folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Doktor Abilerimiz Varsa Bi Bakabilirler Mi ?



Doktor Abilerimiz Varsa Bi Bakabilirler Mi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoldenWorld
    GoldenWorld's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Selamlar. MRI çekinmiştim sonucunu doktora göstermek için 3 gün ertelediler okudum değişik şeyler yazıyor inşallah ameliyat olmam. Anlayan doktor abilerimiz varsa bi baka bilirler mi rica etsem, teşekkürler.

     

    GoldenWorld tarafından 08/Tem/15 10:36 tarihinde düzenlenmiştir

    İnsan ne kadar az düşünürse, o kadar çok konuşur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek

    omuz üstüne mi düştün hocam? bir de aynı anda omzun mu çıktı? çok emin değilim ama sanırım "labrum yırtığı" diyor ya, onun için ameliyat gerekiyor olabilir.

     

    Madde madde incelemeye çalışayım hatta:

    Sağda humerus başı posteriyor süperiyorunda kortekste içe doğru kompresyon fraktürü = sağ omzunun üzerine düşmüşsün kolunu kendine çekmiştin ama yani kolunun arkasından beri düşmüşsün

    Omuz eklemi anteryor inferiyorunda labrumda yırtık ve bu düzeyde glenoidlerden ayrışma = bu düşmenin şiddeti ile omzun çıkmış bir miktar da eklem kapsülünü zedelemişsin

    Omuz ekleminde kapsülde kalınlaşma = Vücudun bu yaralanmaya tepki gösterdiğinden orada bir hücre sayısında artış gözlemlenmiş(sonra gelen edit: ben bu yaralanmanın akut(yani yakın zamanda-birden) olduğunu düşündüğümden böyle bir yorum yaptım, 2-3 yıl önceki bir yaralanma ise bu orada bir yaralanma olmuş ve iyileşmiş demektir)

    Glenohumeral eklem ilişkisi tabidir = Bu şimdi kafamı karıştırdı tabi derken tamamen normal mi demek istemiş? öyle ise omzun çıkıp yerine oturmuş demektir sanıyorum. (yine akut olduğunu düşündüğümden çıkıp geri girdiğini ya da takıldığını düşündüm-gerçi doğru yerine oturtulmuş sonrasında.)

    biseps tendonu normal görünümdedir = bu yaralanmada biseps kasına zarar gelmemiş

     

    ortopedist değilim hocam yanlış yorumlamış da olabilirim. sadece merakını gidermek adına kendi yorumumu yaptım.

     

     

    kofcu tarafından 08/Tem/15 11:23 tarihinde düzenlenmiştir

    ben de sevgiden yanayım...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoldenWorld
    GoldenWorld's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek
    kofcu bunu yazdı

    omuz üstüne mi düştün hocam? bir de aynı anda omzun mu çıktı? çok emin değilim ama sanırım "labrum yırtığı" diyor ya, onun için ameliyat gerekiyor olabilir.

    düşmedim hocam, 2-3 yıl önce bi kavgada oldu. çok sert vurdum  o sıra çıktı mı artık ne oldu bilmiyorum bi kitlendi ama nasıl canım acıyor anlatamam sonra tekrar oturdu aynı yere. ondan sonra aralıklarla bu olay olmaya başladı durduk yere


    İnsan ne kadar az düşünürse, o kadar çok konuşur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek

    düşme kısmını yanlış tahmin ettim o zaman, düşme harici bir darbe gelmiş demek ki. bilemiyorum hocam sürekli oluyor dediğine göre aynı şikayetle de gittin daha önce, gitmediysen de şikayetlerin geçmedi.. ve şikayetlerin geçmediğine göre bir müdahale edilmesi gerekiyor olabilir. geçmiş olsun. en iyisini doktorun bilir tabi o birebir inceliyor ve doğru kararı biliyor.

     

    kofcu tarafından 08/Tem/15 11:05 tarihinde düzenlenmiştir

    ben de sevgiden yanayım...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoldenWorld
    GoldenWorld's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    hocam çok teşekkür ederim, en azından ne demek istediğini kağıdın anlamış olduk :)


    İnsan ne kadar az düşünürse, o kadar çok konuşur.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek

    önemli değil ama dediğim gibi, ortopedist değilim ben en iyisini doktorun bilir. geçmiş olsun


    ben de sevgiden yanayım...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bro
    bro's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2015
    Erkek

    Anladığım kadarıyla:

    Humerus kemiğinin - yani o pazu olan yer - baş kısmında - yani tam omuzunla birleştiği yerde - çökme kırığı gözlenmiş. Yani kemiğin ezilmesi gibi düşünebilirsin. Ayrıca omuz genelde ön alttan çıkar. Sende de ön alt kısımda o kıkırdak bölgesinde yırtık var. Humerusun başının oturduğu yer glenoiddir. Onun üzeri de o labrum denen kıkırdakla örtülü durumdadır. Yapışık gibi yani. Sende o kıkırdak yırtılmış ve biraz da o kemik yapıdan kopmuş. Ameliyat gerekir mi onu bilmiyorum.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    sag kol kemıgınde ıcten kırılma var omuza yakın tarafta  deforamsyon seklınde . omuz eklemınde on altta  eklemın bırlesme yerı dıyebılırım yırtılma olmus labrum denılen yerde kabsulun oldugu yer  .omzun cıktı mı ? cıkmadıysa her an cıkabılır labrum yırtıgından dolayı. ayrısma olmasıda zorladıgında cıkmaya neden olacagını belırtır. kapsulun kalınlasmıs.  kıreclenme olabılır omzunda bıraz spor yap zorlamadan hareket et. omzun cıt cıt otuyor mu şınav çekerken ?

    glenehumeral da kemıkte bır yer ıste. 

    gecmıs olsun 

    hatırladıgım kadarıyla yazdım 

    hipokondriyak tarafından 08/Tem/15 13:55 tarihinde düzenlenmiştir

    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    sag kol kemıgınde ıcten kırılma var omuza yakın tarafta  deforamsyon seklınde . omuz eklemınde on altta  eklemın bırlesme yerı dıyebılırım yırtılma olmus labrum denılen yerde kabsulun oldugu yer  .omzun cıktı mı ? cıkmadıysa her an cıkabılır labrum yırtıgından dolayı. ayrısma olmasıda zorladıgında cıkmaya neden olacagını belırtır. kapsulun kalınlasmıs.  kıreclenme olabılır omzunda bıraz spor yap zorlamadan hareket et. omzun cıt cıt otuyor mu şınav çekerken ?

    glenehumeral da kemıkte bır yer ıste. 

    gecmıs olsun 

    hatırladıgım kadarıyla yazdım 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mostro
    mostro's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2011
    Erkek

    Ben hala doktorun soyadındayım


    imzadan imtina etti.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Börk, eskiden Türklerin kullandığı bir başlık şapka türü.

    edit : imla

    ltcelik tarafından 08/Tem/15 16:54 tarihinde düzenlenmiştir

    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
Toplam Hit: 1816 Toplam Mesaj: 14
mri