Dizüstü Almama Yardım Edebilecek Müridler?
-
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------
kusra bakmayın final haftası nedeniyle kapandım yurda... valla 2. dönem gerekeceği için (kodumun ünide labratuar yok bizim fakültede...) o yüzden almam lazım yoksa biriktiririm, arkadaşın pcyi kullanıyorum genel amaçlarla zaten...
neysecime, http://www.vatanbilgisayar.com/acer-as5745g-7744g50mnks-as5745g-core-i7-740qm-1.73ghz-4gb-500gb-dvdrw-15.6-2048mb-gt420m-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=48231 şu aleti gördüm ama bakacağım işte eğer para çıkarsa alırım.. bi annemi arayayım da son durum ne öğreneyim bari :D
-----------------------------Dostum acer ALMA! Bizim türkler aynı özelliklere daha ucuz olan bir marka olduğu için acer'a atlıyo hemen.Alma,alma,alma.Bu laflarıma rağmen gidip alacaksın biliyorum.Pişman olduğunda bu konuya yaz sadece onu istiyorum.
-
haci gittigidiyorda sifir ve garantili laptoplar var. 1800e bi tane gormustum. Harika biseydi. Param olsa onu alirdim.. :) bi bak istersen oraya da.
-
cad-cam de ekran kartı iyi olsa yeter ama ucmaya da gerek yok sen daha cok oyun icin alyon sanursam
-
o kadar anlamam ama su cok hosuma gitmişti
http://www.vatanbilgisayar.com/packard-bell-lm98-jo-200tk-lm98-core-i5-480m-2.66ghz-6-gb-ddr3-500gb-17.3-dvdrw-1024mb-hd5650-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=51794
-
Dostum acer ALMA! Bizim türkler aynı özelliklere daha ucuz olan bir marka olduğu için acer'a atlıyo hemen.Alma,alma,alma.Bu laflarıma rağmen gidip alacaksın biliyorum.Pişman olduğunda bu konuya yaz sadece onu istiyorum.
bu konuyu açmamın sebebi zaten deneyim ve bilginize danışmak, casper ve acer alınmacaklar listesine giriyor o zaman :)
evet cad/cam çok kasmıyor ama ne kadar iyi pc olursa o kadar iyi olur.. ve evet aynı zamanda güncel oyunları da oynayabileceğim bi pc istiyorum... yani bir kaç yıldan fazla götürecek en azından... dakka başı değiştirmeme amacındayım..
-
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------
kusra bakmayın final haftası nedeniyle kapandım yurda... valla 2. dönem gerekeceği için (kodumun ünide labratuar yok bizim fakültede...) o yüzden almam lazım yoksa biriktiririm, arkadaşın pcyi kullanıyorum genel amaçlarla zaten...
neysecime, http://www.vatanbilgisayar.com/acer-as5745g-7744g50mnks-as5745g-core-i7-740qm-1.73ghz-4gb-500gb-dvdrw-15.6-2048mb-gt420m-cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=48231 şu aleti gördüm ama bakacağım işte eğer para çıkarsa alırım.. bi annemi arayayım da son durum ne öğreneyim bari :D
-----------------------------1800 liraya bunu alacağına. aynı özellikleri olupta ekran kartı biraz düşük olan 1500 liraya bunu al.
http://www.vatanbilgisayar.com/casper-cn-vti740a-core-i7-740qm--1.73ghz-6gb-ddr3-640gb-15.6-dvdrw-1024mb-gt335m-1.3cam-bt-w7pre/productdetails.aspx?I_ID=47572
-
casper ve acer almıyorum dostum, casperın buradaki bayisi çok uyuz müşterileriyle ilgilenmekten aciz tamir işlemi için hayatta gidemem.. artı birsürü alette ısınma vs. problemi varmış diye biliyorum ben...
