Diş Tedavisi
-
Belli bir yaştan sonra düzelmesi daha zor oluyor tavsiyem yakın zamanda git bir görün
-
Önerileriniz için teşekkür ederim.Dişlerimi ayrık olması anne tarafımdan gelen genetik bir olay.Babam ve ailesinde öyle bir sorun yok.Kardeşim diş çektirmek için gittiğinde (aynı sorun kardeşimde de var) doktor önden 2 diş eksik demiş.
En öndeki 2 diş normal, yanlarnda birer diş boşluğu var.
Yakışıklısın az çok bi ortamın var ama dişlerin yüzünden konuşurken bile çekinme durumu o kadar berbat ki...Bunu ancak yaşayan bilir yaşamayansa kafana takma diyerek tesellide bulunur ama takılmayacak gibi birşey kesinlikle değil.
Devlet hastanelernin bakacağına ihtimal vermiyorum.Artık hayırlısı diyelim. -
by_medcezir bucidden utanılacak bişey değil. benim de eskiden çekilmiş bi tane gülümseyen fotoğrafım yok. bi flaş patladımı ağzımdan ışık saçılıyodu. seni anlıyorum ama gerçekten bu çekinmene sepeb olacak bişey değil. hem seni bunu yüzünden kimse dışlayacak değil ki. öyle bişey olacaksa bu o adamın karaktersizliğidir. devlet hastanelerinde cidden çok sıra oluyo özele bikaç doktora
başvur fiyatlara ödeme koşullarına bi bak.
mugato 20lik diş 20 yaşında çıkacak diye bişey yok. bazısında 40 yaşında çıkyı bazısında hiç çıkmıyo bile. bildiğim kadarıyla çıkarken epey de sancı yapıyo. bu 20lik dişler çıkınca diğerlerini ittiriyo bu da dişlerin şeklini dozuyo. tel kullanan neredeyse herkesinkini alıyolar zaten. -
evet medceir cok doru yasayan bilir benimde dişler iyi deil onden :S yaa düzelticem hepsini v de gösteriyolar adam ın dişi lagım cukuru gibiyken bembeyaz ve harika oluyo acaba öle bi ameliyat kaca mal olur :S
-
Dostlarım bu sıkıntım hala devam ediyor.İki yerden fiyat aldım.
teller için 3000 ytl + 2 adet implant (2000 usd) 5.000 ytl :S ve 1 yıl tedavi süresi.
a.q sosyal ortamlardan uzaklaşır oldum iyice.muzip birisiydim eskiden şimdi gülme ihtimalim olan cümleler kurmamaya çalışıyorum ve psikolojim giderek bozuluyor.Alllah'ım sen yardım et. :( :(
Toplam Hit: 2058 Toplam Mesaj: 16
