folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Doğu"Da Halk Ayaklanması Çıkarsa!



Doğu"Da Halk Ayaklanması Çıkarsa!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlar biliyorum ki hepiniz gündeme hakim kişilersiniz.Şu son haftalardaki durumu biliyorsunuz.T.C tarihinde belkide ilk kez bir parti grup toplantısını millet meclisi çatısı dışında yapıyor,gündemi kızıştırdıkça kızıştırıyor,eylemlere ön-ayak oluyor.Bunun yanı sıra, bir kısımda Ergenekon safsatasıyla uğraşıyor,onu haber yapıyor-ilgiyi oraya çekiyor.

    Kimin ne yaptığını siz benden daha iyi biliyorsunuz. Geçen hafta Siyaset Meydanı'nda Erdal Sarızeybek'i izlerken adamın anlattığı bi olay dikkatimi çok çekti.

    Hakkari'de halk ayaklanıyor ve tüm kamu binalarıda dahil evlerde,çatılardan,tepelerden İlçe Merkezindeki bölüğe saldırı oluyor.Hemde yer yer roketlerle...
    Halk o günden sonra sokağa çıkıyor,polis ve askerle çatışıyor.1992'de olan bi olay bu.Zaten sonrasında operasyonla pkk'nin beli kırılıyor bitme noktasına geliyor.

    Şimdi benim merak ettiğim şu,

    Böyle bir zamanda bir siyasi birlik görebiliyor musunuz? Şahsen bahsi bile edilmez!

    Hükümet herkese tıkamış kulağını,bildiğimi yaparım diyor.Muhalefet belki 6 senedir ilk kez birlik olup aynı yere dikkat çekiyor.Ama hükümet s.. dikine yürüyor.

    Ve sonuç, 8 ilde ayaklanma-polisi taşlama...

    Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz,diyelim ki bölgesel ayaklanma çıktı,sizce sorumlu kim? Ayaklanma sonucunda ne olur?

    Fikirlerinizi gerçekden merak ettiğimden bu konuyu açtım,başka bişey aklınıza gelmesin.

     

    @hoca bunca zaman uyesin bu konunu tahribat acik kapilara acilmayacagini ogrenemedinmi !


    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    Deniz Baykalın bi açıklaması vardı bugün haberlerde verdi ne güzel de söledi...

     "Küçük hırsızlar el feneri, büyük hırsızlar 'deniz feneri' kullanır ancak mutlaka 'ampul' lazım"

     Bu arada akp ye laf etmeyin abi adamalar ülkeyi kurtarıyorlar çok meşgul etmeyin adamları aman ha...şu an barzani talabaniyle evcilik oynuyorlar...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    dünyayı kasıp kavuran şu kriz içerisinde hala evinizde huzurlu mutlu bir hayat geçiriyorsanız önce devlete sonra orduya şükredin ve sesinizi çıkartmayın. dünyanın devletleri napçanı şaşırmışken bankalara devletler bir bir el koyarken bizim ülkemizde hala huzur hakim çok şükür.

    We can be more, we can be much more.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    şimdi bazı şeyler istedikleri gibi gitmiyor demekki o yüzden ayaklanma başladı... fakat buna iyi veya kötü diyemem çünkü olayları kestirmek şu açıdan zor çünkü Türkiye öyle bir geçiş dönemine girdiki her halt var ergenekonumu ararsın pkk sınımı ararsın demokrasisinimi ararsın sayın orosbu çocuğu apo öcalanın fiziksel taciz edilmiş miş onumu ararsın her halt var bakalım görelim  ne olacak bazen karışıklık ve ayaklanma iyidir ama kontrollü ise bu pek kontrollü gibime gelmiyor bakalım görelim neler olacak.

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThEDARq
    ThEDARq's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    asasa:@ Polis Tarasın Hepsini Amk Al Sana Terörist:@:@ İtler Nasıl Havlıyorsa Biz Aslanlarda Kükremesini  Biliriz ;)

    || Beyaz Atlı Prensini Bekleme,Seyize Razı Ol,Yoksa Beygire Kalırsın..||
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------
    dünyayı kasıp kavuran şu kriz içerisinde hala evinizde huzurlu mutlu bir hayat geçiriyorsanız önce devlete sonra orduya şükredin ve sesinizi çıkartmayın. dünyanın devletleri napçanı şaşırmışken bankalara devletler bir bir el koyarken bizim ülkemizde hala huzur hakim çok şükür.
    -----------------------------

    hoca konu ile ne alakası var bu yazdığının :|


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    biz türk milleti olarak 1000 yıldır bu cografyadayız ve Kürtlerle birlikte yaşıyoruz

    ve Türkler olarak(istisnalar haric)Türk-kürt kardeş dedik

    ama son zamanlarda Bazı büyük kürt guruplar  kardeş değiliz diyorlar 

    Eger bir gün Türk milletide  kardeş değiliz derse van gölü kadar kan akar.

    kimse Türk milletinin sabrını denemesin

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    YesTERFoX bunu yazdı:
    -----------------------------

