Diş Macunu Sensodyne
-
Diş macunu konusu açılmışken , diş kamaşması rahatsızlığım var. Colgate Pro-Relief Sensitive kullanıyorum. Normalde reklamlara pek itibar edemiyorum; ama bu işe yarıyor. Sensodyne'in de var sanırım kamaşma için benzer bir ürünü onu kullanmadım.
-
Pikacu bunu yazdı:
-----------------------------neminomin bunu yazdı:
-----------------------------
ben de kullanıyorum beyazlık konusundada etkisi var şu köpüklü yeni çıkanlar var ya onların beyazlatıcı olanını kullanıyorum.en azından çok kahve çay falan içiyosan leke oluşumunu engelliyo
-----------------------------Tam adı ne onun? Çayı fazla içiyorum evet... Arada birde sigara götürüyorum...
-----------------------------
Sensodyne Iso Active Whitening Jel -
sensodyne iyidir, ama theramedi de tavsiye ederim, dene bağımlısı olursun

-
kırmızı renkli olanını al. ben şu anda kullanıyorum ama çok az sürmen gerekiyo..
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
kırmızı renkli olanını al. ben şu anda kullanıyorum ama çok az sürmen gerekiyo..
-----------------------------Neden?
-
Bu sensodyne ağız içinde yara , dudak kenarlarında uçuk çıkarıyomuş. Fazla dolgunun üzerini fırçalayıncada dolguyu düşürüyomuş hocam benden demesi .
-
Pikacu bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
kırmızı renkli olanını al. ben şu anda kullanıyorum ama çok az sürmen gerekiyo..
-----------------------------Neden?
-----------------------------diğer macunlara göre öyle gerekiyo içerisinde fazla olan şey nedir bilmem ama iki toplu iğnenin topu kadar sürünce acayip etki gösteriyo diğerleri gşibi çok sürmeye gerek yok.. zaten pahalı fiyatı :|
-
bu diş beyazlatıcıları hakkında ne düşünüyorsunuz. bende bir tane var cosmedical galiba markası çamur gibi bir şey. işe yarar mı ki?
-
sensodyne'de ana amaç soğuk-sıcak diş hassasiyetini önlemektir.
-
sürekli sigara colan nescafe içen biriiym...dişlerde arada sırada cürüme dışında hiç problem yoktu
dişlerim süper beyazdı ki günde 1 kere fırcalarım..işte neyse dolgu için doktora gittim dişlerin cok beyaz dedi florur eksikliği fln vr yaptı sensodyne kullan dedi 3 ay kullandım dişlerin ağzına sıctı şimdi mine tabakası kayması var ve üstlerde sarartı oluştu..
bana sorarsan alma derim hem hayvan gibi pahalı
