folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Dizüstü Almama Yardım Edebilecek Müridler?



Dizüstü Almama Yardım Edebilecek Müridler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------

    kusra bakmayın final haftası nedeniyle kapandım yurda... valla 2. dönem gerekeceği için (kodumun ünide labratuar yok bizim fakültede...) o yüzden almam lazım yoksa biriktiririm, arkadaşın pcyi kullanıyorum genel amaçlarla zaten... 

     

    neysecime, http://www.vatanbilgisayar.com/acer-as5745g-7744g50mnks-as5745g-core-i7-740qm-1.73ghz-4gb-500gb-dvdrw-15.6-2048mb-gt420m-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=48231 şu aleti gördüm ama bakacağım işte eğer para çıkarsa alırım.. bi annemi arayayım da son durum ne öğreneyim bari :D


    -----------------------------

    Dostum acer ALMA! Bizim türkler aynı özelliklere daha ucuz olan bir marka olduğu için acer'a atlıyo hemen.Alma,alma,alma.Bu laflarıma rağmen gidip alacaksın biliyorum.Pişman olduğunda bu konuya yaz sadece onu istiyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    haci gittigidiyorda sifir ve garantili laptoplar var. 1800e bi tane gormustum. Harika biseydi. Param olsa onu alirdim.. :) bi bak istersen oraya da.

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlife
    warlife's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    cad-cam de ekran kartı iyi olsa yeter ama ucmaya da gerek yok sen daha cok oyun icin alyon sanursam


    diyalektik için kesin, mutlak hiç bir şey yoktur..Her şeyin bir geçmişi vardir ve bir geleceği olacaktır. Her şey bir kez bulunduğu yerde her zaman icin kesin olarak bulunmaz, ve o bugünki o,kesin ve son değildir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    o kadar anlamam ama su cok hosuma gitmişti

     

    http://www.vatanbilgisayar.com/packard-bell-lm98-jo-200tk-lm98-core-i5-480m-2.66ghz-6-gb-ddr3-500gb-17.3-dvdrw-1024mb-hd5650-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=51794

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

     

    Dostum acer ALMA! Bizim türkler aynı özelliklere daha ucuz olan bir marka olduğu için acer'a atlıyo hemen.Alma,alma,alma.Bu laflarıma rağmen gidip alacaksın biliyorum.Pişman olduğunda bu konuya yaz sadece onu istiyorum.

     

     

    bu konuyu açmamın sebebi zaten deneyim ve bilginize danışmak, casper ve acer alınmacaklar listesine giriyor o zaman :)

     

    evet cad/cam çok kasmıyor ama ne kadar iyi pc olursa o kadar iyi olur.. ve evet aynı zamanda güncel oyunları da oynayabileceğim bi pc istiyorum... yani bir kaç yıldan fazla götürecek en azından... dakka başı değiştirmeme amacındayım..


    Çok sıkılıyom
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cracker
    cracker's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------

    kusra bakmayın final haftası nedeniyle kapandım yurda... valla 2. dönem gerekeceği için (kodumun ünide labratuar yok bizim fakültede...) o yüzden almam lazım yoksa biriktiririm, arkadaşın pcyi kullanıyorum genel amaçlarla zaten...

    neysecime, http://www.vatanbilgisayar.com/acer-as5745g-7744g50mnks-as5745g-core-i7-740qm-1.73ghz-4gb-500gb-dvdrw-15.6-2048mb-gt420m-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=48231 şu aleti gördüm ama bakacağım işte eğer para çıkarsa alırım.. bi annemi arayayım da son durum ne öğreneyim bari :D


    -----------------------------

    1800 liraya bunu alacağına. aynı özellikleri olupta  ekran kartı biraz düşük olan 1500 liraya bunu al.

    http://www.vatanbilgisayar.com/casper-cn-vti740a-core-i7-740qm--1.73ghz-6gb-ddr3-640gb-15.6-dvdrw-1024mb-gt335m-1.3cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=47572


    Sana Verilecek En İyi Ceza Kısasa Kısastır, Şiddetli Bir Ceza Şehvete Esir Olanı Gaflet Uykusundan Uyandırır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    casper ve acer almıyorum dostum, casperın buradaki bayisi çok uyuz müşterileriyle ilgilenmekten aciz tamir işlemi için hayatta gidemem.. artı birsürü alette ısınma vs. problemi varmış diye biliyorum ben...


    Çok sıkılıyom
Toplam Hit: 4109 Toplam Mesaj: 28