folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Diş Beyazlatma Ustune Sual?



Diş Beyazlatma Ustune Sual?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    karbonat sür sürenler memnun
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi
    YaSaYaNHoRtLaK bunu yazdı:
    -----------------------------
    doktora git porselenn yaptır yada bırak sarı kalsın
    -----------------------------
    hıcbırsey kendı dısının yerını tutmaz :) sart ve bı acılıyetı olmadıgı surece vucudundakı dogallıgı bozanlara karsıyım acıl mudahale gerektırecek ve ufak yontemlerle hallolmayacak bısey olsa eyvallah sen ne kolay soyledın oyle porselen yaptır yada sarı kalsın dıye once dur hele...ülennnn benı aforızma bılem tutamaz nennnnnn saldırın dişlereeee :))

    mimi " yim ben ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freni_Bozug
    Freni_Bozug's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Dişi
    Ben fircalamasamda beyaz duruyo hey anneyy nekadar sansliyim(H)

    Abi cüküne takma, hayatini yasa!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSaYaNHoRtLaK
    YaSaYaNHoRtLaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Dişi

    ruhkanseri bunu yazdı:
    -----------------------------
    YaSaYaNHoRtLaK bunu yazdı:
    -----------------------------
    doktora git porselenn yaptır yada bırak sarı kalsın
    -----------------------------
    hıcbırsey kendı dısının yerını tutmaz :) sart ve bı acılıyetı olmadıgı surece vucudundakı dogallıgı bozanlara karsıyım acıl mudahale gerektırecek ve ufak yontemlerle hallolmayacak bısey olsa eyvallah sen ne kolay soyledın oyle porselen yaptır yada sarı kalsın dıye once dur hele...ülennnn benı aforızma bılem tutamaz nennnnnn saldırın dişlereeee :))
    -----------------------------

     

    yaa pratik olmak lazımm dimi ama:P nolcakk sanki sarı kalsa

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aforizma
    aforizma's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2005
    Erkek
    ruhkanseri bunu yazdı:
    -----------------------------

    ---------------------------
    pekı hocam dıste dıs tası falan yok sadece eskıye gore mesela gecen seneye gore daha sarı gorduk dısı gıttık doktara sorunu soledık yıne beyazlatma ıslemı uygulanabılır mı yanı toparlayayım her hasta ıcın uygulanabılır mı yoksa ılerı derece gercekden goruntu cırkınsemı? ben ne zaman sorsam kuzene bana ne beyazlatcam senın dısını daha cok dıs tabaka ıncelcek bırak boyle kalsın deyıp duruyo gozumu korkutuyo :) bole sefffaaff ıncı gıbı beyaz ıstıyorum :) yapmıyo aforızma valla bag gellımmı yanına :)
    -----------------------------
    eger renklenme ciddi boyutlarda degilse senin istegine kalmis.. zaten dis tasi yook sadece renklenme varsa ve seni rahatsiz ediyorsa ki bu da estetik problem olarak gorulur  o zaman basip bi parlatmayla halledilebilir. ama bunun adi polisaj oluyo.. esas problem teskil edebilecek mesele bleaching(ağartma) dir. ona dikkat etmek lazim..

    gel temizleyeyim ama alirim parani mike. :))

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi
    aforizma bunu yazdı:
    -----------------------------
    ruhkanseri bunu yazdı:
    -----------------------------

    ---------------------------
    pekı hocam dıste dıs tası falan yok sadece eskıye gore mesela gecen seneye gore daha sarı gorduk dısı gıttık doktara sorunu soledık yıne beyazlatma ıslemı uygulanabılır mı yanı toparlayayım her hasta ıcın uygulanabılır mı yoksa ılerı derece gercekden goruntu cırkınsemı? ben ne zaman sorsam kuzene bana ne beyazlatcam senın dısını daha cok dıs tabaka ıncelcek bırak boyle kalsın deyıp duruyo gozumu korkutuyo :) bole sefffaaff ıncı gıbı beyaz ıstıyorum :) yapmıyo aforızma valla bag gellımmı yanına :)
    -----------------------------
    eger renklenme ciddi boyutlarda degilse senin istegine kalmis.. zaten dis tasi yook sadece renklenme varsa ve seni rahatsiz ediyorsa ki bu da estetik problem olarak gorulur  o zaman basip bi parlatmayla halledilebilir. ama bunun adi polisaj oluyo.. esas problem teskil edebilecek mesele bleaching(ağartma) dir. ona dikkat etmek lazim..

    gel temizleyeyim ama alirim parani mike. :))


    -----------------------------
    yalnız bı sartım var ben gelıp sana dısım yaptırcam ama sen de dıslerını 5 dklıgına bana emanet etcen nihahaha bak gor elımden ne sanatlar cıkıyo nihahaha adanalımısın nan sen ıyı bende anteplıyım kanda ceker sımdı bıttın sen nihaahha ya bak ben dıyorum kı yaşayanhortlak varya hanı arkadasa ya porselen yaptır ya bırak sarı kalsın dıyen hemcınsım bence bız ona bı bakalım kızz  senın dıslerını yapak mı böcüm :)

    mimi " yim ben ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaL
    ZaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2006
    Erkek

    sensodyne diye bir diş macunu var. 1 Aydır kullanıyorum, 7 yaşımdan beri dış fırçalarım ama hiç bu kadar beyaz görmemiştim dişlerimi üstelik 1 paket günlük sigara içme ortalamam var çay kahve cabası.Sensodyne bütün eczanelerde bulunur tavsiye ederim ilk fırçalamada bile etkisini görürsün


    2 kelime yanyana gelirde güzel olmaz mı? Sen bunu göremiyorsan,ben sana gösterememki.Tıpkı şuan şurada yazılanlar gibi.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    19 yıl boyunca hiç fırçalamadım ama gel görki, bira açmaktan tut ceviz kırmaya kadar bi sürü işi zorlanmadan yapabiliolar. beyazlık ise git ayda bi temizlet dişlerini 25-30 ytl hemen hemen macun - su - fırça vs parası ile aynı paraya gelir.. hiç deilse. zamanını yemezsin her akşam sabah öğlen falan:)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serenat
    serenat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    dostum kesin cozum bulasik teli :))
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Pastalar var toz olan daha çok işe yarıyor


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
Toplam Hit: 6606 Toplam Mesaj: 33