Diferansiyel Sorusu Yardım Müritler
-
zigor bunu yazdıAndrei bunu yazdı
gecen seneki bilgilerim taze olsaydı cözebilirdim sanırım, o kadar zor durmuyor.
notlarıma bakayım diyecegim ama onları da attım muhtemelen.
dersi verdikten sonra formatladım kendimi, nasıl olsa bi sikime yaramayacak diye. cözen olmazsa da bugün otur calıs hocam, en kötü ihtimalle kontrol ettirirsin cözümlerini.
bak ben daha bu sene 1 kere bile girmedim termodinamige ama haftaya finalim var, su saatte deli sikmis gibi termo calısıyorum, keske diferansiyel olsaydı amk.
zor mu termodinamik ? 1 sene sonra ben de alacağım.
ben de 7-8 saattir, mühendisliğe giriş çalışıyorum, artık beynimin ısındığını hissetmeye başladım.
mühendisliğe girişte kafa ısındıysa sen termo 1 den ötesini göremessin kardeş.
Toplam Hit: 1350 Toplam Mesaj: 12
