folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Doğu Türkistan Sorunu.



Doğu Türkistan Sorunu.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    hocalar; yurdun cevresi akbabalar ile cevrili, sinir komsularimiza bakin hepsi tehdit , tehlike.. gotumuzu toplayamadik ki basimizi kaldirip dogu turkistana bakalim..


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    Lotus bunu yazdı

    varsa 39 kişi daha ben baskına gitmeye hazırım , bizim halkımızda birşey var evet ölen insanlara ağlıyorlar boyunlarına değişik el işaretlerinin atkısını takıp destek veriyorlar falan güzel birşey tabi bu, ezildiğine inandığın birileri varsa destek olacaksın lakin bizimkilerin birilerine destek olması için hükümetin çıkıp duygusal şekilde bizim müslüman kardeşlerimizi öldürüyorlar demesi gerekiyor, hükümetin bunu söylemesi içinde çıkarı olması gerekiyor ne yazıkki

    -38

     


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    EnableTurk bunu yazdı
    Lotus bunu yazdı

    varsa 39 kişi daha ben baskına gitmeye hazırım , bizim halkımızda birşey var evet ölen insanlara ağlıyorlar boyunlarına değişik el işaretlerinin atkısını takıp destek veriyorlar falan güzel birşey tabi bu, ezildiğine inandığın birileri varsa destek olacaksın lakin bizimkilerin birilerine destek olması için hükümetin çıkıp duygusal şekilde bizim müslüman kardeşlerimizi öldürüyorlar demesi gerekiyor, hükümetin bunu söylemesi içinde çıkarı olması gerekiyor ne yazıkki

    -38

     

    -37

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek
    The_Cure bunu yazdı
    EnableTurk bunu yazdı
    Lotus bunu yazdı

    varsa 39 kişi daha ben baskına gitmeye hazırım , bizim halkımızda birşey var evet ölen insanlara ağlıyorlar boyunlarına değişik el işaretlerinin atkısını takıp destek veriyorlar falan güzel birşey tabi bu, ezildiğine inandığın birileri varsa destek olacaksın lakin bizimkilerin birilerine destek olması için hükümetin çıkıp duygusal şekilde bizim müslüman kardeşlerimizi öldürüyorlar demesi gerekiyor, hükümetin bunu söylemesi içinde çıkarı olması gerekiyor ne yazıkki

    -38

     

    -37

    nereye baskın yapcaksınız ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    HolyZat bunu yazdı
     

    nereye baskın yapcaksınız ?

    "2 yahudi bir araya geldi mi şirket kurarlar, 2 türk bir araya geldi mi devlet kurarlar" hesabı ne boş işlerle uğraşıyonuz hacım yahu :)

    her konuda belli başlı kavramlarınız var " Türklük, iktidar karşıtlığı, sosyal mesajlar,insanlık,koyun,%50"

    yıllardır bir arpa boyu yol katedemediniz şimdi de bi cacık olacağını sanmam...

    Bu laflarınızı da şimdiki hükümete partilere soakktaki vatandaşa değil de 1990larda 1980lerdeki hükümetlere söyleyin. Daha önceki dönemdekilere söyleyin neden  Türki Cumhuriyetlere sırt çevrilip Batıya yönelinmiş ?? Ha pardon o zamanlar yoktunuz nerden bilecektiniz dimi?

    bu söylevleri yapanların büyük bir çoğunluğu (hepsi demiyorum) 20 yaş civarı. Kimsenin dikkatini çekmedi mi mk bu :D kandırılabilecek yönlendirilebilecek en uygun yaş aralığı :)

    size hayırlı vatan kurtarmalar

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    HolyZat bunu yazdı
     

    nereye baskın yapcaksınız ?

    "2 yahudi bir araya geldi mi şirket kurarlar, 2 türk bir araya geldi mi devlet kurarlar" hesabı ne boş işlerle uğraşıyonuz hacım yahu :)

    her konuda belli başlı kavramlarınız var " Türklük, iktidar karşıtlığı, sosyal mesajlar,insanlık,koyun,%50"

    yıllardır bir arpa boyu yol katedemediniz şimdi de bi cacık olacağını sanmam...

    Bu laflarınızı da şimdiki hükümete partilere soakktaki vatandaşa değil de 1990larda 1980lerdeki hükümetlere söyleyin. Daha önceki dönemdekilere söyleyin neden  Türki Cumhuriyetlere sırt çevrilip Batıya yönelinmiş ?? Ha pardon o zamanlar yoktunuz nerden bilecektiniz dimi?

    bu söylevleri yapanların büyük bir çoğunluğu (hepsi demiyorum) 20 yaş civarı. Kimsenin dikkatini çekmedi mi mk bu :D kandırılabilecek yönlendirilebilecek en uygun yaş aralığı :)

    size hayırlı vatan kurtarmalar

    Senin mantığın şu öncekilerde yedi şimdilerde yesin ne olacak mantığı.

