Devlet Vatandaşı Böyle Fişledi
-
fişlenmek istihbaratın işidir bu çok normal.. istihbarat diyince bunun içinde polis-jandarma-sahil güvenlik te dahildir. buda bence normal.
normal olmayan biz 21.yy insanlarının herşeyden ürkmesi, fikirlerini kalabalık toplumlara karşı haykırmaktan çekinmesi. doğru bildiği bi inancının açık yüreklilikle açık açık arkasında duramaması,bundan gelecek sıkıntalara katlanmak istememesi, bencilliğinden dolayı toplu siyasi fikirlere aktif destek olmamasıdır.
ne hz.Muhammed, ne Atatürk... bizim kafamızda olsaydı ne islam olurdu ne cumhuriyet.
-
ShockMan bunu yazdıMuritcan bunu yazdı
emin olun bunları akp bilerek ortaya çıkarıyor fişlediklerini kendileri bilerek söylüyorlar ki orada olay çıksın polislerle çatışsınlar ve yeni cezaevleri açılsın diye(!) yandaş medya Diyarbakır'daki olayları yayınlamıyor ama bi zahmet gerçekleri görün artık hepsini akp yapıyor!
alttaki linkleri izleyin bi; ve kendinizi bir Kürt'in yerine koyun hatta babası bir numaralı örgüt üyesi olan bir çocuğu olarak düşünün ve aşağıdaki videoyu izlediğinizde kafanızdan neler geçeceğini düşünün?
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TOhSGUpbXYQ
http://www.gazeteciler.com/gundem/ahmet-altandan-erdogani-kizdiracak-yazi-58849h.html
evet arkadaşlar Sayın Ahmet Altan hocamızın söylediği gibi;
“sokaktaki insanlarla, eski tanıdıklarımla, AKP’li Kürtlerle. Herkesin yorumu aynı, benim gözlemim de aynı. Devlet bütün Kürtleri PKK’ya itiyor, bütün Kürtlerin PKK’lı olması için uğraşıyor. Devletin burada yaptığı her hareket Kürtleri biraz daha PKK’lılaştırıyor.”
demokrotaikleşiyoruz ayağına akp'yi sevmeyen herkesi içeri atacaklar! (herkesten kastım düşünen sorgulayan hesaplayan herkesi) yoksa namazınızı kılıp televizyonlardaki hiç bir gerçeği takmıyorsanız yada karı kız peşinde veya para peşindeyseniz emin ellerdesiniz hiçbişey olmaz size emin olun! Baknz; Diyarbakır Lice.. orası Türkiye'nin en en en zengin bölgesi denilebilir tabi bu para belli kişilerde ne yani devlet bilmiyor mu o adamların esrar yetiştirdiğini?Valla Türkiye Kocaman Bir Ceza Evine Dönüştü Kısmında Ve Diyarbakırda Olup Bitenlerin Bastırıldığı Konusunda Haklısın.. AKP Karıştırıyor Kısmında Bilemeyecem Atıp Tutmamak Lazım Ama Haklı Olabilitende Yok Değil...
Her Kesin Ama Her Kesin Zırt Yada Pırt Nedenlerden Dolayı İçerde Babası, Annesi, Kardeşi, Amcası, Dayısı Var.. Hemide Zırt Yada Pırt Kadar Önemsiz Mevzulardan Yatıyorlar..
edit; son parağrafı siliyorum kusura bakmayın sildiğim için ama konu gizli değil bi b.k kurşuna içeri alınmayalım ciddiyim korkak değilim sadece işimi garantiye alayım..
edit2: en iyisi hepsini silmek özür diliyorum sildiğim için hepsini.. hatta bu mesajım hepsi silinsin mümküniyatı varsa.. dolmuşum biraz da..
Muritcan tarafından 17/Kas/12 12:54 tarihinde düzenlenmiştir -
Muritcan bunu yazdıShockMan bunu yazdıMuritcan bunu yazdı
emin olun bunları akp bilerek ortaya çıkarıyor fişlediklerini kendileri bilerek söylüyorlar ki orada olay çıksın polislerle çatışsınlar ve yeni cezaevleri açılsın diye(!) yandaş medya Diyarbakır'daki olayları yayınlamıyor ama bi zahmet gerçekleri görün artık hepsini akp yapıyor!
alttaki linkleri izleyin bi; ve kendinizi bir Kürt'in yerine koyun hatta babası bir numaralı örgüt üyesi olan bir çocuğu olarak düşünün ve aşağıdaki videoyu izlediğinizde kafanızdan neler geçeceğini düşünün?
