüyodu server ı
-
Ya anarşi serverı açılsın bu minecraftı düzenli yapmak çok zaman alıyor 3 admin 5 admin yetmior.
Herkez istediğini dövsün yıksın vs bence. başkasının sandıkları da açabilelim. millet gömsün malını
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Ya anarşi serverı açılsın bu minecraftı düzenli yapmak çok zaman alıyor 3 admin 5 admin yetmior.
Herkez istediğini dövsün yıksın vs bence. başkasının sandıkları da açabilelim. millet gömsün malını
-----------------------------
Bilinen oyun mantığını istemekten doğal ne olabilir.değişik bir sunumla bununda sonu son olmuş. -
@HolyOne hacı bir anarşi server kursana demleniriz :F
Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 10:19'da GusFring tarafından düzenlendi. -
ulan bari 1 ay oynayaydım kapanışına yetiştik iyimi
-
aynı nickle giriş yapıcam
edit: vay bea
Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 13:00'da OttomanSlap tarafından düzenlendi. -

Lan bu bizim camii, şşşt alooo! :D
-
Caliber bunu yazdı:
-----------------------------
Lan bu bizim camii, şşşt alooo! :D
-----------------------------yapanlar aynıydı zaten hocam :D
Mesaj 19 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 15:02'da blackseaboy28 tarafından düzenlendi. -
Caliber bunu yazdı:
-----------------------------
Lan bu bizim camii, şşşt alooo! :D
-----------------------------ilkini oksijnele beraber yapmıştık bunu tek yaptım ama oldadı bu diğeri çok daha sağlamdı onun matematiğini flaan yapmıştık bunu world edit ile yaptım basit ve küçük oldu bu
-
Ya hevesimiz kursagımizda kaldı kapandi sw :/ holy eskideki gibi bi sw yapsana cok guzel zevkli gunlerdi. Herkes parasyla tarla alyodu. Hergun vs event yapyodun o gunler cok guzeldi
