Diş Beyazlatma Ustune Sual?
-
karbonat sür sürenler memnun
-
YaSaYaNHoRtLaK bunu yazdı:
-----------------------------
doktora git porselenn yaptır yada bırak sarı kalsın
-----------------------------
hıcbırsey kendı dısının yerını tutmaz :) sart ve bı acılıyetı olmadıgı surece vucudundakı dogallıgı bozanlara karsıyım acıl mudahale gerektırecek ve ufak yontemlerle hallolmayacak bısey olsa eyvallah sen ne kolay soyledın oyle porselen yaptır yada sarı kalsın dıye once dur hele...ülennnn benı aforızma bılem tutamaz nennnnnn saldırın dişlereeee :)) -
Ben fircalamasamda beyaz duruyo hey anneyy nekadar sansliyim(H)
-
ruhkanseri bunu yazdı:
-----------------------------
YaSaYaNHoRtLaK bunu yazdı:
-----------------------------
doktora git porselenn yaptır yada bırak sarı kalsın
-----------------------------
hıcbırsey kendı dısının yerını tutmaz :) sart ve bı acılıyetı olmadıgı surece vucudundakı dogallıgı bozanlara karsıyım acıl mudahale gerektırecek ve ufak yontemlerle hallolmayacak bısey olsa eyvallah sen ne kolay soyledın oyle porselen yaptır yada sarı kalsın dıye once dur hele...ülennnn benı aforızma bılem tutamaz nennnnnn saldırın dişlereeee :))
-----------------------------yaa pratik olmak lazımm dimi ama:P nolcakk sanki sarı kalsa
-
ruhkanseri bunu yazdı:
--------------------------------------------------------
pekı hocam dıste dıs tası falan yok sadece eskıye gore mesela gecen seneye gore daha sarı gorduk dısı gıttık doktara sorunu soledık yıne beyazlatma ıslemı uygulanabılır mı yanı toparlayayım her hasta ıcın uygulanabılır mı yoksa ılerı derece gercekden goruntu cırkınsemı? ben ne zaman sorsam kuzene bana ne beyazlatcam senın dısını daha cok dıs tabaka ıncelcek bırak boyle kalsın deyıp duruyo gozumu korkutuyo :) bole sefffaaff ıncı gıbı beyaz ıstıyorum :) yapmıyo aforızma valla bag gellımmı yanına :)
-----------------------------
eger renklenme ciddi boyutlarda degilse senin istegine kalmis.. zaten dis tasi yook sadece renklenme varsa ve seni rahatsiz ediyorsa ki bu da estetik problem olarak gorulur o zaman basip bi parlatmayla halledilebilir. ama bunun adi polisaj oluyo.. esas problem teskil edebilecek mesele bleaching(ağartma) dir. ona dikkat etmek lazim..gel temizleyeyim ama alirim parani mike. :))
-
aforizma bunu yazdı:
-----------------------------
ruhkanseri bunu yazdı:
--------------------------------------------------------
pekı hocam dıste dıs tası falan yok sadece eskıye gore mesela gecen seneye gore daha sarı gorduk dısı gıttık doktara sorunu soledık yıne beyazlatma ıslemı uygulanabılır mı yanı toparlayayım her hasta ıcın uygulanabılır mı yoksa ılerı derece gercekden goruntu cırkınsemı? ben ne zaman sorsam kuzene bana ne beyazlatcam senın dısını daha cok dıs tabaka ıncelcek bırak boyle kalsın deyıp duruyo gozumu korkutuyo :) bole sefffaaff ıncı gıbı beyaz ıstıyorum :) yapmıyo aforızma valla bag gellımmı yanına :)
-----------------------------
eger renklenme ciddi boyutlarda degilse senin istegine kalmis.. zaten dis tasi yook sadece renklenme varsa ve seni rahatsiz ediyorsa ki bu da estetik problem olarak gorulur o zaman basip bi parlatmayla halledilebilir. ama bunun adi polisaj oluyo.. esas problem teskil edebilecek mesele bleaching(ağartma) dir. ona dikkat etmek lazim..gel temizleyeyim ama alirim parani mike. :))
-----------------------------
yalnız bı sartım var ben gelıp sana dısım yaptırcam ama sen de dıslerını 5 dklıgına bana emanet etcen nihahaha bak gor elımden ne sanatlar cıkıyo nihahaha adanalımısın nan sen ıyı bende anteplıyım kanda ceker sımdı bıttın sen nihaahha ya bak ben dıyorum kı yaşayanhortlak varya hanı arkadasa ya porselen yaptır ya bırak sarı kalsın dıyen hemcınsım bence bız ona bı bakalım kızz senın dıslerını yapak mı böcüm :) -
sensodyne diye bir diş macunu var. 1 Aydır kullanıyorum, 7 yaşımdan beri dış fırçalarım ama hiç bu kadar beyaz görmemiştim dişlerimi üstelik 1 paket günlük sigara içme ortalamam var çay kahve cabası.Sensodyne bütün eczanelerde bulunur tavsiye ederim ilk fırçalamada bile etkisini görürsün
-
19 yıl boyunca hiç fırçalamadım ama gel görki, bira açmaktan tut ceviz kırmaya kadar bi sürü işi zorlanmadan yapabiliolar. beyazlık ise git ayda bi temizlet dişlerini 25-30 ytl hemen hemen macun - su - fırça vs parası ile aynı paraya gelir.. hiç deilse. zamanını yemezsin her akşam sabah öğlen falan:)
-
dostum kesin cozum bulasik teli :))
-
Pastalar var toz olan daha çok işe yarıyor
