

Dizüstü Bilgisayar Alıcam,Bir Kaç Sorum Var
-
lenovo al rahat et
-
hocam y580 lenovo al sağlam bir makina dikkat et i7+ssd olanı al
-
erebos bunu yazdıBy_AnymosRE bunu yazdı
Macbook al hacı daha iyi veya moonstar pclere bak 10 sene pc almazsın en azından bunlar en fazla 2-3 yıl dayanacak sana .
iyi diyon hos diyonda adama Mac ler nekadar diye sorunca bile adam parayla soylıyecekmiş gibi geliyo cok pahalı benim işime yarayacak kadar olanları :)
Doğru bu konuda haklısın ama ileri dönük düşünüyorum dersen biraz paraya kıymanı tercih ederim.
Eğer eli yüzü düzgün bir makina istiyorum diyosan Hp Pavilion serisine bakabilirsin. Eski sürümleri biraz sorunluydu fabrika çıkısı ama yeni sürümlerinde bir problem yok :)
-
HAKMAN bunu yazdı
edit : başka konunun mesajını yazdım
Pahalı olanda hoparlör olarak SRS Premium SoundTM 2 Speakers 2W mevcuttur ayrıca kart okuyucu seçeneği bu modelde daha fazla
Ek olarak ;
Birinde w7pre var, diğeri free dos.