    Sana diyecek söz yok 

    Öncekiler geçmişte kaldı artık geleceğe ne yapacağımıza bakmamız lazım sen 90 lar 80 ler diyosun haa

    doğru biz 20 li yaşlardayız kandırıldık 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ProBilisim
    ProBilisim's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2013
    Erkek

    Etkili kısa bir anekdot:

    Esrarengiz Abd'li

    New York’ta küçük bir çocuğu azgın bir köpeğin dişlerinden kurtaran ve hayvanı boğan iri yarı delikanlının yanına koşan muhabir sorar:
    - "Kahraman Amerikalı, çocuğun hayatını kurtardı!" diye yazabilir miyim?


    - "Ben Amerikalı değil, Afganistanlıyım..." demiş adam.


    Ertesi gün gazetede bir manşet:

    "Köktendinci Müslüman, Central Park’ta bir köpeği boğdu!
    FBI, olayın El Kaide bağlantısını araştırıyor."


    Eğer dikkatli olmazsanız, medya sizin mazlumlardan nefret etmenizi,
    zâlimleri ise sevmenizi sağlar.

    -Malcolm X

     

    Doğu Türkistan,Çeçenistan,Afganistan,Filistin olaylarına nekadarda benziyor değilmi...

    ProBilisim tarafından 16/Kas/13 13:54 tarihinde düzenlenmiştir

    Sana Herşeyi uzun uzun anlatabilirim ama senin yerine anlayamam.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    joe_black bunu yazdı
    HolyZat bunu yazdı
     

    nereye baskın yapcaksınız ?

    "2 yahudi bir araya geldi mi şirket kurarlar, 2 türk bir araya geldi mi devlet kurarlar" hesabı ne boş işlerle uğraşıyonuz hacım yahu :)

    her konuda belli başlı kavramlarınız var " Türklük, iktidar karşıtlığı, sosyal mesajlar,insanlık,koyun,%50"

    yıllardır bir arpa boyu yol katedemediniz şimdi de bi cacık olacağını sanmam...

    Bu laflarınızı da şimdiki hükümete partilere soakktaki vatandaşa değil de 1990larda 1980lerdeki hükümetlere söyleyin. Daha önceki dönemdekilere söyleyin neden  Türki Cumhuriyetlere sırt çevrilip Batıya yönelinmiş ?? Ha pardon o zamanlar yoktunuz nerden bilecektiniz dimi?

    bu söylevleri yapanların büyük bir çoğunluğu (hepsi demiyorum) 20 yaş civarı. Kimsenin dikkatini çekmedi mi mk bu :D kandırılabilecek yönlendirilebilecek en uygun yaş aralığı :)

    size hayırlı vatan kurtarmalar

    kürşad, 40 kişi, çin sarayı tanıdık geldi mi? bir sikimi basacağımız yok merak etmeyin küçücük bir göndermeyi götünden anlıyorsunuz , bundan 2-3 hafta önce bırakın mısırı bizene amk deseydik burada ilki tepki göstereceklerdendin yüksek ihtimal ama şimdi bunları boş işler olarak değerlendiriyorsun , kandırılabilecek yaş aralığında diyorsun insanlara lakin hükümetin bütün düşüncelerini alıp buraya getiren sensin başkalarının düşüncelerini kullanan adam yönlendiriliyor demektir , he birde evet 20 yaş aralığı falan demişsinde torunların bayramda ziyaretine geliyor sanırım? ve öğretmen atamanın hızlı olması için iktidar sevdalısı oldun sürekli iktidarı savundun sonrada alışkanlık yaptı öyle kaldın herhalde

    sonradan edit : kadir mısıroğlunun söylemlerini gerçek tarih diye alan adama neden bahsediyorsam bende 

    Lotus tarafından 16/Kas/13 15:38 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReyiZ
    ReyiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2012
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    HolyZat bunu yazdı
     

    nereye baskın yapcaksınız ?

    "2 yahudi bir araya geldi mi şirket kurarlar, 2 türk bir araya geldi mi devlet kurarlar" hesabı ne boş işlerle uğraşıyonuz hacım yahu :)

    her konuda belli başlı kavramlarınız var " Türklük, iktidar karşıtlığı, sosyal mesajlar,insanlık,koyun,%50"

    yıllardır bir arpa boyu yol katedemediniz şimdi de bi cacık olacağını sanmam...

