folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Dizüstü Bilgisayar Alıcam,Bir Kaç Sorum Var



Dizüstü Bilgisayar Alıcam,Bir Kaç Sorum Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek
    HAKMAN bunu yazdı

    Az daha zorlayabilirsen bu sana uygun olur fikir senin :)

    http://www.pcdepo.com/msi-ge60-0nc-037tr-notebook-urun7932.html

    evet bu epey guzelmiş :) o mause ile çantasınıda veriyolarmıki yanında ?


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAKMAN
    HAKMAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek
    erebos bunu yazdı
    HAKMAN bunu yazdı

    Az daha zorlayabilirsen bu sana uygun olur fikir senin :)

    http://www.pcdepo.com/msi-ge60-0nc-037tr-notebook-urun7932.html

    evet bu epey guzelmiş :) o mause ile çantasınıda veriyolarmıki yanında ?

    MSI o gördüklerini her cihazında ortalama hediye eder ve bunda da ediyor.. MSI iyidir 

     


    Ben Mevlana değilim.. Adam ol öyle gel..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    200 tl fark yaratan ne ?

     

    http://www.pcdepo.com/msi-ge60-0nc-037tr-notebook-urun7932.html

     

    http://www.pcdepo.com/msi-ge60-0nc-038xtr-notebook-urun8118.html

     

    ve hangisi daha iyi ?


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAKMAN
    HAKMAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    edit : başka konunun mesajını yazdım

    Pahalı olanda hoparlör olarak SRS Premium SoundTM 2 Speakers 2W mevcuttur ayrıca kart okuyucu seçeneği bu modelde daha fazla

    HAKMAN tarafından 12/Eyl/12 17:39 tarihinde düzenlenmiştir

    Ben Mevlana değilim.. Adam ol öyle gel..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    ozaman ucuz olan kafi  :) sıf ses için 200 tl cok :)

     


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    O paraya güzel bir Sony Vaio alınabilir ve saç baş yolmadan adam gibi kullanılabilir.


    Ehl-i Byte
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_AnymosRE
    By_AnymosRE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    Macbook al hacı daha iyi veya moonstar pclere bak 10 sene pc almazsın en azından bunlar en fazla 2-3 yıl dayanacak sana .


    Yapmacık olup seviLmektense, kendim oLup nefret ediLmeyi tercih ederim...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek
    trampfd bunu yazdı

    O paraya güzel bir Sony Vaio alınabilir ve saç baş yolmadan adam gibi kullanılabilir.

    arkadasta demiştide  sony dede i7 dedimi zaten direk 2500 tl oluyo  sony biraz  Apple gibi  güzel dir bilemem pek anlamam ama birazda marka satıyomuş gibi   mesele 2800 luk bi bilgisayar var  arkadaşın gösterdigi ondan cook  daha iyi Sony de iyi ama parasını verirsen :)


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek
    By_AnymosRE bunu yazdı

    Macbook al hacı daha iyi veya moonstar pclere bak 10 sene pc almazsın en azından bunlar en fazla 2-3 yıl dayanacak sana .

    iyi diyon hos diyonda adama Mac ler nekadar diye sorunca bile adam parayla soylıyecekmiş gibi geliyo  cok pahalı  benim işime yarayacak kadar olanları :)


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flybatwin
    flybatwin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    sakın leptop alma klavyesi bozulunca bi işe yaramıyor benimki leptop klavyesi bozuk zar zor yazıyorum değiştircem klavyesini


    www.tekno50.com
Toplam Hit: 3245 Toplam Mesaj: 25