folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Direksiyon Sınavına Girenler.



Direksiyon Sınavına Girenler.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    bende hayatımda hiç otobüs sürmemiştim zaten normal araçta hiç kullanmadım sayılır ama ne hikmetse geçtim :D direksiyondan

    hala şaşkınım :D evin önündeki arabamızı süremiyorum

    yaşasın oynadığım araba yarışları :D .....


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FoKMaN
    FoKMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek


    hocalar yorumlar için teşekkürler. 

    kolyuğu kemeri felan istediğim gibi ayalarımda bu aynaları neye göre ayarlıyoruz bir hizası felan varmı arkadaki arabayı görecek şekilde felan mı ? tekerin az üstünemi :D 

    hiç kursa gitmedim a.q :D şimdi muzdaripim


    -----------------------------

     

    Hacı ortadaki aynayı tam arkanı görecek şekilde ayarla, yani arkandaki camı ortala.

    sağdaki aynaya dokunturmayabilirler yanındaki hoca kendisine göre ayarlayabilir.

     

    soldaki aynaya gelince,

    aynanın sağ tarafından arabanın yan tarafını biraz görecek şekilde teyete yakın ayarla, yani yanindan gecebilecek arabayı görecek şekilde ve yandaki şeridi görebileceğin şekilde ayarla. kısacası ayna böyle ayarlanır.

     

    ama yok sınavda uğraşmayım mk dersen al iki ileri geri yap oynasın yerinden yeter :D adamlar ayarladığını zannedeceklerdirr.

    tabi işi abartıp kendini görecek şekilde de yapma :D

     

    hiç uğraşmayım dersen ortadaki aynayı ayarlamak kolaydır. ortala oradan bakarsın arkana

     

    Bide kursa git ve ya bi arkadaşından rica et sana iki tur attırsın.

    sanki bir trafik canavarı yetişiyor gibi içimde bir his var :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    abi sağları solları belli olmuyo ya bnm şoförlüğüm vardı ayna kemer koltuk sinyal vites arkaya bakmama dönüş hız hepsi tamam dı bi yanlışım yoktu70 verdi ib.eler sonuçta geçtim ama bi arkadaş var kız 95le geçmişti ondan dalga geçer hala benimle.. =)

    ama aklıma gelen ilk şey kalkarken arabayı önce vitese al sonra el frenini indir ayrıntı ama aklında olsun =)


    Zugzwang
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kameramanjib
    kameramanjib's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek

    slm bende 12 şubat 2011 test sınavdan geçtim şimdi önümüzdeki 12 mart direksiyon sınavına giricem :)) istanbulda anadolu yakasında sahilde olucak bakalım sınav olcağımız yerde sürdüm yalnız bi sorun var u dönüşü olmayan yerden döndürtcekler oranın solundada biraz açık geniş bi yer var hoca direk dönme dedi oraya gir ordan dön dedi bakın resim atıyorum linkte tıklayın bi bakın resimde gösterdim nası dönmemiz gerektiğini aynı yerde gircekler varsa baksınlar böle dönmeyenlerden puan kırıyorlarmış...

     

    işte resim:

    http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/183754_10150115904114588_744409587_6225969_6462812_n.jpg


    BEN GÜZELİ BANLARIM
Toplam Hit: 5613 Toplam Mesaj: 25