Direksiyon Sınavına Girenler.
-
bende hayatımda hiç otobüs sürmemiştim zaten normal araçta hiç kullanmadım sayılır ama ne hikmetse geçtim :D direksiyondan
hala şaşkınım :D evin önündeki arabamızı süremiyorum
yaşasın oynadığım araba yarışları :D .....
-
hocalar yorumlar için teşekkürler.
kolyuğu kemeri felan istediğim gibi ayalarımda bu aynaları neye göre ayarlıyoruz bir hizası felan varmı arkadaki arabayı görecek şekilde felan mı ? tekerin az üstünemi :D
hiç kursa gitmedim a.q :D şimdi muzdaripim
-----------------------------Hacı ortadaki aynayı tam arkanı görecek şekilde ayarla, yani arkandaki camı ortala.
sağdaki aynaya dokunturmayabilirler yanındaki hoca kendisine göre ayarlayabilir.
soldaki aynaya gelince,
aynanın sağ tarafından arabanın yan tarafını biraz görecek şekilde teyete yakın ayarla, yani yanindan gecebilecek arabayı görecek şekilde ve yandaki şeridi görebileceğin şekilde ayarla. kısacası ayna böyle ayarlanır.
ama yok sınavda uğraşmayım mk dersen al iki ileri geri yap oynasın yerinden yeter :D adamlar ayarladığını zannedeceklerdirr.
tabi işi abartıp kendini görecek şekilde de yapma :D
hiç uğraşmayım dersen ortadaki aynayı ayarlamak kolaydır. ortala oradan bakarsın arkana
Bide kursa git ve ya bi arkadaşından rica et sana iki tur attırsın.
sanki bir trafik canavarı yetişiyor gibi içimde bir his var :D
-
abi sağları solları belli olmuyo ya bnm şoförlüğüm vardı ayna kemer koltuk sinyal vites arkaya bakmama dönüş hız hepsi tamam dı bi yanlışım yoktu70 verdi ib.eler sonuçta geçtim ama bi arkadaş var kız 95le geçmişti ondan dalga geçer hala benimle.. =)
ama aklıma gelen ilk şey kalkarken arabayı önce vitese al sonra el frenini indir ayrıntı ama aklında olsun =)
-
slm bende 12 şubat 2011 test sınavdan geçtim şimdi önümüzdeki 12 mart direksiyon sınavına giricem :)) istanbulda anadolu yakasında sahilde olucak bakalım sınav olcağımız yerde sürdüm yalnız bi sorun var u dönüşü olmayan yerden döndürtcekler oranın solundada biraz açık geniş bi yer var hoca direk dönme dedi oraya gir ordan dön dedi bakın resim atıyorum linkte tıklayın bi bakın resimde gösterdim nası dönmemiz gerektiğini aynı yerde gircekler varsa baksınlar böle dönmeyenlerden puan kırıyorlarmış...
işte resim:
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/183754_10150115904114588_744409587_6225969_6462812_n.jpg