    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------
    dünyayı kasıp kavuran şu kriz içerisinde hala evinizde huzurlu mutlu bir hayat geçiriyorsanız önce devlete sonra orduya şükredin ve sesinizi çıkartmayın. dünyanın devletleri napçanı şaşırmışken bankalara devletler bir bir el koyarken bizim ülkemizde hala huzur hakim çok şükür.
    -----------------------------

    hoca konu ile ne alakası var bu yazdığının :|


    -----------------------------

     


    dünyayı kasıp kavuran şu kriz içerisinde hala evinizde huzurlu mutlu bir hayat geçiriyorsanız önce devlete sonra orduya şükredin ve sesinizi çıkartmayın. dünyanın devletleri napçanı şaşırmışken bankalara devletler bir bir el koyarken bizim ülkemizde hala huzur hakim çok şükür. = ayaklanmaya gerek yok herşey yolunda eğer bi şeyler ters gidiyosa bu sizin beyninizde. ;) yoksa herşey iyi gidiyor. ortamı germeye gerek yok, gerilen ortamın suçunu da devlete atıp işin içinden sıyrılmamak lazım


    We can be more, we can be much more.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Şu gelişmeler olaylardan daha çok canımı sıkıyor ve onurumu zedeliyor beyler,

    *Bir parti meclisi tanimiyor ve 'kalem' dediği ilde elini kolunu sallaya sallaya toplanabiliyor.

    *Örgüt kepenk kapat diyor,oranın belediye başkanı çöp toplatmıyor,servisleri çalıştırmıyor,belediye otobüsleri hizmet vermiyor.Halk kepenk kapatıyor.

    *Başbakanım diye gezinen adam,yıllar önce koruduğumuz adamları sayıyor,itimat ediyor,kaale alıyor ve onu muhatab alıyor! (en çokda bu onuruma dokundu.)

    Lan başbakanlığın bir haysiyeti var, asılan başbakanlarda oldu bu ülkede,hangisi bölücüye böyle itimat etmiş!?


    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    konpicyus seni mukemmel ekenomi bilginden dolayi kutluyorum :)

    Millet evinde oturuyor evet millette para yoktu zaten borc batak icinde daha krizin etkisini nerden gorsun ?

    Dolar 1500 e vurmus kriz yok :) Sen uretim yapan ulusal sanayiciye sor bakayim kriz varmi yokmu :) Kriz milleti etkilemez tabi , milleti etkileyecek bir brikim yokki kimsede.Millet 2ay oncede kredi ile geciniyordu 2yil oncede krediyle geciniyordu gunumuzdede kredi borc batagi...Ama biraz ayakta kalabilen ulusal sermayede coktu, uretim dustu , stoklar buyudu ihracat azaldi ve yatirim yok ... yani senin aklin eriyormu butun dunya ekonomik buhranla kasip kavrulurken Turkiyenin etkilenmedigini :)Evet turkiyede iflas eden kurulus haberleri cok cikmadi.Turkiyede para barindiran varmi ki ? :))Turkiynin bacasi sanayiler tepe taklak iste , hukumetin agzina bakma.Atla otobuse git bulundugun ildeki sanayiye.20tane fabrikaya gir sor.Adana da sistemlerine baktigim tanidigim butun fabrikalar tasarruf raporu hazirliyor , isci cikarimlari olacak , issizlik oranina katlanacak o da ... yani gulle oynamiyorzu koskoca ekonomiden dunyayi kasip kavuran bir krizden bahsediyoruz ki , kriz dalgalari hala gecmis degil.

    konpicyus sunuda soyliyimde bilgin olsun.fortis e bircok ulkede el koyulma durumu oldu :) turkiyede neden olmadi ? Fortis krizden turkiye localinde pazar kaybetmemek icin nekadar tasinmaz satti bir arastir bakalim :)


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    YesTERFoX bunu yazdı:
    -----------------------------

    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------
    dünyayı kasıp kavuran şu kriz içerisinde hala evinizde huzurlu mutlu bir hayat geçiriyorsanız önce devlete sonra orduya şükredin ve sesinizi çıkartmayın. dünyanın devletleri napçanı şaşırmışken bankalara devletler bir bir el koyarken bizim ülkemizde hala huzur hakim çok şükür.
    -----------------------------

    hoca konu ile ne alakası var bu yazdığının :|

     

    -----------------------------

    Hocam adam haklı ülkemizi finanse edenlerin doğu ve güneydoğu bölgelerinde orta vadeli planları var, onların istedikleri kanunları geçiriyoruz, karşılığında ticaret yapıyoruz fonlardan yararlanıyoruz, ülkemize sıcak para girişi oluyor. İstekleri yerine gelmezse ekonomi dibe vurur. Seçmen kararını çoktan verdi halinden memnun halk seçme hakkının sorumluluğunu taşıyacak. O zamana kadar vur patlasın çal oynasın hocam.

    wilson ilkeleri madde 12:  Osmanlı İmparatorluğu'nun Türk olan kısımlarına egemenlik hakkı tanınmalı, fakat Türk olmayan halklara bağımsızlık verilmelidir.

     


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
Toplam Hit: 3417 Toplam Mesaj: 24