Dizi Tavsiyesi
-
çizelimde başlıycam inzivaya çekilip izlemeye
HoLYSeRo tarafından 26/Ara/13 20:48 tarihinde düzenlenmiştir -
Hoca Breaking Bad diyeceğim fakat sen aksiyon da istiyorsun o zaman kesinlikle izlemediysen Prison Break. Fakat 4. sezonu bok gibi :D
Breaking Bad ise çıtayı her zaman yükseltiyor yani ilerledikçe daha iyi sarıyor.
-
DevilRullz bunu yazdı
Hoca Breaking Bad diyeceğim fakat sen aksiyon da istiyorsun o zaman kesinlikle izlemediysen Prison Break. Fakat 4. sezonu bok gibi :D
Breaking Bad ise çıtayı her zaman yükseltiyor yani ilerledikçe daha iyi sarıyor.
Prison Break'in tadı damağımda kaldı süper diziydi.Hele ki ilk 3 sezon.Sonradan ellerindeki senaryo bitince saçmalamaya başladılar. -
siz hep bilinen diziler önermişsiniz, teşekkürler yine de. ben size öneriyim maden buldum sağlam bir şey :) the blacklist
-
Bi de dizimag alternatifi yazın da tam olsun.. :)
-
darkroques61 bunu yazdı
Bi de dizimag alternatifi yazın da tam olsun.. :)
yandex'in video arama kısmını tavsiye ederim tüm diziler var. -
Masters of Sex
1960larda kadın orgazmını tam anlamıyla insanlara öğretmeye kendini adamıs dr masters ın hayatından esinlenme dizi :)
-
10 bölümlük "real human" ingilizcesi olan bir dizi var bilim kurgu isteyenlere tavsiye ederim.
-
Çizik
