

Dizüstü Bilgisayar Alıcam,Bir Kaç Sorum Var
-
HAKMAN bunu yazdı
Az daha zorlayabilirsen bu sana uygun olur fikir senin :)
http://www.pcdepo.com/msi-ge60-0nc-037tr-notebook-urun7932.html
evet bu epey guzelmiş :) o mause ile çantasınıda veriyolarmıki yanında ?
-
erebos bunu yazdıHAKMAN bunu yazdı
Az daha zorlayabilirsen bu sana uygun olur fikir senin :)
http://www.pcdepo.com/msi-ge60-0nc-037tr-notebook-urun7932.html
evet bu epey guzelmiş :) o mause ile çantasınıda veriyolarmıki yanında ?
MSI o gördüklerini her cihazında ortalama hediye eder ve bunda da ediyor.. MSI iyidir
-
200 tl fark yaratan ne ?
http://www.pcdepo.com/msi-ge60-0nc-037tr-notebook-urun7932.html
http://www.pcdepo.com/msi-ge60-0nc-038xtr-notebook-urun8118.html
ve hangisi daha iyi ?
-
edit : başka konunun mesajını yazdım
Pahalı olanda hoparlör olarak SRS Premium SoundTM 2 Speakers 2W mevcuttur ayrıca kart okuyucu seçeneği bu modelde daha fazla
HAKMAN tarafından 12/Eyl/12 17:39 tarihinde düzenlenmiştir -
ozaman ucuz olan kafi :) sıf ses için 200 tl cok :)
-
O paraya güzel bir Sony Vaio alınabilir ve saç baş yolmadan adam gibi kullanılabilir.
-
Macbook al hacı daha iyi veya moonstar pclere bak 10 sene pc almazsın en azından bunlar en fazla 2-3 yıl dayanacak sana .
-
trampfd bunu yazdı
O paraya güzel bir Sony Vaio alınabilir ve saç baş yolmadan adam gibi kullanılabilir.
arkadasta demiştide sony dede i7 dedimi zaten direk 2500 tl oluyo sony biraz Apple gibi güzel dir bilemem pek anlamam ama birazda marka satıyomuş gibi mesele 2800 luk bi bilgisayar var arkadaşın gösterdigi ondan cook daha iyi Sony de iyi ama parasını verirsen :)
-
By_AnymosRE bunu yazdı
Macbook al hacı daha iyi veya moonstar pclere bak 10 sene pc almazsın en azından bunlar en fazla 2-3 yıl dayanacak sana .
iyi diyon hos diyonda adama Mac ler nekadar diye sorunca bile adam parayla soylıyecekmiş gibi geliyo cok pahalı benim işime yarayacak kadar olanları :)
-
sakın leptop alma klavyesi bozulunca bi işe yaramıyor benimki leptop klavyesi bozuk zar zor yazıyorum değiştircem klavyesini