folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Diş Macunu Sensodyne



Diş Macunu Sensodyne

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tatarramazan
    tatarramazan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2003
    Erkek

    Diş macunu konusu açılmışken , diş kamaşması rahatsızlığım var. Colgate Pro-Relief Sensitive kullanıyorum. Normalde reklamlara pek itibar edemiyorum; ama bu işe yarıyor. Sensodyne'in de var sanırım kamaşma için benzer bir ürünü onu kullanmadım.


    Bu niymiş la?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neminomin
    neminomin's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Dişi
    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    neminomin bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben de kullanıyorum beyazlık konusundada etkisi var şu köpüklü yeni çıkanlar var ya onların beyazlatıcı olanını kullanıyorum.en azından çok kahve çay falan içiyosan leke oluşumunu engelliyo
    -----------------------------

    Tam adı ne onun? Çayı fazla içiyorum evet... Arada birde sigara götürüyorum...


    -----------------------------
    Sensodyne Iso Active Whitening Jel

    Kurduğumuz tüm hayallere rağmen değişmeyen dünyanın şerefine...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    sensodyne iyidir, ama theramedi de tavsiye ederim, dene bağımlısı olursun


    All is well
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    kırmızı renkli olanını al. ben şu anda kullanıyorum ama çok az sürmen gerekiyo.. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    kırmızı renkli olanını al. ben şu anda kullanıyorum ama çok az sürmen gerekiyo.. 


    -----------------------------

    Neden?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Bu sensodyne ağız içinde yara , dudak kenarlarında uçuk çıkarıyomuş. Fazla dolgunun üzerini fırçalayıncada dolguyu düşürüyomuş hocam benden demesi .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    kırmızı renkli olanını al. ben şu anda kullanıyorum ama çok az sürmen gerekiyo.. 


    -----------------------------

     

    Neden?


    -----------------------------

    diğer macunlara göre öyle gerekiyo içerisinde fazla olan şey nedir bilmem ama iki toplu iğnenin topu kadar sürünce acayip etki gösteriyo diğerleri gşibi çok sürmeye gerek yok.. zaten pahalı fiyatı :|

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    bu diş beyazlatıcıları hakkında ne düşünüyorsunuz. bende bir tane var cosmedical galiba markası çamur gibi bir şey. işe yarar mı ki?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    sensodyne'de ana amaç soğuk-sıcak diş hassasiyetini önlemektir.


    enjoy i'm vaccinated
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    sürekli sigara colan nescafe içen biriiym...dişlerde arada sırada cürüme dışında hiç problem yoktu

    dişlerim süper beyazdı ki günde 1 kere fırcalarım..işte neyse dolgu için doktora gittim dişlerin cok beyaz dedi florur eksikliği fln vr yaptı sensodyne kullan dedi 3 ay kullandım dişlerin ağzına sıctı şimdi mine tabakası kayması var ve üstlerde sarartı oluştu..

    bana sorarsan alma derim hem hayvan gibi pahalı


    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
Toplam Hit: 8774 Toplam Mesaj: 52