    Bu laflarınızı da şimdiki hükümete partilere soakktaki vatandaşa değil de 1990larda 1980lerdeki hükümetlere söyleyin. Daha önceki dönemdekilere söyleyin neden  Türki Cumhuriyetlere sırt çevrilip Batıya yönelinmiş ?? Ha pardon o zamanlar yoktunuz nerden bilecektiniz dimi?

    bu söylevleri yapanların büyük bir çoğunluğu (hepsi demiyorum) 20 yaş civarı. Kimsenin dikkatini çekmedi mi mk bu :D kandırılabilecek yönlendirilebilecek en uygun yaş aralığı :)

    size hayırlı vatan kurtarmalar

    Sizde facebook gruplarında twitter da ümmeti kurtarıyorsunuz birşey diyormuyuz.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Lotus bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı
    HolyZat bunu yazdı
     

    nereye baskın yapcaksınız ?

    "2 yahudi bir araya geldi mi şirket kurarlar, 2 türk bir araya geldi mi devlet kurarlar" hesabı ne boş işlerle uğraşıyonuz hacım yahu :)

    her konuda belli başlı kavramlarınız var " Türklük, iktidar karşıtlığı, sosyal mesajlar,insanlık,koyun,%50"

    yıllardır bir arpa boyu yol katedemediniz şimdi de bi cacık olacağını sanmam...

    Bu laflarınızı da şimdiki hükümete partilere soakktaki vatandaşa değil de 1990larda 1980lerdeki hükümetlere söyleyin. Daha önceki dönemdekilere söyleyin neden  Türki Cumhuriyetlere sırt çevrilip Batıya yönelinmiş ?? Ha pardon o zamanlar yoktunuz nerden bilecektiniz dimi?

    bu söylevleri yapanların büyük bir çoğunluğu (hepsi demiyorum) 20 yaş civarı. Kimsenin dikkatini çekmedi mi mk bu :D kandırılabilecek yönlendirilebilecek en uygun yaş aralığı :)

    size hayırlı vatan kurtarmalar

    kürşad, 40 kişi, çin sarayı tanıdık geldi mi? bir sikimi basacağımız yok merak etmeyin küçücük bir göndermeyi götünden anlıyorsunuz , bundan 2-3 hafta önce bırakın mısırı bizene amk deseydik burada ilki tepki göstereceklerdendin yüksek ihtimal ama şimdi bunları boş işler olarak değerlendiriyorsun , kandırılabilecek yaş aralığında diyorsun insanlara lakin hükümetin bütün düşüncelerini alıp buraya getiren sensin başkalarının düşüncelerini kullanan adam yönlendiriliyor demektir , he birde evet 20 yaş aralığı falan demişsinde torunların bayramda ziyaretine geliyor sanırım? ve öğretmen atamanın hızlı olması için iktidar sevdalısı oldun sürekli iktidarı savundun sonrada alışkanlık yaptı öyle kaldın herhalde

    sonradan edit : kadir mısıroğlunun söylemlerini gerçek tarih diye alan adama neden bahsediyorsam bende 

    ahahaha :D bak gene gtünden anladın :D siz gibi düşünmeyen herkes iktidar yanlsıı dimi :D

    atamamı düşünseydim ben iktidara karşı gelirdim. önemli olan benim atanıp atanamam değil. 3 sene sk gibi beklememin sebebi 4+4 olayı. onun yüzünden atanamadım. ama sonuna kadar destekliyorum bu sistemi. sizin idrak edemeyeceğiniz şeyler bunlar. mühim olan şahıs değil devlet millettir. mısır ya da başka bir yer umrumda değil. kinci planda her zaman. önce memleketimizi bazı pisliklerden temizlemek gerek. ondan sonra dışarıya yardım edilebilir. kendini toplamadan başkasına nasıl yardım edeceksin ki?

    hükümet yanlısı olmadığımı daha anlayamadıysan anlatmaya gerek yok :D ortada mutlak bir gerçek var. her ne kadar akpyi sevmesem de şu an tayyipten başka bu ülkeye faydası olacak büyük bir parti yok. sev sevme skimde değil (tayyibin e skinde olduğunu zannetmem :D) ama mal değilsen yaptığı icraatleri de görürsün. öyle eskisi gibi hurra vatan millet diyip bu millet amele gibi darbe yaptırmıyor.

Toplam Hit: 4197 Toplam Mesaj: 30