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TOhSGUpbXYQ
http://www.gazeteciler.com/gundem/ahmet-altandan-erdogani-kizdiracak-yazi-58849h.html
evet arkadaşlar Sayın Ahmet Altan hocamızın söylediği gibi;
“sokaktaki insanlarla, eski tanıdıklarımla, AKP’li Kürtlerle. Herkesin yorumu aynı, benim gözlemim de aynı. Devlet bütün Kürtleri PKK’ya itiyor, bütün Kürtlerin PKK’lı olması için uğraşıyor. Devletin burada yaptığı her hareket Kürtleri biraz daha PKK’lılaştırıyor.”
demokrotaikleşiyoruz ayağına akp'yi sevmeyen herkesi içeri atacaklar! (herkesten kastım düşünen sorgulayan hesaplayan herkesi) yoksa namazınızı kılıp televizyonlardaki hiç bir gerçeği takmıyorsanız yada karı kız peşinde veya para peşindeyseniz emin ellerdesiniz hiçbişey olmaz size emin olun! Baknz; Diyarbakır Lice.. orası Türkiye'nin en en en zengin bölgesi denilebilir tabi bu para belli kişilerde ne yani devlet bilmiyor mu o adamların esrar yetiştirdiğini?Valla Türkiye Kocaman Bir Ceza Evine Dönüştü Kısmında Ve Diyarbakırda Olup Bitenlerin Bastırıldığı Konusunda Haklısın.. AKP Karıştırıyor Kısmında Bilemeyecem Atıp Tutmamak Lazım Ama Haklı Olabilitende Yok Değil...
Her Kesin Ama Her Kesin Zırt Yada Pırt Nedenlerden Dolayı İçerde Babası, Annesi, Kardeşi, Amcası, Dayısı Var.. Hemide Zırt Yada Pırt Kadar Önemsiz Mevzulardan Yatıyorlar..
"Her Kesin Ama Her Kesin Zırt Yada Pırt Nedenlerden Dolayı İçerde Babası, Annesi, Kardeşi, Amcası, Dayısı Var.. Hemide Zırt Yada Pırt Kadar Önemsiz Mevzulardan Yatıyorlar.."
demişken aklıma geldi.. benim üniversitedeki ev arkadaşım 15 ay öncesine kadar aynı evdeydik.. bizim ortam yaklaşık bi 60 kişi vardık.. bu 60 kişiden 59'u Mardin Kızıltepe'liydik.. bizimkisi particilik siyasi falan değildi.. hepimiz Kızıltepe'den birbirimizi tanır yediğimiz içtiğimiz ayrı kalmaz hepimizin anne babası birbirini tanır hatta her yaz köyde orda şurda burda toplanır yemekler yaparız.. 59 demiştim ya 1 kişi kaldı.. o bir kişi ise ortamımıza nasıl girdiğini anlamadığımız Balıkesir'li, Türk ve Türklüğünden gurur duyan ve bizimde onun varlığıyla, adıyla, şerefiyle, hareketiyle gurur duyduğumuz bir dostumuzdu.. birgün geldi ve sinirlenmişti polisler gidip babasına demiş senin oğlun terörist sempatizanlarıyla dolaşıyor v.s... vay arkadaş dedik bu nasıl iştir?(bizim ortamın bir özelliği vardı 1siyaset 2karı kız yasaktı! dışarda istersen git pezevenklik yap ama ortamdayken yasaklamıştık çünkü bunları takacak kadar boş zamanımız yoktu) yav arkadaş dedi birgün olsun bırakın pkk konusunu apo ismi bile geçmedi, birgün olsun Kürt Türk ayrımı yapmadık yapmadınız bunlar neden böyle yapıyor? onu da sen kendin bul dedik.. sonra biz çocukla konuştuk takma s.ktir et memleketimizde çoook oluyor böyle şeyler.. kimsenin gazına gelme sen işine bak sen kendini biliyorsun ne de olsa dedik.. bu çocuk yavaş yavaş siyasi bilinci daha çok gelişti gelişti geliştii... biz yoktuk artık daha doğrusu ben yoktum çünkü en çok benle samimiydi sonra memleketine gitti... ben iş güç derken herşeyi herkesi unuttum.. vaktim olmuyor artık anca eve gelip dinleniyorum.. ve bugün sabah 7:30'da bir telefon geldi dostun arkadaşın tutuklanmış izmir'de Buca bilmem ne F tipi hapishanesine yollandı dediler! haklıdır davasında yada haksızdır bilmiyorum o onun kendi hayatının kararı.. ben çok konuştum çok uğraştım ama ailesine yapılan baskılar sonucu ailesininde ona yaptığı baskılar sonucu malesef bunlar oldu.. şundan eminim ki polisler babasına o kadar baskı yapmasaydı buna bağlı olarakta babasıda onu evlatlıktan ret etmeseydi bu duruma girmez şuanda mutlu mesut bir hayatı olacaktı!
edit; son parağrafı siliyorum kusura bakmayın sildiğim için ama konu gizli değil bi b.k kurşuna içeri alınmayalım ciddiyim korkak değilim sadece işimi garantiye alayım..
Doğru Bulduğum Düşünceler Yazmışsın, Parmakların Dert Görmesin, Ancak Yazılarını Paragraflara Bölseydin Güzel Olacaktı..
